Mitä ostaisit hänelle joululahjaksi? :)
Joulu lähestyy
Anonyymi
72262
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 72
Vanhimmat
Lampurgiinin
Paketoisin itseni.
Kiva 👌🤭
Pidä sitten varasi jos lahjan saaja haluaakin palauttaa tai vaihtaa toiseen.
Hyvä kädet voisi jättää lahjanaruun.
Pilluani antaisin. Siinä ei ole muovia.
Tuohan olisi ekologinen lahja!
Lämpimät sukat.
Tälle 👍
Trolololol
Käsi sydämellä tätä ajattelin, hyvä ja vaatimaton lahja, joka lämmittää myös mieltä. Tunne: antaa paljon enemmän, kuin ottaa. = Hyvä lahja.
Ja 👣.
Kun vielä itsetehdyt olisi, niin se kertoisi siitä, että on jonkin aikaa ainakin ollut toisen ajatuksissa.
Tai voisi kirjoittaa oikein sydämellisen joulukortin toiselle, jossa olisi oikein lämpimiä ajatuksia toisesta kerrottuna. Kaikenlaiset hyvät tuntemukset, joita saanut viimeaikkoina tuntea/ kokea toisen kanssa ja joiden takia on oikein onnellinen ja kiitollinen olotila, voi kun olet niin ajatuksissani jatkuvasti 🤗
Minä ostaisin tulevalle vaimolleni sormuksen ja antaisin lupauksen että olen aina vain hänen kanssaan ainakin.
En ole vielä ehtinyt ajatella, onneksi on vielä aikaa.
En mitään
Pyramidi huijaus koko joulu. Bisnestä.
Soittakaa vittu Jeesus online ja kysykään mitä ostaa. Tai Astral TV.
T h r j
Soita presidentille!
Omaa aikaa, halaisin hämärässä kuusen kynttilöiden loisteessa.
Oi, tää olisi parasta <3
Jos s niin 😘
Kuka S?
Sinä 😘
Mies vai nainen?
Nainen tietenkin
Astraltv:n tähtikartan. . .
Jotain hyväntuoksuista partavettä. 💓
S:älle
Ostaisin jotain rahalla
Antaisin paljon rakkautta mitä ei rahalla saa
Emmä haluu rahaa, mulla on sitä. Yhden asian haluaisin kovasti. Mun iso äidin takaisin. Oon minimalisti. Vihaan tavaroita saan niistä aina hermoromahduksen ja heitän kaikki roskiin.
Anna vaan hautapaikka ni meen kaivaa sen.
Tässä toinen samanmoinen :) Elämässä ei materia ratkaise.
Ostaisin miehelle ruokaa. Hän ei saa varmaan tarpeeksi ruokaa kotona.
Kortsuja, niitä tuntuu tarvitsevan paljon toisten naisten kanssa.
Tontuilla vain on päät hupussa jouluna.
Varmaan jotain salibandy varusteita.
Fasun sinistä suklaatia ja suklaakeksiä 🍫🍪🍮
Köyden...
Voi, Vit** Steffe.
Menolipun muslimien paratiisiin: marttyyrimiehelle ikuista Jannaa.
En mitään. Sitä mitä hän tarvitsee, minulla ei ole antaa.
Niin kyseessä Lamborghini
Ei ole ketään kenelle ostaisin, mutta jos olisi niin en ostaisi mitään, koska en itsekään halua lahjaa. Mielestäni lahjojen ostaminen on turhaa.
Pullon keskiolutta.
Lumikolan ja syksyksi haravan. 😂
Mä voin haravoida sun hiukset
Jonkin korun varmaan joka kertoisi rakkaudestani, koska tiedän että hän pitää koruista, "kilinä kilinä" naiselle siis ;)
Pitää miettiä. On mulla yksi juttu jo valmiiksi ostettu. ;)
Kyllä kaarnasta veistetty uppoaa ja pysyy silti pinnalla.
Tuulettimen, kun hänellä on niin usein kuuma. Miksi muuten olisi paita pois päältä?
Kolmen tähden Jallu pullon..🤔
Vai tykkäisköhän viskistä tai konjakista..
Ja pusuja💓
Antaisin hänelle suklaata ja sitten söisin niistä salaa puolet. Jos oikein hurjaksi pitäisi ruveta, niin antaisin yhden pusun kummallekkin poskelle.
Minulta ei semmoista saisi.
Penisrengas
Sänky hommia mielessä meidän aattona vai
HK-sininen lenkki ja Turun sinappi.
En meinannut mitään ostaa, koska hän ei ole minun puoliskoni tällä hetkellä. Jos olisi niin varmaankin ostaisin jotain kivaa ja sitten myös jotain seksikästäkin, joka siis oikeastaan olisi lahja molemmille.
Nokian kumpparit!!!!!!!!
Köriläälle voisin ostaa pienet, syvänpunaiset tangat tai stringit. Niissä voisi sitten treenailla ensi tulevan vuoden. ;)
Siis ensi vuoden tai tulevan vuoden!
Tsemppiä vaan sinne! Varmaan vähän näyttää sun treenit siellä. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=sRSsUQziVGE
Eivät ymmärrä että pillu riittää.
En tässä tilanteessa voi ostaa lahjaa, ainakaan mitään intiimiä. Jos voisin, ostaisin hänelle hyvän käsivoiteen kuiviin käsiin ja laadukkaan hierontaöljyn kotikäyttöön (jos tykkää hieronnasta). Leipoisin pakettiin jotain pientä jouluksi ja askartelisin ”lahjakortteja” hieronnasta omavalintaisena hetkenä kahden kesken.
... Hän ehdotti joululahjaksi ja synttärilahjaksi (lähellä joulua) 1000€ yhteensä.
Menevät meidän hää-rahastoon :)
Uuden dildon ja lesbolehden.
Juhannuskin kohta jo koittaa, mutta ennen joulun espanjan jäärakeet taas kuitenkin :D
Juhannuslauluja voi soitella kuten joululauluja.
Juhannuksen jälkeen voi alkaa odottamaan joulua ja juhannusta joulun jälkeen. Kyllä siihen väliin tietenkin paljon muutakin mahtuu. Nopeasti se vuosi silti menee aina.
lämmintä ja pehmeää,jos hän suostuu,ehdottomasti korjattava asia.
Lämpimät kinttaat ja pipo miehelle. Ihan vaan, että tarkenis sitten mun kanssa pakkaseen iltakävelyille.
Teen pipon ja sukat jotka taatusti sopii hänelle😜🤪
Upea lahja tuollainen itse tehty.
Lumipesut!