kiltein ihminen

huikka

jonka olette tavannut tai tunnette. Kuka on vilpittömin, rehellisin, aidoin, "hienoin" ihminen jonka tiedätte. Mistä merkistä löytyy eniten?

20

2493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän on

      äitini. Ei koskaan pahaa sanaa kenestäkään, maailman kiltein ihminen muutenkin!

    • Skorp.n

      Kalat rakkaat ne on ihania. Toki on niitä poikkeus tapauksii jotka on kaikkee muuta, mutta kaloihin luotan eniten. Vaikka en ihmisiin tavallisesti kovinkaan luota.

    • jousimies

      minä itse

      • The Jousimies

        niin minäkin,nimittäin olen kiltti kaikille,myös hyvin ilkeille ihmisille,koska uskon että kaikista löytyy jotain hyvääkin,kai.Aika rasittavaa kyllä joskus olla niin kamalan kiltti..


      • Anonyymi
        The Jousimies kirjoitti:

        niin minäkin,nimittäin olen kiltti kaikille,myös hyvin ilkeille ihmisille,koska uskon että kaikista löytyy jotain hyvääkin,kai.Aika rasittavaa kyllä joskus olla niin kamalan kiltti..

        Sama mulle moni sanoo että ajattele välillä itseäsikin.Koska autan aina muita enkä välitä omasta hyvin voinnistani.Ja sanon aina kaikeen joo ja sit jos haluaisin sanoa ei niin sanon vaikka. Vaikka miten mun elämässä menisi


    • Minä myös!!Siis kiltein :D

    • on kiltein

      minä oon! ja rehellisin kaikista!

      • Skorp.n

        ..elvistelyä. Minunkin mielestäni skorpioni on paras merkki, ja olen onnellinen kun olen juuri se merkiltäni, mutta en minä kuitenkaan ala noin ylpistelemään siitä. En mielestäni ole kiltein, nuorempana toki olin joku hemmetin pyhimys, oli pakko mielle auttamiseen ja kaikkeen muuhunkin... mutta minua alettiin käyttämään hyväksi kun olin antelias, kun ostin karkkia ostin myös muille saman verran omilla rahoillani. kaikki halusivat olla minun kanssa vain sen takia ja koska autoin ja kerroin kotitehtävien vastaukset.. ei ollu kivaa. Nyt olen aika pirullinen ihminen...


      • Anonyymi
        Skorp.n kirjoitti:

        ..elvistelyä. Minunkin mielestäni skorpioni on paras merkki, ja olen onnellinen kun olen juuri se merkiltäni, mutta en minä kuitenkaan ala noin ylpistelemään siitä. En mielestäni ole kiltein, nuorempana toki olin joku hemmetin pyhimys, oli pakko mielle auttamiseen ja kaikkeen muuhunkin... mutta minua alettiin käyttämään hyväksi kun olin antelias, kun ostin karkkia ostin myös muille saman verran omilla rahoillani. kaikki halusivat olla minun kanssa vain sen takia ja koska autoin ja kerroin kotitehtävien vastaukset.. ei ollu kivaa. Nyt olen aika pirullinen ihminen...

        Mä autan kaikkia aina ja on mun kiltteyttä ja apua käytetty myös hyväksi mutta en vaan osaa olla tiukka


    • oinatar

      Oman kokemuksen perusteella (en halua silti yleistää) voisin sanoa että kilteimmät tuntemani ihmiset ovat olleet vaakoja ja rapuja.

      • Härkätikrukimma

        On tullu huomattua sama asia. Etenki Vaa'at ja miksei Ravutki on tosi kilttejä ihmisiä..


      • sandrana2

        Niin jos löytäisin kettuni . Olisin sille kiltti ihan aina tai ainakin melkein aina no , välillä. Ainakin niin kiltti kun nyt kykenen olemaan. Mun puolesta kettu sais vaikka kerrankin päättää. En edes komentelis , pahoittais mieltään. Haluaisin vain pitää hyvänä. Uskoisko , että olen oinas. Mutta se kettu onkin spesiaali mun silmissä!


