Olen tässä pari päivää selannut nettiä läpi ja mistään ei tunnu löytyvän minkäänlaisia mersun tuotekauppoja mistä löytyisi esimerkiksi vaatteita tai muita mersun tuotteita. onko kellään kokemusta tai tietoa mistä löytyisi? muutama ulkomainen sivusto on tullut vastaan mutta ilmeisesti suomeen ei kykene tuotteita toimittamaan.
mistä löytyisi mersun vaatteita ja tuotteita
5
1016
Vastaukset
Eikö Mercedes-Benzin oma kauppa toimita Suomeen?
- Anonyymi
En ymmärrä, että joku haluaa ihan tietoisesti ja ilmaiseksi jonkun automerkin käveleväksi mainospelleksi. -On mullakin mersu, itseasiassa neljäs e-mese. Tämä nykyinen 3 vuotias. Mutta eipä tulisi mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille joku mersulippis tai mesepalttoo päällä. -Voishan sitä tietenkin itsetuntoaan kohotella pukeutumalla tuotemerkki-asusteisiin. But not me.
- Anonyymi
Voi voi. Vai että mainospellejä. Kannattaisikohan Sinun pitää mielipiteesi omanasi. Anna muitten pitää mistä vaatteista tykkäävät. Et Sinäkään pue päälles vaatetta josta et pidä.
- Anonyymi
Vehosta voi kysellä, jos ei sitä kauppaa osaa etsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747