CRED-IT-HOUR.

Anonyymi

Onkohan tuo cred-it-hour. com lainasivusto ihan luotettava. Jos joku näistä ymmärtää ja osaisi vastata

52

2514

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan?

    • Anonyymi

      No mietipä itse; 200 euron kuukausituloilla saa vakuudettoman lainan 2-4 prosentin korolla. Kuvat kopioitu muilta sivustoilta. Sivusto suomennettu Google-kääntäjällä.

    • Anonyymi

      Tuskin kannattaa ainakaan lähettää mitään rekisteröintimaksua mihinkään.

    • Anonyymi

      Mielenkiinnosta päätin testata ja isolla riskillä, homma toimi niinkuin pitikin tosin prosessi oli kyllä susiöpaskasti käännetty. Ja sopimuksen allekirjoittaminen jenkkitapaan paperille

      • Anonyymi

        Tuliko rahat, kuinka laskutus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko rahat, kuinka laskutus?

        Rahat tuli kolmessa päivässä, laskutus hoidetaan western unioinin kautta tai sitten ihan verkkopankissa sovitulle tilille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat tuli kolmessa päivässä, laskutus hoidetaan western unioinin kautta tai sitten ihan verkkopankissa sovitulle tilille

        Mutta lähettävätkö ne pankkitiedot mihin rekisteröinti maksu maksetaan?


      • Anonyymi

        Kauan kesti että lähettivät sen lainauslomakkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan kesti että lähettivät sen lainauslomakkeen?

        Mä täytin sen verkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä täytin sen verkossa.

        Tuliko siis rahat suoraan sun omalle tilille silloin kolmen päivän päästä? Kun siellä luki jotain huonolla suomella, että pitää siirtää ite ne tai jotain. En ihan käsittänyt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat tuli kolmessa päivässä, laskutus hoidetaan western unioinin kautta tai sitten ihan verkkopankissa sovitulle tilille

        Kun allekirjoitit paperin, niin oliko se varmaa jo että saat rahat ja tuli kolmessa päivässä? Pyydettiin myös kuva omasta henkilökortista?


      • Anonyymi

        Saitko oikeasti lainan? Minulta keskeytyi siirto kesken kaiken omalle tilille ja nyt pitäisi muka maksaa 795€ pankki kuluja et voisin kotiuttaa rahat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat tuli kolmessa päivässä, laskutus hoidetaan western unioinin kautta tai sitten ihan verkkopankissa sovitulle tilille

        Montako etumaksua jouduit maksamaan ennen ku sait rahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako etumaksua jouduit maksamaan ennen ku sait rahat

        Yhden joku rekisteri ihme maksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden joku rekisteri ihme maksu.

        En siis sit kuitenkaan saanu niitä rahoja, mutta kokemus tämäkin. En kadu yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siis sit kuitenkaan saanu niitä rahoja, mutta kokemus tämäkin. En kadu yhtään.

        Maksoitko sen 795 € rekisterimaksua ? Kyllä mua kaduttais. Kyllä harmi ettei noit huijareita saada satimeen, joka maassa löytyy herkkäuskoisia ja eiku rahat pois vaan. No tienaahan tuollaisella bisneksellä varmaan aika hyvin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat tuli kolmessa päivässä, laskutus hoidetaan western unioinin kautta tai sitten ihan verkkopankissa sovitulle tilille

        Pitikö ensin maksaa rekisteröintimaksu ja sitten vielä pankkisiirtomaksu että sait rahat tilillesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitikö ensin maksaa rekisteröintimaksu ja sitten vielä pankkisiirtomaksu että sait rahat tilillesi?

        Joo, yhteensä meni kaikenlaisia etumaksuja, tonni ja lainaa kymppätonni


    • Anonyymi

      Tämä palvelu pyytää lopulta 5.4% rekisteröintimksua lainanantajalle! Älkää sekaantuko millään tavalla!

