Milllaisia tuntemuksia

Anonyymi

viimeisin kohtaamisenne aiheutti?

135

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilahduin kun näin hänet.

    • Anonyymi

      Ihmettelin miten hän reagoi niin voimakkaasti.

      • Anonyymi

        Tunnehäiriö?


      • Anonyymi

        Millä tavalla?


    • Anonyymi

      Säikähdyksen. Ihana olento tuli yllättäen vastaan. ,🙁

      • Anonyymi

        Milloin ja missä? 😊


      • Anonyymi

        Töissä päivällä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä päivällä..

        Mihin aikaan?


      • Anonyymi

        Öh,about 16:30-17:30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öh,about 16:30-17:30

        Sitten ei osunut oikeaan. Oma kohtaamiseni oli hieman aiemmin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei osunut oikeaan. Oma kohtaamiseni oli hieman aiemmin...

        Ikävä juttu. Tsemppiä sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä juttu. Tsemppiä sinulle

        Samoin! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei osunut oikeaan. Oma kohtaamiseni oli hieman aiemmin...

        Minullakin oli hieman aikaisempi hetki, mutten eksaktisti muista mitä kello olikaan tuolloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! 😊

        Mietin tuota aikaa tarkemmin. Oletko keskimittainen blondi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tuota aikaa tarkemmin. Oletko keskimittainen blondi?

        En ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin oli hieman aikaisempi hetki, mutten eksaktisti muista mitä kello olikaan tuolloin.

        Kertoisitko jotain tilanteesta, sinusta tai vastapuolesta. 😊


    • Anonyymi

      Sai aikaan aika isoja tunteita. En olisi ikinä uskonut että ihastun juuri häneen!! Tässä sitä nyt sit ollaan liemessä ja vituttaa tää ihastumisen tunne. Saan fyysisiä oireita :(
      Viimeksi kun hän mukavasti katseli niin panettihan minua. Hänkin peitti stondiksensa.
      Minusta näki varmaan kilsan päähän että kiemurtelin.

      • Anonyymi

        Ei ihan niin kauas, mutta kumminkin.


      • Anonyymi

        No siihen metrin päähän ja sillee. Damn miten kuuma voi mies olla. Todella kidutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan niin kauas, mutta kumminkin.

        Kuinka et häneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihen metrin päähän ja sillee. Damn miten kuuma voi mies olla. Todella kidutusta.

        Läheltä liippaa tämä tapahtuma...


      • Anonyymi

        Sanon jo nyt. Ei ollut mekkoa, mustaa oli päällä. Ollaan alle 30 vuotiaita.


      • Anonyymi

        Toin hänelle vettä krapulaan aamulla. Hänellä oli paha olo.

        T.nainen


      • Anonyymi

        Eikö ole paskamainen fiilis. Voi kun saisi tuon nuoremman naisen jollain tavalla mielestä pois.

        Vanhempi mies


    • Anonyymi

      En tainnut keretä kuin sivusilmällä vilkaista tilanteessa

      • Anonyymi

        Niin se meni. Tuli niin yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se meni. Tuli niin yllättäen.

        Se tuli mulle enemmän yllätyksenä kyllä tilanteesta johtuen ja siitä johtuen vaan muistaakseni vilkaisin


      • Anonyymi

        Hän säikähti ja mua nauratti. Luuli nähneensä näkyjä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän säikähti ja mua nauratti. Luuli nähneensä näkyjä :)

        Mistä sitä enää mistään voi olla varma. Mulla tuli sellainen vahva tunne, että nyt ei sitten nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän säikähti ja mua nauratti. Luuli nähneensä näkyjä :)

        Jotkut ne vaan naureskelee. Vois olla edes pikkiriikkisen huolissaan siitä toisesta. Tiedä vaikka olisi jäänyt sokkitilaan ja kävellyt auton alle. Ei ole mitään leikin asioita nuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän säikähti ja mua nauratti. Luuli nähneensä näkyjä :)

        Ite säikähdit:DDDD Ilmesty näkyviin vähä useammin niin jospa alkas enempi todelta tuntumaan ;)


      • Anonyymi

        Niin. Sun silmät laajeni hetkeksi ja näin miten säikähdit, olisit mennyt karkuun jos olisit päässyt. Eiks ni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sun silmät laajeni hetkeksi ja näin miten säikähdit, olisit mennyt karkuun jos olisit päässyt. Eiks ni?

