Miehet ei ole söpöjä naiset!
Mies ei ole söpö!
14
132
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt söpön miehen. Ompas.
- Anonyymi
Kylläpäs ovat! Tosin eivät läheskään kaikki.
- Anonyymi
Eivät ole söpöjä vaan lutusia?
- Anonyymi
Mitenkä sitä kehuttais?
Vinkkei - Anonyymi
Miehet ovat höpöjä. Osa söpöjä. Joillakin nenänsä nöpöjä. Kantavat käsissään pöpöjä. Autoihinsa ostavat löpöjä. Vanhemmiten kaikki köpöjä.
- Anonyymi
Kyllä mieskin voi olla. Valaistus vaan pitää asettaa oikeaan asentoon. Off
En mä ulkonäöllisesti miehiä söpöksi oo kans koskaan sanonut, mutta käytös välillä on aika söpöööö.
Tässä joitain aikoja sitten seurasin erästä miestä yrittäen pitää pokkaani kun hän vain saa mut huvittumaan kun sillä menee niin tunteisiin jos puheessani kuuluu toisen miehen nimi vilahtavankaan. Se on samalla huvittavaa ja söpöö kun sen äänestä kuulee niin selvästi että nyt on vähän pipo kiristymässä. Pöljä ei ees tajua miten turhaa se kiihkoilu siitä asiasta on, mutta esim. se on söpöö kun se sillee eläytyy
Se on myös söpöö kun se ujostelee mua . Söpöö on hänessä myöskin se katse millä hän kerran tuli työpaikalleni mua katsomaan. Tuli paikalle mutta katseessa oli jotain ylpeyttä ja hän odotti että oisin kauheesti nöyristellyt ja hyvitellyt, minä en kokenut siihen tarvetta kun tiesin asioita joita olenkin tässä aika kovalla sarjatulella kesän aikana hänelle kertoillutkin.
Se marttyyri katse oli huvittavaa ja söpöö huomioon ottaen tilanteen.
Miehet on jotenkin aina söpöjä kun niillä on niin kauhee ongelma ylpeyden ja miehisen kovuuden ja periksi antamisen ja nöyrtymisen välillä eikä niille ole se koskaan mikään helppo juttu.
Ko. Henkilössä söpöintä on tuo hänen kyky eläytyä niin tunteella kaikkiin tunteisiinsa. Aitous tunnereaktiossaan. Hän ei pysty vaikka haluaisikin, niin niitä peittään ja onhan sekin kieltämättä aika söpöö että hän yrittää salata että suojelee mua koko ajan. Olen siitä todella kiitollinen.- Anonyymi
Ihmiset ei ole söpöjä. Eläimet on.
- Anonyymi
Tiedän Söpöläisen, joka on tooodella söpö mies❤️
- Anonyymi
Mulle sanaan söpö sisältyy sana hellyttävä. Lisäys edellisen.
- Anonyymi
Olen nähnyt tasan yhden söpön nuoren miehen. Hän ei ollut komea, ei ruma, mutta söpö. Silloin, kun näin hänet, niin hänen pyöränsä keuli. Yleensä en ajattele niin, mutta tästä jotenki tuli sellainen ajatus.
- Anonyymi
Kyllä BB-Helmeri on söpö! Se tukka varsinkin 😍.
Eikä naiset komeita.
- Anonyymi
Kyllä ainakin minun mielitiettyni on syötävän söpö mies, jopa halveksuessaan ja vihatessa minua.
Terv. Syoppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832