Miten vanhemmat naiset viettelevät nuoria poikia ?

Anonyymi

Kertokaa esimerkkejä, et siis osaan varutua. Keinoja on varmaan monia.

9 kommenttia

Vastaukset

• Katsekontaktit, hymyily, koskettelu ja tuhmien juttelu. Siinä muutama.

• Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin

• Pukeutumalla, siis mun mielestä.

• No ei nyt pukeutumalla, vaan riisuuntumalla.

• Juottamalla humalaan ja sitten raiskaamalla. Tarjoamalla kahvia ja pullaa tai kakkua, riippuu tilanteesata, tai vaikka pyytämällä autokyytiä. Kyllä naisilla tuohon viettelyyn keinoja löytyy.

• Tai vaan jättää fantasiaksi eunukki

• Minulle kävi 80-luvulla niin, että aamulla pyöräni rengas oli tyhjä kellarivarastossa. Illalla se pyörä oli vielä kunnossa.
    Minulla oli kiire ammattikoululle, kun sattui olemaan kokeet aamusta.
    Yläkerran puolituttu leskirouva oli viemässä roskapussia siinä käytävällä ja huomasi ongelmani. Hän lainasi omaa Mummo-pyöräänsä samantien siksi päiväksi - oli siis kylläkin lähdössä itsekin sillä, mutta muuttui mielensä. Avainten palautus sovittiin iltapäiväksi, kun tulen takaisin. Kävin samalla koulureissulla uudet kumit renkaisiin.
    Soitin ovikelloa klo 14 pintaan sovitusti. Hän avasi tukka märkänä kylpytakki, päällä raikkaan oloisena ja pyysi katsomaan videonauhurin kytkentää tms, kun se ei enää näkynyt!
    Sisään mennessäni huomasin keittiön pöydän olevan koreana. Kylpytakki liehui huolettomasti, kun hän pyöri ympärilläni, kun olin kumartuneena TV pöydän kimpussa. SCART-johto oli irti takaa.
    Testasin pyynnöstä vielä kyykyssä siinä videonauhurin toimintoja, kun käsi laskeutui olkapäilleni ...

Siitä päivästä alkoi neljän kuukauden "salasuhde".
    Se loppui aikanaan kun, löysin tulevan vaimoni koululta.
    Opeista Rouvashenkilön kanssa oli kyllä hyötyä!

Harmittaa, etten älynnyt silloin poikasena tarkistaa, oliko se tyhjennyt pyöränkumi kuitenkin ehjä ?

• Viemällä omaa postiaan naapurin laatikkoon. Eli siis samassa rivarissa naapurina asuvan pariskunnan rouva pudotti omaa postiaan postiluukustani ja kun menin kohteliaasti kertomaan, että olen saanut hänelle osoitetun kirjeen... rouva oli vastassa ovella hyvin niukasti pukeutuneena. Hymyili viettelevästi ja kiitti, kun olin tuonut tuon kirjeen. Seuraavalla kerralla laitoin postin vain hänen laatikkoonsa. Kun kuukauden aikana tyli kolme kirjettä väärään osoitteeseen, heräsi epäillys jostakin muusta, kuin postitädin lukutaidosta. Soitin naapurille ja kerroin, että jostakin syystä, jota en ymmärrä, postiasi tulee mun laatikkoon. Ja vastaus oli, voi anteeksi, mitenkäs se nyt sinne aina voi tulla, mutta olisitko ystävällinen ja toisit sen minulle ? Ja minä olin, nainen aukaisi oven ja pyysi sisälle...että näin.

• Ja sitten heräsit äipän viekusta tissiposki

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.