        Se voi olla! Siinä kohtaa olis vaan ollu ehkä kohtuu vaikea kiertää edessä oleva ”ongelma” hidastavien elementtien vuoksi


      • Anonyymi

        En pitänyt aurinkolaseja pilvipoudalla.


      • Anonyymi

        Missä on säikähdetty?


      • Anonyymi

        Hän taisi säikähtää sitä kun mä olin niin lihonut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän taisi säikähtää sitä kun mä olin niin lihonut :D

        En mä lihonut oo, päinvastoin


    • Anonyymi

      Poistyöntäviä ☹️

      • Anonyymi

        No voi harmi. Mites siinä niin kävi?


    • Anonyymi

      Mikä kohtaaminen. Ei ole ollut kohtaamista.

    • Ehkä hieman hämmennystä. Olin jo kovin ihastunut mitä hän ei tuntunut oikein ymmärtävän, sen syvyyttä, ehkä. Hyvästelyt olivat minulle rankemmat kuin näytin. Olisi pitänyt...

      • Anonyymi

        Jos et näyttänyt vaikka tunsit niin siitä voit syyttää vain itseäsi.


    • Anonyymi

      tunnen vain tuoksun, työelämässä. vapaa ajalla en mitään, kohtaan vain kulissia, rallijoukon apinoita hutsun, havaitsin myös ufoja, hallitsen jujutsun, rauhotu.
      https://www.youtube.com/watch?v=QT9_tEzjtIU

      t.kyllähän menettelee

      sataa, liukenee rauhallista illanjatkoa tulevaisuuteen

      • Anonyymi

        Biisi on ainakin hyvä 👍


    • Anonyymi

      Sormenpäissä asti tuntui kihelmöintiä ja muutenkin kropassa. En sentään pyörtynyt. Hyvältä tuntui.

      • Anonyymi

        Samoin! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! :)

        Eli voitaisiin kohdata kohta, kun kumpikaan ei pyörtynyt. 😉


      • Anonyymi

        Kyllä, olisihan se jo aika ;)


      • Anonyymi

        Otahan sitten yhteyttä vaik viestillä 😉.


    • Anonyymi

      Varjelen sitä mitä tunnen, se on niin arvokasta.

      • Anonyymi

        Sama minulla.


    • Anonyymi

      Yksi päivän toivotuin havainto.

    • Anonyymi

      Voimakkaita tunteita sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Haikeutta hyvästien johdosta.

      • Anonyymi

        Kannattaako heittää pois sellaisia tunteita jotka eivät ole tusinakamaa?


    • Anonyymi

      Tahtoisin tutustua häneen paremmin.

      • Anonyymi

        Tee se. Tee aloite


      • Anonyymi

        Niin minäkin haluaisin tutustua paremmin.
        En tiedä hänestä mitään.
        Silmiin kyllä mielelläni katselin ja hänen ääntä kuuntelin.


    • Anonyymi

      Niin minäkin haluaisin tutustua paremmin siihen mieheen.

    • Anonyymi

      Ei hyviä. Tunsin itseni täysin tyhmäksi.

    • Anonyymi

      Kerta kerralta ne tuntemukset vain kasvoi! Viimeisellä kerralla oli kihelmöivä tunnelma ja kauhea haikeus kun hän lähti kävelemään poispäin. Enkä tajunnut, että tulee pidempi ero. Hän vei palan minua mukanaan. Mielellään ottaisin sen takaisin!

    • Anonyymi

      Tapaaminen oli ihana, tunnelma oli sähköinen mutta kuitenkin lämmin. Olisin halunnut nauttia hänen seurastaan pidempään, kun tiesin että menee taas jonkun aikaa ennenkuin seuraavaksi nähdään. Olisi niin luxusta jos voisimme tavata edes kerran viikossa, eikä kerran...ööö... kolmessa kuukaudessa :(

      • Anonyymi

        Oletko harrastanut pettämistä tuona aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko harrastanut pettämistä tuona aikana?

        Kenen pettämistä? Itse olen ainakin sinkku (kunnes toisin sovitaan) joten en ole pettänyt ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen pettämistä? Itse olen ainakin sinkku (kunnes toisin sovitaan) joten en ole pettänyt ketään.

        Voidaanko sopia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaanko sopia ?

        kunhan toiselta ei edellytä sellaisia asioita, mitä ei itsekään toteuta.
        Toiselle pitää myös olla reilu. Kamalampia tilanteita on ne, joissa toista pitää otteessaan pelkkää kontrollintarvettaan, vaikka olisi epävarma itsestään ja tunteistaan tai juuri siksi.
        Tämä sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaanko sopia ?

        Kyllä se minulle kävisi, samalla pitäisi sopia parista muustakin jutusta ja keskustella kunnolla.

        En kyllä tiedä onko hän valmis tuollaiseen, onko kiinnostusta sen enempään kuin mitä nyt on...


    • Anonyymi

      Lyhyt hetki samassa pöydässä, neutraali tilanne. Toisaalta oli helppoa, toisaalta hän saa myös ristiriitaisia tunteita aikaan. Pidän hänestä ihmisenä ja tykkään jutella niitä näitä.

      Hän katsoi syvälle silmin.. Vaikka en tällä hetkellä näe silmistä intohimo vaan enemmän välittämistä, ja olen tunteeni kertonut ilman, että se johti pientä ajatuksien vaihtoa pidemmälle, se katse saa minut tolaltani vieläkin.

      Yhden katseen jälkeen taas joudun palaamaan lähtöruutuun, kun jo uskoin edes vähän päässeeni irti tunteista, rakastumisesta. En oikein tiedä pitäisikö minun vaan nauttia hänen silmistään ja hyväksyä tunteeni sellaisenaan tilanteesta huolimatta vai pitäisikö suojella itseäni ja väistää katse ja kohtaamiset. Koska en tiedä, teen niin kuin juuri sillä hetkellä tuntuu parhaalta.

      • Anonyymi

        Ei kyllä enää yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Peppu jäässä ja muuten aikas liian kuuma! Mieheltä.

    • Anonyymi

      Kuumalta näytti;):))

      • Anonyymi

        Niin näytti nainenkin ja tuntui kevyt kosketuskin!


    • Anonyymi

      Totta puhuen kaikki kohtaamiset on aiheuttaneet tosi voimakkaita reaktioita. Nyt se tulee nyt se kävelee. Onhan niitä hauska muistella.

    • Anonyymi

      Niinpä, mutta syliin en pääse. Nyt nukkumaan, huomenna aikainen herätys. Hyvää yötä, rakas mies!

      • Anonyymi

        Monelta?


    • Anonyymi

      Verhottu paniikki. Törmätään aina silloin, kun sitä vähiten odottaa. Sitten onkin järkytys kun päätä kääntäessä huomaa, että ollaan samassa paikassa, samaan aikaan ja bonuksena kaupan päälle tietysti vielä lauantaiverkkareissa ojan pohjalta itse kömpineenä. Sydämen tykytyksiä ja hengen salpautumista, jotka onneksi saa jollainlailla piilotettua. Myöhemmin voi sitten fiilistellä sitä puoli päivää kestävää tärinää.

    • Anonyymi

      Lyhyt ohikiitävä hetki päivän pitkässä virrassa. Näin jälkeenpäin ajateltuna tilanne oli varmasti molemmille tunnetasolla repivä kokemus. Emme olleet nähneet vuosiin ja yllättäen kohtasimme. Emme aikoinaan hyvissä väleissä eronneet, paljon selvittämättömiä asioita jäi ilmaan. Toisin sanoen katosin hänen kartalta. Minä olin siis syyllinen kaikkeen.

      Hänestä heijastui häpeä, ahdistus, hämmennys ja jopa viha. Hän salaa katsoi minua, tutkien ja analysoiden jokaista elettäni. Varmasti olemukseni ja elekieleni aiheuttivat ristiriitaa hänessä. Hän vaikutti kovin surulliselta.

      Itse suren etten kyennyt muistamaan häntä lainkaan. Tuntui että näin hänet ensikertaa elämässäni, vaikka olen tuntenut hänet lähes koko ikäni. Tunsin hämmennystä, ahdistusta, pelkoa ja surua. Nämä tunteet eivät johtuneet hänestä vaan tilanteesta johon jouduin. Ihmisistä joita tilanteessa oli ja miten he käyttäytyivät. Ilmassa leijui vihamielisyys. Tiedän, että se johtui minusta. Ihmiset tuntuvat halveksuvan ja vihaavan minua mukaanlukien oma lähipiirini.

      Pahin tunnekokemus tuli yöllä, rajun paniikin ja mieleen tulvivien muistojen kautta. Kunnon "herääminen". Siinä oli sydänkohtaus lähellä, kun aloin muistamaan kuka hän oli. Kohta tulee kuluneeksi 1,5 vuotta kohtaamisesta. Muistot ovat kasvaneet päivä päivältä ja ne tunteet, voi luoja! Miten ihminen voi edes näin tuntea? Tunteet koettelevat joka päivä yhä enemmän ja enemmän. En edes ymmärrä, jos näin syvästi tuntee, niin miten helvetissä silloin voi toisen unohtaa???

      Toistaalta olen onnellinen, että kohtasin hänet.. mutta toistaalta jos en olisi kohdannut häntä, en tuntisi nyt näin sielua raastavia tunteita. Hukassa olen..

      • Anonyymi

        Voiko kysyä, missä kuussa tai missä paikassa kohtasitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko kysyä, missä kuussa tai missä paikassa kohtasitte?

        Viime vuoden elokuussa veden äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuoden elokuussa veden äärellä.

        Lasissa H 2 O.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasissa H 2 O.

        Olet siis luopunut tissuttelusta?


    • Anonyymi

      Maailmanlopulta (vanhemman miehen kohtaaminen)

      • Anonyymi

        Aika hyvin kuvattu tuo "maailmanlopulta". Sitähän se olikin.


      • Anonyymi

        Ei se loppunut.


    • Anonyymi

      En voi olla varma ollaanko nähty Hesburgeria enemmän vai onko vilahdukset olleet toiveajattelua. Miltä nyt tuntuu kun sellainen mistä on haaveillut kävelee poispäin. Tietysti olisin halunnut hetken jatkuvan!

    • Anonyymi

      On ne ufomiehillä🤥 ja naisilla😳tunteet. . .

    • Anonyymi

      Pimpissä tuntui jännälle

    • Anonyymi

      Veri pakkaantui

    • Anonyymi

      Teki mieli kuristaa

      • Anonyymi

        Niinkö....vaistosinkin vihaa. N


      • Anonyymi

        Tämä N ei ainakaan vihaa. Päinvastoin.


    • Anonyymi

      Tuli sellainen tunne ettei olisi kannattanut matkustaa tapaamaan häntä ollenkaan, petyin kun hänestä ei ollut miestä sanomaan asioiden oikeaa laitaa vaan valehteli päin naamaa, ei onneksi olla enää tekemisissä.

    • Anonyymi

      Vaistosin jo kaiken mitä tuleman piti. Nostin suojamuuria ja jätin mielessäni jo hyvästit. Tiesin ettei nähtäisi enää. Koskaan.
      Joidenkin käytös on niin läpinäkyvää.

    • Anonyymi

      Surua.
      Tajusin, että haluan irtaantua.
      Tiesin, ettei kohdata enää.
      Sanomattomat hyvästit.

    • Anonyymi

      Punastusta ja kuumotusta

    • Anonyymi

      Hämmennystä , pettymystä ,surua..

    • Anonyymi

      Hänen tuoksunsa... oli pakko hengittää syvään.