      • Anonyymi

        Hei,Voitko selittää selkeämmin? Onko se palvelu turvallista? Maksaako se paljon rahaa


    • Anonyymi

      Paljonko pitää etumaksua maksaa? Paljo voi kerralla rahaa saada ja tarkastavatko luotto tiedot ??

      • Anonyymi

        Minulle tuli tänään rekisteröintimaksu maksettavaksi. 0,4% kokonaislainasummasta. En tiedä tarkastavatko luottotietoja enkä sitä kuinka paljon kukakin lainaa voi saada. Mutta muuten tähän asti prosessi edennyt ihan ok. Nähtäväksi jää onko kusetus vai tuleeko rahat tilille. Ainakin aiempi kommentoija sanoo saaneensa rahat, joten päätin myös itse kokeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli tänään rekisteröintimaksu maksettavaksi. 0,4% kokonaislainasummasta. En tiedä tarkastavatko luottotietoja enkä sitä kuinka paljon kukakin lainaa voi saada. Mutta muuten tähän asti prosessi edennyt ihan ok. Nähtäväksi jää onko kusetus vai tuleeko rahat tilille. Ainakin aiempi kommentoija sanoo saaneensa rahat, joten päätin myös itse kokeilla

        Afrikassa on myös paljon rikkaita joilla rahat jumissa jossain ja tarvitsevat maksun, että saavat ne rahat käyttöön..viestiä tulee sähköpostiin, kannattaa laittaa heille rahaa, maksavat hyvin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli tänään rekisteröintimaksu maksettavaksi. 0,4% kokonaislainasummasta. En tiedä tarkastavatko luottotietoja enkä sitä kuinka paljon kukakin lainaa voi saada. Mutta muuten tähän asti prosessi edennyt ihan ok. Nähtäväksi jää onko kusetus vai tuleeko rahat tilille. Ainakin aiempi kommentoija sanoo saaneensa rahat, joten päätin myös itse kokeilla

        Paljonko hait lainaa? Ja kerrohan, kun massit tulee tilille. Sitten itsekin haen lainan, nyt vielä mietin asiaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikassa on myös paljon rikkaita joilla rahat jumissa jossain ja tarvitsevat maksun, että saavat ne rahat käyttöön..viestiä tulee sähköpostiin, kannattaa laittaa heille rahaa, maksavat hyvin!!

        Näkyykö siellä missään konsultti Ritaluoman nimeä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko hait lainaa? Ja kerrohan, kun massit tulee tilille. Sitten itsekin haen lainan, nyt vielä mietin asiaa..

        Noniin.. Nyt on rahat saapuneet perustamalleni jenkkitilille. Vielä odotellaan toki koska ne minun suomen tililläni on. Sydämentykytyksiä tämä on aiheuttanut kun ei oo täyttä varmuutta asiasta ollut, mutta nyt väitän että on täysin pätevä palvelu. Infoon vielä tänne kun rahat on mun omalla tilillä. Pitkä tämä prosessi on mutta eipä tuo haittaa jos rahat vaan oikein tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin.. Nyt on rahat saapuneet perustamalleni jenkkitilille. Vielä odotellaan toki koska ne minun suomen tililläni on. Sydämentykytyksiä tämä on aiheuttanut kun ei oo täyttä varmuutta asiasta ollut, mutta nyt väitän että on täysin pätevä palvelu. Infoon vielä tänne kun rahat on mun omalla tilillä. Pitkä tämä prosessi on mutta eipä tuo haittaa jos rahat vaan oikein tulee

        Pitikö ensin maksaa rekisteröintimaksu? Sen jälkeen sait varat käyttöösi? Koska minulle tuli 210e rekisteröinti maksu ja se pitää ensin maksaa että hyväksytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin.. Nyt on rahat saapuneet perustamalleni jenkkitilille. Vielä odotellaan toki koska ne minun suomen tililläni on. Sydämentykytyksiä tämä on aiheuttanut kun ei oo täyttä varmuutta asiasta ollut, mutta nyt väitän että on täysin pätevä palvelu. Infoon vielä tänne kun rahat on mun omalla tilillä. Pitkä tämä prosessi on mutta eipä tuo haittaa jos rahat vaan oikein tulee

