Joulu lähestyy

Mitä ostaisit hänelle joululahjaksi? :)
72262
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 72

Vanhimmat

Lampurgiinin

Äänestä

Paketoisin itseni.

Äänestä
  • Kiva 👌🤭

Äänestä

• Pidä sitten varasi jos lahjan saaja haluaakin palauttaa tai vaihtaa toiseen.

Äänestä

• Hyvä kädet voisi jättää lahjanaruun.

Äänestä

Pilluani antaisin. Siinä ei ole muovia.

Äänestä
  • Tuohan olisi ekologinen lahja!

Äänestä

Lämpimät sukat.

Äänestä
  • Tälle 👍

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tälle 👍

Trolololol

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Trolololol

Käsi sydämellä tätä ajattelin, hyvä ja vaatimaton lahja, joka lämmittää myös mieltä. Tunne: antaa paljon enemmän, kuin ottaa. = Hyvä lahja.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tälle 👍

Ja 👣.

Äänestä

• Kun vielä itsetehdyt olisi, niin se kertoisi siitä, että on jonkin aikaa ainakin ollut toisen ajatuksissa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kun vielä itsetehdyt olisi, niin se kertoisi siitä, että on jonkin aikaa ainakin ollut toisen ajatuksissa.

Tai voisi kirjoittaa oikein sydämellisen joulukortin toiselle, jossa olisi oikein lämpimiä ajatuksia toisesta kerrottuna. Kaikenlaiset hyvät tuntemukset, joita saanut viimeaikkoina tuntea/ kokea toisen kanssa ja joiden takia on oikein onnellinen ja kiitollinen olotila, voi kun olet niin ajatuksissani jatkuvasti 🤗

Äänestä

Minä ostaisin tulevalle vaimolleni sormuksen ja antaisin lupauksen että olen aina vain hänen kanssaan ainakin.

Äänestä

En ole vielä ehtinyt ajatella, onneksi on vielä aikaa.

Äänestä

En mitään

Äänestä

Pyramidi huijaus koko joulu. Bisnestä.

Soittakaa vittu Jeesus online ja kysykään mitä ostaa. Tai Astral TV.

T h r j

Äänestä
  • Soita presidentille!

Äänestä

Omaa aikaa, halaisin hämärässä kuusen kynttilöiden loisteessa.

Äänestä
  • Oi, tää olisi parasta <3

Äänestä

• Jos s niin 😘

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos s niin 😘

Kuka S?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka S?

Sinä 😘

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä 😘

Mies vai nainen?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mies vai nainen?

Nainen tietenkin

Äänestä

Astraltv:n tähtikartan. . .

Äänestä

Jotain hyväntuoksuista partavettä. 💓

Äänestä

S:älle
Ostaisin jotain rahalla
Antaisin paljon rakkautta mitä ei rahalla saa

Äänestä
  • Emmä haluu rahaa, mulla on sitä. Yhden asian haluaisin kovasti. Mun iso äidin takaisin. Oon minimalisti. Vihaan tavaroita saan niistä aina hermoromahduksen ja heitän kaikki roskiin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Emmä haluu rahaa, mulla on sitä. Yhden asian haluaisin kovasti. Mun iso äidin takaisin. Oon minimalisti. Vihaan tavaroita saan niistä aina hermoromahduksen ja heitän kaikki roskiin.

Anna vaan hautapaikka ni meen kaivaa sen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Emmä haluu rahaa, mulla on sitä. Yhden asian haluaisin kovasti. Mun iso äidin takaisin. Oon minimalisti. Vihaan tavaroita saan niistä aina hermoromahduksen ja heitän kaikki roskiin.

Tässä toinen samanmoinen :) Elämässä ei materia ratkaise.

Äänestä

Ostaisin miehelle ruokaa. Hän ei saa varmaan tarpeeksi ruokaa kotona.

Äänestä

Kortsuja, niitä tuntuu tarvitsevan paljon toisten naisten kanssa.

Äänestä
  • Tontuilla vain on päät hupussa jouluna.

Äänestä

Varmaan jotain salibandy varusteita.

Äänestä

Fasun sinistä suklaatia ja suklaakeksiä 🍫🍪🍮

Äänestä

Köyden...

