Onko kokemuksia missä olisit ollut orjana 40-70v naiselle/naisille? Kiinnostaisi tietää onko sellasia vain netissä videoissa, jotka ulkomailta vai onko Suomessakin?
Jos on kokemuksia nii kertokaa.
Orjana vanhemmille naisille
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on. Olin noin 45 silloin ja "pääsin" orjaksi noin 66 vuotialle naiselle. Laitoin pääsin lainausmerkkeihin, koska olin ehkä enemmänkin palvelija, kuin suoranainen orja. Mutta, tehtävänkuvat olivat hyvin samanlaiset. Hän teetätti minulla omakotitalonsa ulkotöitä iltapäivällä ja siinä oli hyvä tutustua ja jutella. Myöhemmin sisätiloissa tein ruuat, tarjoilin, hieroin hänen jalkojaan jne, normaaleja kotipalvelijan töitä. Mutta, tosi vähissä vaatteissa taikka ilman vaatteita, kuinka hän kulloinkin halusi. Ja osan aikaa myös köysi kaulalla, eli sitä orjankin osaa sain hieman. Tuo sisäosuus tuntuikin varsin kivalta hänen katsellessaan ja joskus aina kosketellessakin - minulla ei ollut lupa koskea.
Ja myöhemmin illalla sain antaa hänelle vielä kokohieronnan ja lopultahan se johti kaikkeen muuhunkin kivaan :). eli, jos sellaiseen pääset niin suosittelen.- Anonyymi
Saman kaavan palvelijana itsekkin olin.ja saman ikäisellä.muuten mukava sessio 3 päivää mutta jäin kaipaamaan enemmän seksikkyyttä ja kovempia otteita.lähinnä sain antaa hyvää mieltä ja yhden orgasmin hänelle. Ihan ok kuitenkin.orjahan ei esitä omia halutaan vaan palvelee.tämä monesti unohtuu ja tuottaa pettymyksen orjalle.kannattaakin miettiä sopiiko orjuus kuitenkaan itselle vai hakeeko vain seksfantasioita.tosin nää leikit pitää höystää erotiikalla muuten niissä ei ole mieltä.suosittelen kyllä vanhempia naisia valtiattareksi
- Anonyymi
Oliko hän miten vaativa? Likasiko jalkansa ja käski nuolemaan?
- Anonyymi
Olisiko varsinaissuomessa tämän tyylistä naista.Olen halukas palvelemaan naista haluamallasi tavalla.Siisti terve hoikka 57v.Mies etsii.
- Anonyymi
Ehkä, sopisiko sulle 24/7 suhde, meillä olis tyrmä, jossa asustaisit, kun emme haluaisi orjaa kattella. Ollaan naispari vajaa -70 ja bdsm vihkiytyneet, miten olis, uskallatko tulla meille orjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, sopisiko sulle 24/7 suhde, meillä olis tyrmä, jossa asustaisit, kun emme haluaisi orjaa kattella. Ollaan naispari vajaa -70 ja bdsm vihkiytyneet, miten olis, uskallatko tulla meille orjaksi.
Kyllä muuten sopisi mutta en voi olla koko aikaa täytyy käydä töissäkin välillä.Mutta sellanen päivä sopisi aina välillä.Haluaisin kyllä palvella ja palvoa teitä.Jos tällänen sopisi niin sovitaan tärskyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994310Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743591082- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78811Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796