        Ja miten se jenkkitili perustetaan? Tarvitsisin vähän apua.. Ja maksoiko se tilin tekeminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitikö ensin maksaa rekisteröintimaksu? Sen jälkeen sait varat käyttöösi? Koska minulle tuli 210e rekisteröinti maksu ja se pitää ensin maksaa että hyväksytään.

        Tilin luominen ei maksanut mitään. Siellä tilillä näkyy nyt varat, mutta nosto keskeytyi 45% kohdalla kun vahingossa painoin uudestaan jatka nappulaa... Nyt kun yritin tiedustella koodia uudelleen jotta siirtoa voisi jatkaa, niin tulikin 795€ maksu siitä koodista.. Joten nyt alkaa kuitenkin tuntua ettei täältä rahaa saa.. Saas nähdä miten käy kun ilmoitin että olen jo maksanut aiemmin rekisteröinnin ja nostolupa myönnettiin jo.. Mitenköhän tuo aiempi kommentoija sai rahat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilin luominen ei maksanut mitään. Siellä tilillä näkyy nyt varat, mutta nosto keskeytyi 45% kohdalla kun vahingossa painoin uudestaan jatka nappulaa... Nyt kun yritin tiedustella koodia uudelleen jotta siirtoa voisi jatkaa, niin tulikin 795€ maksu siitä koodista.. Joten nyt alkaa kuitenkin tuntua ettei täältä rahaa saa.. Saas nähdä miten käy kun ilmoitin että olen jo maksanut aiemmin rekisteröinnin ja nostolupa myönnettiin jo.. Mitenköhän tuo aiempi kommentoija sai rahat?

        Sitä minäkin ihmettelen, mutta en ole siis itse vielä maksanut rekisteröintimaksua, niin ei näy mitään rahoja vielä siellä mihin loin tilin. Pitäisi jostain repästä 210e rekisteröintimaksu ja toivon mukaan rahat tulee sinne näkyviin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilin luominen ei maksanut mitään. Siellä tilillä näkyy nyt varat, mutta nosto keskeytyi 45% kohdalla kun vahingossa painoin uudestaan jatka nappulaa... Nyt kun yritin tiedustella koodia uudelleen jotta siirtoa voisi jatkaa, niin tulikin 795€ maksu siitä koodista.. Joten nyt alkaa kuitenkin tuntua ettei täältä rahaa saa.. Saas nähdä miten käy kun ilmoitin että olen jo maksanut aiemmin rekisteröinnin ja nostolupa myönnettiin jo.. Mitenköhän tuo aiempi kommentoija sai rahat?

        Ja onko se paikka muuten BN-KING? Että olenhan oikeasta paikasta yrittänyt. Tosi Kummallista että olen jo allekirjoittanut sopimuksen paperiin jne niin silti tämmösiä ongelmia nyt ton kanssa.. Eikä ollut puhetta mistään rekisteröintimaksusta mutta silti pyytävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onko se paikka muuten BN-KING? Että olenhan oikeasta paikasta yrittänyt. Tosi Kummallista että olen jo allekirjoittanut sopimuksen paperiin jne niin silti tämmösiä ongelmia nyt ton kanssa.. Eikä ollut puhetta mistään rekisteröintimaksusta mutta silti pyytävät.