Äänestä
  • Voi, Vit** Steffe.

Äänestä

Menolipun muslimien paratiisiin: marttyyrimiehelle ikuista Jannaa.

Äänestä

En mitään. Sitä mitä hän tarvitsee, minulla ei ole antaa.

Äänestä
  • Niin kyseessä Lamborghini

Äänestä

Ei ole ketään kenelle ostaisin, mutta jos olisi niin en ostaisi mitään, koska en itsekään halua lahjaa. Mielestäni lahjojen ostaminen on turhaa.

Äänestä

Pullon keskiolutta.

Äänestä

Lumikolan ja syksyksi haravan. 😂

Äänestä
  • Mä voin haravoida sun hiukset

Äänestä

Jonkin korun varmaan joka kertoisi rakkaudestani, koska tiedän että hän pitää koruista, "kilinä kilinä" naiselle siis ;)

Äänestä

Pitää miettiä. On mulla yksi juttu jo valmiiksi ostettu. ;)

Äänestä

Kyllä kaarnasta veistetty uppoaa ja pysyy silti pinnalla.

Äänestä

Tuulettimen, kun hänellä on niin usein kuuma. Miksi muuten olisi paita pois päältä?

Äänestä

Kolmen tähden Jallu pullon..🤔
Vai tykkäisköhän viskistä tai konjakista..
Ja pusuja💓

Äänestä

Antaisin hänelle suklaata ja sitten söisin niistä salaa puolet. Jos oikein hurjaksi pitäisi ruveta, niin antaisin yhden pusun kummallekkin poskelle.

Äänestä
  • Minulta ei semmoista saisi.

Äänestä

Penisrengas

Äänestä
  • Sänky hommia mielessä meidän aattona vai

Äänestä

HK-sininen lenkki ja Turun sinappi.

Äänestä

En meinannut mitään ostaa, koska hän ei ole minun puoliskoni tällä hetkellä. Jos olisi niin varmaankin ostaisin jotain kivaa ja sitten myös jotain seksikästäkin, joka siis oikeastaan olisi lahja molemmille.

Äänestä
  • Nokian kumpparit!!!!!!!!

Äänestä

Köriläälle voisin ostaa pienet, syvänpunaiset tangat tai stringit. Niissä voisi sitten treenailla ensi tulevan vuoden. ;)

Äänestä
  • Siis ensi vuoden tai tulevan vuoden!

Äänestä

Eivät ymmärrä että pillu riittää.

Äänestä

En tässä tilanteessa voi ostaa lahjaa, ainakaan mitään intiimiä. Jos voisin, ostaisin hänelle hyvän käsivoiteen kuiviin käsiin ja laadukkaan hierontaöljyn kotikäyttöön (jos tykkää hieronnasta). Leipoisin pakettiin jotain pientä jouluksi ja askartelisin ”lahjakortteja” hieronnasta omavalintaisena hetkenä kahden kesken.

Äänestä

... Hän ehdotti joululahjaksi ja synttärilahjaksi (lähellä joulua) 1000€ yhteensä.

Menevät meidän hää-rahastoon :)

Äänestä

Uuden dildon ja lesbolehden.

Äänestä

Juhannuskin kohta jo koittaa, mutta ennen joulun espanjan jäärakeet taas kuitenkin :D

Juhannuslauluja voi soitella kuten joululauluja.

Äänestä
  • Juhannuksen jälkeen voi alkaa odottamaan joulua ja juhannusta joulun jälkeen. Kyllä siihen väliin tietenkin paljon muutakin mahtuu. Nopeasti se vuosi silti menee aina.

Äänestä

lämmintä ja pehmeää,jos hän suostuu,ehdottomasti korjattava asia.

Äänestä

Lämpimät kinttaat ja pipo miehelle. Ihan vaan, että tarkenis sitten mun kanssa pakkaseen iltakävelyille.

Äänestä

Teen pipon ja sukat jotka taatusti sopii hänelle😜🤪

Äänestä
  • Upea lahja tuollainen itse tehty.

Äänestä

Lumipesut!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mitä ostaisit hänelle joululahjaksi? :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu