Meil on miehen kans yhteinen fantasia kimpasta.. Minä ja useampi mies. Miestäni kiihottaa ajatus katsella minua panemassa muitten miesten kanssa. Mahdollisesti haluaa itsekin mukaan. Tottakai ajatus että saisin kunnon kyytiä ja useammankin miehen huomion kiihottaa minuakin..!
Molemmat ollaan bi ja mieheni on enemmän bottom, kenties ois mahdollista siis myös miesten välinen kiva, jos mä oon tarpeeks viihdytetty.. :)
Oon alle 30v kurvikas ja omaan aika isot tissit, miehellä hyvä peppu vaikka itte sanonki.. 👌
Oiskohan kiinnostuneita? Myös kokemukset kimpoista kiinnostaa!
Kimppakivaa...?
7
<50
Vastaukset
olisi hyvä kuvio.......
- Anonyymi
No varmaan hyvä pohjatieto on, että missäpäin asutte ja missä mahdollinen kimppa järjestetään (teillä, meillä, hotellissa, ulkona, missä?). Myös hakemanne ikä haitari, kumilla vai ilman, montako miestä jne. Näillä karsitte pois jo paljon, siis kiinnostuneita mutta haun kriteerien ulkopuolelle jääviä.
- Anonyymi
Jakorasia huorat painaa kumitta sitten on kuppaa tippuria ja Pahimmassa tapauksessa se äpäräkin vaivoiksi
Kyllä kiinnostaa,ilmoittaudun mukaan...
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy kukkakaali mulukku
kiinostaa myös bi pohjalla kyllä jos pohjanmaan suunnalla asutte ottakaa yhteyksiä nimimerkki ja tämän firman s.posti
38v mies itä-uudeltamaalta olis kiinnostunut osallistua! Pist sp [email protected]
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894