        Kyllä BN-KING Pankki.. Siksipä alankin epäillä jo kusetusta koska siirto keskeytyi.. Sain vastauksen että tämä uusi maksu on pankkipalveluita ja aiempi maksu oli rekisteröintimaksu. En kyllä enää tuota maksa vaan pyysin ottamaan sieltä BN-KING tililtä.. Tuskin onnistuu ja silloin voi todeta että kusetetuksi tuli.. Saattoi uteliaisuus käydä kalliiksi mutta kun tuo ylempi kirjoittaja sanoi tämän onnistuneen ni oli kokeiltava itsekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin.. Nyt on rahat saapuneet perustamalleni jenkkitilille. Vielä odotellaan toki koska ne minun suomen tililläni on. Sydämentykytyksiä tämä on aiheuttanut kun ei oo täyttä varmuutta asiasta ollut, mutta nyt väitän että on täysin pätevä palvelu. Infoon vielä tänne kun rahat on mun omalla tilillä. Pitkä tämä prosessi on mutta eipä tuo haittaa jos rahat vaan oikein tulee

        Paljonko jouduit yhtensä etumaksuja maksamaan? Pitääkö siinä viel maksaa meljein 800 et rahaa tulee tilille??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä BN-KING Pankki.. Siksipä alankin epäillä jo kusetusta koska siirto keskeytyi.. Sain vastauksen että tämä uusi maksu on pankkipalveluita ja aiempi maksu oli rekisteröintimaksu. En kyllä enää tuota maksa vaan pyysin ottamaan sieltä BN-KING tililtä.. Tuskin onnistuu ja silloin voi todeta että kusetetuksi tuli.. Saattoi uteliaisuus käydä kalliiksi mutta kun tuo ylempi kirjoittaja sanoi tämän onnistuneen ni oli kokeiltava itsekkin

        Tuntuu kyllä ihan järkeenkäyvältä, että ensin maksetaan rekisteröintimaksu ja sitten pankkipalvelumaksu. Ilmaisia lounaita ei ole. Kysehän on sitä paitsi rikollisuudesta. Pitäisikö heidän muka ilmaiseksi antaa rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu kyllä ihan järkeenkäyvältä, että ensin maksetaan rekisteröintimaksu ja sitten pankkipalvelumaksu. Ilmaisia lounaita ei ole. Kysehän on sitä paitsi rikollisuudesta. Pitäisikö heidän muka ilmaiseksi antaa rahaa?

        Rahasi eivät ole kokonaan kadonneet. Ne ovat vain vaihtaneet omistajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko jouduit yhtensä etumaksuja maksamaan? Pitääkö siinä viel maksaa meljein 800 et rahaa tulee tilille??

        Kyllä näin käy.. En enää maksa tuota toista maksua koska rahat ei varmastikaan tule vaikka kuinka maksaisit.. Ja koska sitä ei voida vähentää jo siellä tilillä olevista "rahoista" niin aika selkeä kusetus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin käy.. En enää maksa tuota toista maksua koska rahat ei varmastikaan tule vaikka kuinka maksaisit.. Ja koska sitä ei voida vähentää jo siellä tilillä olevista "rahoista" niin aika selkeä kusetus..

        Varmaan kannattaa poliisiin olla yhteydessä, kun huijaavat rahaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin käy.. En enää maksa tuota toista maksua koska rahat ei varmastikaan tule vaikka kuinka maksaisit.. Ja koska sitä ei voida vähentää jo siellä tilillä olevista "rahoista" niin aika selkeä kusetus..

        Ei todellakaan luin edelliset kirjoittajan viestit.
        Totta maksat 4 tai etumaksua.. pari tonnia
        Mokoma rahaa ei heru.
        Todellista huijausta.
        Älkää tehkö lainaa tälle.kusetusta 100 %.
        V...aa kun menetin tyhjäääään.
        Ette tule saamaan rshoja ettekä lainaa.
        15.03.2021. MTK Lappi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta kävin heidän sivullaa,

      Ja mielenkiintoisia olivat myös lainaehdot:

      "Ole vähintään 18-vuotias.
      Ole hyvä luonne kunnioittaaksesi sitoutumista.
      Minimi kuukausitulolähde on 200 €.
      Laina, joka myönnetään ilman korvausta sopimusehdoissa, johtaa oikeudenkäynteihin, joihin liittyy korttisi henkilöllisyyden julkistaminen kaikilla kanavillamme, jotka toimistollamme näkyvät. Viivästys on enintään 48 tuntia.
      "

    • Anonyymi

      Kovasti kyselin heiltäkin noita lainaehtoja ja kaikkia kuluja, tuohon koodista vaadittavaan maksuun ei koskaan tullut vastausta. En jatkanut heidän kanssaan pidempään, en siis maksanut edes ensimmäistä maksua. Ceven Group ja Meta Finaces aivan täysiä huijareita. Sellainen kun firsteuros.com on ihan oikea lainanantaja, eikä edes kallis. Toki epäilykset minullakin heräsi kun kaikilla sivut hyvin samankaltaiset, nopeasti kyllä vastaavat enkä itse löytänyt huonoja kokemuksia heistä. Kannattaa kokeilla tuota, [email protected] tai [email protected]. Minulle ainakin Cathy vastaili tosi nopeasti ja sain sen mitä halusin.

      • Anonyymi

        Paljonko Firsteuros vaatii etumaksuja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko Firsteuros vaatii etumaksuja ?

        154€ oli tuo Firsteuros maksu ainoastaan


      • Anonyymi

        Saitko todella täältä lainaa? Etteivät ole huijareita? Montako maksua tässä piti maksaa että saa lainan?


      • Anonyymi

        Mä oon tänne jotunut maksamaan jo kolme kertaa ja neljäs pitää vielä että voisin saada rahat tililleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tänne jotunut maksamaan jo kolme kertaa ja neljäs pitää vielä että voisin saada rahat tililleni.

        Paljonko olet tähän mennessä jo maksanut? Kerrohan sit kun saat lainan. En ole itse vielä uskaltanut maksaa etumaksuja, mulla niin pienet tulot ja pelkään että onkin huijausta, eikä niitä huijattuja rahoja kuitenkaan enää sais takaisin!


      • Anonyymi

        Onko joku saanut lainan tililleen täältä firstheuros- pankista? Uskaltaako siihen luottaa?


    • Anonyymi

      Tuntuu tosi kivalta lukea näitä viestiketjuja ja nauraa kippurassa ihmisten typeryyttä! Ei perkele! Kyllä on sakki saatanan typerää kun menee tämmösiin huijauksiin! Ei helvettti!!!!

    • Anonyymi

      Jouduin itse kusetetuksi. Muita joilla sama homma että etumaksut menneet sen siliän tien ja ei ole tullut yhtään takaisin?

      • Anonyymi

        Paljonko rahaa menetit ? Kyllä nää tän tyyppiset "lainasivustot" on niin syvältä. Mutta aina vaan porukkaa menee lankaan! No ainakin huijari tienaa hyvin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko rahaa menetit ? Kyllä nää tän tyyppiset "lainasivustot" on niin syvältä. Mutta aina vaan porukkaa menee lankaan! No ainakin huijari tienaa hyvin :D

        Onko joku saanut oikeasti lainan tililleen credit-it-hour paikasta?


    • Anonyymi

      Meinasin maksaa insurance-etukäteismaksua jotta lainan saa(eri paikka kuin ketjussa). Osuuspankki pysäytti maksun ja kertoi että jopa tämä etukäteismaksu on laiton. (Myös kaikki notary fee jne. )

      . .Tämä oman muistin mukaan: yksityishenkilölainamtarjoajaa ei koske(?), mutta jos insurance tuli joltain yhteisöltä/yritykseltä ja pyysi etukäteismaksua, on laiton. Olinkin lukenut että mikään yritys ei saa pyytää etukäteismaksua (kuten notary fee nimellä yksi kysyi). Tämä koskee siis myös insurance maksuja, oli uutta tietoa. Osuuspakki myös pyysi tekemään yleisesti hyödyllisen rikosilmoituksen.


      Onko kukaan löytynyt ilman etukäteismaksua?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe