Ainoaksi autoksi ? 20tkm vuodessa alle jää ajot.
Hybridi,ignis ja swift kumpi parempi
25
1031
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä kinkelit huutaa kyllä suureen ääneen, että tuon vertaiset ajot ajaa polkupyörälläkin, mutta enpä ole nähnyt yhtään esimerkkiä kinkeleiden suunnalta, joka nuo kilsamäärät ajaisi sillä fillarilla...
- Anonyymi
Ignistä en ole ajanut, Swift on hyvä jä näppärä peli hintaluokassaan. Kokeile kumpaakin, tosin Igniksen myyntiorganisaatio on ... aika rajoittunut. Toinen korkea ja toinen matala auto, persoonallinen ja tavanomaisenpi. Teknisesti tuskin ongelmia on kummassakaan.
Eli se kumpi miellyttää enemmän ulkonäöltään ja sisätiloiltaan. - Anonyymi
Tuo hybridijärjestelmä on huomattavasti Toyotan hybridejä alkeellisempi. Lähinnä tuntuu parannetulta start-stopilta, eli kone lähtee käyntiin ilman viivettä. Mutta eihän tuo välttämättä häiritse, ja tosiaan on se huomattavasti start-stoppeja parempi.
Jos olet pitkä tai muuten vähän isokokoisempi niin Igniksen penkit ovat mukavammat. Muuten ovat hyvin samanlaisia, Ignis isompana hieman herkempi tuulelle, ja hieman laiskempi kulkemaan. - Anonyymi
Mitä tekee hybridillä noilla kilometreillä, eihän tuollainen pikkukinneri muutenkaan kuluta paljon?? Ennemmin kannattaisi satsata hieman isompaan autoon, niin kyyti olisi paljon mukavampaa.
- Anonyymi
Totta tuo kulutus mutta hybridi antaa hieman lisäväännön tuntua ( vaikka turbo olisi se paras) lähtöön ja pikku nopeuteen. Isolle autolle ei ole sen ihmeempää tarvetta vaan pääsevä ja näppärä. Mukavuus on yliarvostettu ominaisuus. Ei näillä palkoilla isoja autoja ylläpidetä...
- Anonyymi
Ostakaa tsi moottorilla oleva auto. Kulkee hyvin ja syö vähän bensaa hahahahshshshshsssssssss. Suzuki hybridi. Muhahahahshshshshshssss
- Anonyymi
No jos maskat sen tsi auton ja yllläpidon niin käyhän se ja sijaisautot korjaamo seisonnan ajalta joo.
- Anonyymi
Älä edes harkitse muita kuin Toyotan hybridejä, jälleenmyytiarvo säilyy hyvänä ja ylläpitokulut alhaiset....
- Anonyymi
Mikäli minä olen ymmärtänyt oikein, niin ensi vuonna tulee Suzukilta hybridimalleja markkinoille Toyotan hybriditekniikalla.
Saattaapi olla jossakin Suzukin tekeleessä Toyotan logo keulassa ja Toyota valmistaa Suzukille joitakin malleja. - Anonyymi
Suzuki on kyllä ihan yhtä hyvämainen auto. Toyotalla ei ole ignis auto kilpailiaa joten miksi tarjoat jotain mitä ei ole ?
Tuo alempi juttu että toyota tekee suzukille hybridiä on hyvä uutinen .
- Anonyymi
Aina kannattaa harkita alkaako teroksi ja hankii Tojotan
- Anonyymi
Ensi vuodeksi (2020) ennakoidaan Suzukilta laajaa hybridimalliston esiinmarssia. Hintalapun arvellaan olevan jutun mukaan *****nmoinen 10.000 puntaa mikä pikkuauton kohdalla kääntää kyllä kupin nurin, mikäli pitää paikkansa.
-Yhtä kaikki, Plug In hybridi näyttäisi olevan ainakin puolittainen kupla. Ajokokemusta moisella vuokrapelinä alle tuhat kilometriä ja enimmät kilometrit euroopan motareilla ja keskikulutus meni yli 7 litran. Kian joku malli ol, en muista tarkemmin. Missä hyöty?
https://www.autoexpress.co.uk/suzuki/vitara/104649/new-suzuki-vitara-hybrid-on-the-way
“We’ll see mild hybrid coming through,” he said. “We’ll use 12-volt systems on smaller cars, and 48-volt on the larger models - this will happen up to 2020.”- Anonyymi
No se motari ei ole mikään hybridien testauspaikka koska vauhti syö voimaa. Motari ajoihin pitää olla liukas muotoilu ja vitara on maasturihenkinen ajokki jotka näin ollen vievät ainetta ihan missä muodossa tahansa,vauhti syö.
Ei ole kupla ei tosiaan hybridi millään merkillä. Suzukin hybridi toimii hyvin missä hybridien onkin tarkoitettu toimivan.
Et oikein ole tajunnut asiaa oikein.
Autoja käytetään paljon muuallakin kuin moottoriteillä.
Maasturit on kuin ladonovia joita työnnetään sakeaan aineeseen,ilmaan, poraamaan isoa reikää, liikutus energiaa kuluu vauhdin noustessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se motari ei ole mikään hybridien testauspaikka koska vauhti syö voimaa. Motari ajoihin pitää olla liukas muotoilu ja vitara on maasturihenkinen ajokki jotka näin ollen vievät ainetta ihan missä muodossa tahansa,vauhti syö.
Ei ole kupla ei tosiaan hybridi millään merkillä. Suzukin hybridi toimii hyvin missä hybridien onkin tarkoitettu toimivan.
Et oikein ole tajunnut asiaa oikein.
Autoja käytetään paljon muuallakin kuin moottoriteillä.
Maasturit on kuin ladonovia joita työnnetään sakeaan aineeseen,ilmaan, poraamaan isoa reikää, liikutus energiaa kuluu vauhdin noustessa."Et oikein ole tajunnut asiaa oikein"
Nähdäkseni olit kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei plug-in hybridistä juuri saa etua silloin, jos ajotapahtuma on motarivoittoinen. Ja Vitara ei ollut pienimmässäkään määrin tulilinjalla, linkitin vain vastaan tulleeseen linkkin, jonka mukaan myös Suzuki on lähtemässä mukaan hybridimallistollaan. Se mikä tässä kiinnostaa eniten, on se, ottaako Vitaran sallitut koukku- ja vetopainot siipeensä tässä hybridiuutuudessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Et oikein ole tajunnut asiaa oikein"
Nähdäkseni olit kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei plug-in hybridistä juuri saa etua silloin, jos ajotapahtuma on motarivoittoinen. Ja Vitara ei ollut pienimmässäkään määrin tulilinjalla, linkitin vain vastaan tulleeseen linkkin, jonka mukaan myös Suzuki on lähtemässä mukaan hybridimallistollaan. Se mikä tässä kiinnostaa eniten, on se, ottaako Vitaran sallitut koukku- ja vetopainot siipeensä tässä hybridiuutuudessa?Sama anonyymi jatkaa. Samaa mieltä etä hybridi ei ole moottoritie ajossa muuta kuin 99,9% normi auto ei hybridi. Autovalmistajat jättävätä sen kertomatta että hybridi tekniikka ei valta hybrideistä toimi oikeastaan olenkaan moottoritiellä.
Hybridi saa suurimman hyödyn kaupunkinopeuksissa jossa se on kyllä ihan ok. Vahvistaa samalla pienemmän moottorin lähtöä ja jonkin matkaa myös ajoa.
Itse kannattaisin 4 sähkömoottoria ja niitä pyörittää polttomoottori joka ei ole mitenkään yhteydessä renkaisiin missään tilanteessa. Pieni akku jolla joku järkevä ajo/siirto/kiihdytys voi tehdä ja pohjoismaalaisille myös moottorinesilämmitys,jokunne kwh akku vain. Auton ei tarvitse kiihtyä 0-100km/h 4sek ei todellakaan. Hondala on hieman siihen suuntaan oleva crv taisi olla mutta ei kuitenkaan sama idea eikä niin hyväkään.
- Anonyymi
Ignis on neljälle rekisteröity, saattaa vaikuttaa päätökseen, Swift viidelle.
- Anonyymi
Auttaako tuo sähkö mäkisessä tieajossa esim 60-80 nopeuksissa? Halpaa ylläpidettävää luotettavaa etsiskelen. Esim vanhat tsi ei tule volkkarit jää pois. Mukavuus ei ole törkeintä vaa selviäminen pienillä tuloilla elämässä , ymmärtäkää se. Auto on pakollinen. Viherpiipertäjät on kauheita ihmisiä.
- Anonyymi
Ignistä hybridiä on tullut tuumittua ja selailtua tm lehden koeajoakin joka ei kylläkään ole hybridi. Kovin on kiinnostava auto tarpeisiini. Taka heilahduksen vaimentimet pitäisi vaihtaa luetun perusteella paremmin paluu vaimentaviin ainakin. sekin asia voi korjaantua tehdaspäivityksenä kuten jo cruisekin ilmestyi. Ajokin vakautuu myrskyssä kuten nyt myrskyää mutta eipä myrskyllä tule reissattuakaan.
Hmm voikohan ja onko edes hyötyä isommasta akusta hybridi osastoon? Jos saisi lisättyä sen mukanaoloa sen sähköavustuksen? Erittäin kiinnostava juuri näppäryyden ja PAKOLLISEN neliveto ,kevytversion ja pihin kulutuksen tähden eikä vähäisempänä suzukin japanilaisen luotettavuuden nimimerkillä on vag auto taloudessa surullisen kuuluisa.
Ei ole tarvetta kalliille isolle autolle joka on vajaavetoinen. Igniksen saa 20k euroon webastolla ja koululla kaksin renkain ja nasta semmoiset toisiin. Kitkoja ei tule kuin aseella uhattuna. Turbo moottorit ei ole pakollisia mutta ignis voisi olla isomipkoneinen kuitenkin hieman. Koeajo on tekemättä. - Anonyymi
Mitä mies turisee. Häh. Osta aito saksalainen auto ja lopeta tuollaiset haaveilut ikniksestä.
- Anonyymi
Saksalainen isoa auto jo on ja ja pyrin siitä samalla eroon. En tarvitse vapaan nopeuden moottoritie junaa. Pitää varmaan käydä koeajolla igniksellä niin tietää onko se riittävä. On ollut isoja autoja ja ei jaksa niitä enempää eikä maksaa kun kaikki kustannukset nousee kokoajan. Egoni ei tarvitse näyttävää autoa joka on monelle se ainoa syy.
- Anonyymi
Toyotan jälleenmyyntiarvoa mainostetaan, mutta suzukin pienemmissä malleissa se on jopa parempi kuin Toyotalla.
Syy on siinä että Toyotat maksaa uutena yli 30% enemmän ja muutaman vuoden käytettynä hintaeroa on hyvin vähän.
Ostin itse suzuki Swiftin uutena 2013 auto maksoi 13200eur, Toyotan samoilla mitoilla oleva Yaris olisi maksanut yli 18000eur.
Tällähetkellä 130 000km ajettuna, hintaero on huventunut. Eli 5000euroa parempi jälleenmyyntiarvo suzukissa.
Toyotasta en tiedä, mutta suzukin korjauskulut on pyöreät 0 eur.
Öljyjä on vaihdettu ja yhdenkerran jarrupalat eteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882