Miehet ei ole söpöjä naiset!
Mies ei ole söpö!
14
192
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt söpön miehen. Ompas.
- Anonyymi
Kylläpäs ovat! Tosin eivät läheskään kaikki.
- Anonyymi
Eivät ole söpöjä vaan lutusia?
- Anonyymi
Mitenkä sitä kehuttais?
Vinkkei - Anonyymi
Miehet ovat höpöjä. Osa söpöjä. Joillakin nenänsä nöpöjä. Kantavat käsissään pöpöjä. Autoihinsa ostavat löpöjä. Vanhemmiten kaikki köpöjä.
- Anonyymi
Kyllä mieskin voi olla. Valaistus vaan pitää asettaa oikeaan asentoon. Off
En mä ulkonäöllisesti miehiä söpöksi oo kans koskaan sanonut, mutta käytös välillä on aika söpöööö.
Tässä joitain aikoja sitten seurasin erästä miestä yrittäen pitää pokkaani kun hän vain saa mut huvittumaan kun sillä menee niin tunteisiin jos puheessani kuuluu toisen miehen nimi vilahtavankaan. Se on samalla huvittavaa ja söpöö kun sen äänestä kuulee niin selvästi että nyt on vähän pipo kiristymässä. Pöljä ei ees tajua miten turhaa se kiihkoilu siitä asiasta on, mutta esim. se on söpöö kun se sillee eläytyy
Se on myös söpöö kun se ujostelee mua . Söpöö on hänessä myöskin se katse millä hän kerran tuli työpaikalleni mua katsomaan. Tuli paikalle mutta katseessa oli jotain ylpeyttä ja hän odotti että oisin kauheesti nöyristellyt ja hyvitellyt, minä en kokenut siihen tarvetta kun tiesin asioita joita olenkin tässä aika kovalla sarjatulella kesän aikana hänelle kertoillutkin.
Se marttyyri katse oli huvittavaa ja söpöö huomioon ottaen tilanteen.
Miehet on jotenkin aina söpöjä kun niillä on niin kauhee ongelma ylpeyden ja miehisen kovuuden ja periksi antamisen ja nöyrtymisen välillä eikä niille ole se koskaan mikään helppo juttu.
Ko. Henkilössä söpöintä on tuo hänen kyky eläytyä niin tunteella kaikkiin tunteisiinsa. Aitous tunnereaktiossaan. Hän ei pysty vaikka haluaisikin, niin niitä peittään ja onhan sekin kieltämättä aika söpöö että hän yrittää salata että suojelee mua koko ajan. Olen siitä todella kiitollinen.- Anonyymi
Ihmiset ei ole söpöjä. Eläimet on.
- Anonyymi
Tiedän Söpöläisen, joka on tooodella söpö mies❤️
- Anonyymi
Mulle sanaan söpö sisältyy sana hellyttävä. Lisäys edellisen.
- Anonyymi
Olen nähnyt tasan yhden söpön nuoren miehen. Hän ei ollut komea, ei ruma, mutta söpö. Silloin, kun näin hänet, niin hänen pyöränsä keuli. Yleensä en ajattele niin, mutta tästä jotenki tuli sellainen ajatus.
- Anonyymi
Kyllä BB-Helmeri on söpö! Se tukka varsinkin 😍.
Eikä naiset komeita.
- Anonyymi
Kyllä ainakin minun mielitiettyni on syötävän söpö mies, jopa halveksuessaan ja vihatessa minua.
Terv. Syoppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664