    • vesicat

      Ihan liian kilttejä, ainakin kaksi kolmesta ravusta.

    • Vaaka

      Tuntemani ravut on kilttejä ja sydämellisiä. Mutta toisinaan niiden tunteista ja ajatuksista on vaikea ottaa selvää..

      • minä vaan

        Oisin vähän erimieltä tosta rapujen kiltteydestä...aika ilkeitä loppuunsa ovat. eikä tuntemani vaa`atkaan niitä kilteimpiä ole.

        Sanoisin melkein, että kalat on se kiltein, empaattisin, auttavaisin jne.merkki. Tai siis kaloista tämän tyylisiä löytyy eniten..tunnen myös niitä ilkeitä, itsekkäitä kaloja. Mutta kyllähän siihen luonteeseen vaikuttaa moni muukin asia kuin syntymäajankohta(horoskooppi)...mm.ympäristö jne.


      • Kaksonen
        minä vaan kirjoitti:

        Oisin vähän erimieltä tosta rapujen kiltteydestä...aika ilkeitä loppuunsa ovat. eikä tuntemani vaa`atkaan niitä kilteimpiä ole.

        Sanoisin melkein, että kalat on se kiltein, empaattisin, auttavaisin jne.merkki. Tai siis kaloista tämän tyylisiä löytyy eniten..tunnen myös niitä ilkeitä, itsekkäitä kaloja. Mutta kyllähän siihen luonteeseen vaikuttaa moni muukin asia kuin syntymäajankohta(horoskooppi)...mm.ympäristö jne.

        ..kyllä se niin vaan on että fisut on niitä ilkeimpiä. Tosin myös niin umpikieroja että osaavat sen alkuunsa aika hyvin peittää, tai ainakin niin kauan kun hyötyvät jostain ihmissuhteesta..yms...


      • just'
        minä vaan kirjoitti:

        Oisin vähän erimieltä tosta rapujen kiltteydestä...aika ilkeitä loppuunsa ovat. eikä tuntemani vaa`atkaan niitä kilteimpiä ole.

        Sanoisin melkein, että kalat on se kiltein, empaattisin, auttavaisin jne.merkki. Tai siis kaloista tämän tyylisiä löytyy eniten..tunnen myös niitä ilkeitä, itsekkäitä kaloja. Mutta kyllähän siihen luonteeseen vaikuttaa moni muukin asia kuin syntymäajankohta(horoskooppi)...mm.ympäristö jne.

        Ei rapu ole kuin korkeintaan näennäisen kiltti. Sisällä sykkii itsekäs ja jopa julmakin sydän joka epäröimättä raatelee toisia oman edun nimissä.

        Kiltein lienee kalat tai kauris. Kalat on kiltti flegmaattisemmalla tavalla, kauris pontevasti ja kiertäen.


      • vaaka
        Kaksonen kirjoitti:

        ..kyllä se niin vaan on että fisut on niitä ilkeimpiä. Tosin myös niin umpikieroja että osaavat sen alkuunsa aika hyvin peittää, tai ainakin niin kauan kun hyötyvät jostain ihmissuhteesta..yms...

        minäkin törmännyt kieroihin kaloihin. ei niihin ainakaan voi luottaa.


    • Kalatytsy

      Kalat ja kauris. Rapu ei todellakaan, ne on kieroja juonittelijoita ja puhuu selän takana paskaa ja tavoittelee vaan omaa etuaan !

    • Laiza

      Ystävieni mukaan miekin olen liian kiltti ja viaton. En tiedä miksi mutta kaikilla uusillakin ystävillä on muhun mielettömän suojelevainen asenne. Onnekas olen kyllä kun mulla on ihmisiä niin paljon ympärillä jotka välittää, mutta hassua se on silti joskus. On kun mulla ois iso sijaisperhe, kaikilla on sana sanottavana mun poikaystäväehdokkaillekin.. Mie en edes oo varma oonko leijona vai neitsyt kun se on siinä rajalla..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe