Miehet ei ole söpöjä naiset!
Mies ei ole söpö!
14
155
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt söpön miehen. Ompas.
- Anonyymi
Kylläpäs ovat! Tosin eivät läheskään kaikki.
- Anonyymi
Eivät ole söpöjä vaan lutusia?
- Anonyymi
Mitenkä sitä kehuttais?
Vinkkei - Anonyymi
Miehet ovat höpöjä. Osa söpöjä. Joillakin nenänsä nöpöjä. Kantavat käsissään pöpöjä. Autoihinsa ostavat löpöjä. Vanhemmiten kaikki köpöjä.
- Anonyymi
Kyllä mieskin voi olla. Valaistus vaan pitää asettaa oikeaan asentoon. Off
En mä ulkonäöllisesti miehiä söpöksi oo kans koskaan sanonut, mutta käytös välillä on aika söpöööö.
Tässä joitain aikoja sitten seurasin erästä miestä yrittäen pitää pokkaani kun hän vain saa mut huvittumaan kun sillä menee niin tunteisiin jos puheessani kuuluu toisen miehen nimi vilahtavankaan. Se on samalla huvittavaa ja söpöö kun sen äänestä kuulee niin selvästi että nyt on vähän pipo kiristymässä. Pöljä ei ees tajua miten turhaa se kiihkoilu siitä asiasta on, mutta esim. se on söpöö kun se sillee eläytyy
Se on myös söpöö kun se ujostelee mua . Söpöö on hänessä myöskin se katse millä hän kerran tuli työpaikalleni mua katsomaan. Tuli paikalle mutta katseessa oli jotain ylpeyttä ja hän odotti että oisin kauheesti nöyristellyt ja hyvitellyt, minä en kokenut siihen tarvetta kun tiesin asioita joita olenkin tässä aika kovalla sarjatulella kesän aikana hänelle kertoillutkin.
Se marttyyri katse oli huvittavaa ja söpöö huomioon ottaen tilanteen.
Miehet on jotenkin aina söpöjä kun niillä on niin kauhee ongelma ylpeyden ja miehisen kovuuden ja periksi antamisen ja nöyrtymisen välillä eikä niille ole se koskaan mikään helppo juttu.
Ko. Henkilössä söpöintä on tuo hänen kyky eläytyä niin tunteella kaikkiin tunteisiinsa. Aitous tunnereaktiossaan. Hän ei pysty vaikka haluaisikin, niin niitä peittään ja onhan sekin kieltämättä aika söpöö että hän yrittää salata että suojelee mua koko ajan. Olen siitä todella kiitollinen.- Anonyymi
Ihmiset ei ole söpöjä. Eläimet on.
- Anonyymi
Tiedän Söpöläisen, joka on tooodella söpö mies❤️
- Anonyymi
Mulle sanaan söpö sisältyy sana hellyttävä. Lisäys edellisen.
- Anonyymi
Olen nähnyt tasan yhden söpön nuoren miehen. Hän ei ollut komea, ei ruma, mutta söpö. Silloin, kun näin hänet, niin hänen pyöränsä keuli. Yleensä en ajattele niin, mutta tästä jotenki tuli sellainen ajatus.
- Anonyymi
Kyllä BB-Helmeri on söpö! Se tukka varsinkin 😍.
Eikä naiset komeita.
- Anonyymi
Kyllä ainakin minun mielitiettyni on syötävän söpö mies, jopa halveksuessaan ja vihatessa minua.
Terv. Syoppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126881Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35816Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47809- 54701
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50691Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e27648Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42636Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21624