    • Anonyymi

      Ymmärsin että meillä on erilaiset arvot.

    • Anonyymi

      Opettajana päivätöissä olen sanavalmis ja rohkea.
      Hänet kohdatessa illalla olen kuin ujo pikkutyttö.
      Se kertoo suurista tunteista.

      • Anonyymi

        Nyt aloin haaveilla että kunpa olisitkin juuri hän.. ja kaipaisit minua.Nämä tunteet vain jatkavat elämistä vaikkei oikein enää edes nähdä, joka päivä silti mielessä. <3


      • Anonyymi

        Täällä toinenkin opettaja jolla sama ongelma...mies sekoittaa täysin...


      • Anonyymi

        Ikävä erästä opettajaa joka päivä, nähdään liian harvoin!
        Suuret tunteet<3


      • Anonyymi

        Miestä vai naista?


    • Anonyymi

      Hänen kanssaan tunsin olevani kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Hän tuntuu samaan aikaan tutulta ja turvalliselta, mutta myös kiinnostavalta, uudelta ja jännittävältä. Kuin kirja, josta on pakko lukea lisää. ❤️

    • Anonyymi

      Onnentunteen ja epätoden.💙

      • Anonyymi

        Voisi olla minunkin kirjoittamani ajatukset...


    • Anonyymi

      En ole vieläkään toipinut perjantain näkemisestä; pää pilvissä, hermot kireänä, kroppa ja sielu huutaa vain häntä.

      • Anonyymi

        En minäkään
        Missä näimme? N-m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään
        Missä näimme? N-m

        Olen nainen 12:27


      • Anonyymi

        Samoin. Eräs n kosketti perjantaina kyllä syvemmin kuin kukaan pitkään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Eräs n kosketti perjantaina kyllä syvemmin kuin kukaan pitkään aikaan.

        Kerro nyt jotain lisää. Minä 12:27 voin kertoa et mies sekoitti pääni jossain laitoksessa ( ei terveydenhoitolaitos)


    • Anonyymi

      saisipa kietoa kädet hänen vyötärölleen,ja hengittää vain.. lähekkäin.

    • Anonyymi

      Iloisen energiapiikin työpäivään ja samalla surua siitä, että tämän lähemmäksi emme pääse. Kaipaus jäi päälle kun hän lähti.

      • Anonyymi

        Mihin hän lähti? Näettekö vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hän lähti? Näettekö vielä?

        Me nähdään töissä lähes päivittäin ja siksikin tunteet ajavat vuoristorataa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me nähdään töissä lähes päivittäin ja siksikin tunteet ajavat vuoristorataa

        Kerro jotain työstänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro jotain työstänne?

        Tehdään eri työtä samassa paikassa. Välillä työt sivuavat ja tulee yhteistäkin juttua. Kummallakin on lisäksi oma lisätyö/projekti toisaalla ja monta asiaa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään eri työtä samassa paikassa. Välillä työt sivuavat ja tulee yhteistäkin juttua. Kummallakin on lisäksi oma lisätyö/projekti toisaalla ja monta asiaa mielessä.

        Onko K?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko K?

        K niin kuin konttori niin bingo. Henkilönimiin ei täsmää


    • Anonyymi

      Tuli katsottua miestä silmiin niin läheltä ja tiiviisti, että loppupäiväksi meni pää sekaisin. Huhhuh. Miten katseella voi olla niin suuri voima!

      • Anonyymi

        Milloin tapahtui?


      • Anonyymi

        Noin viikko sitten. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin viikko sitten. <3

        Keskiviikkona?


      • Anonyymi

        Ei keskiviikko


    • Anonyymi

      Aika mämminen olotila jäi. Kukapa nyt tykkäisi olla niin yhdentekevä, ettei saa enää edes tervehtimiselleen vastakaikua.

      • Anonyymi

        Ei huomannut kyllä tervehtimistä. Hymyn pilkahduksen sain kyllä vastalahjaksi hymyyni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huomannut kyllä tervehtimistä. Hymyn pilkahduksen sain kyllä vastalahjaksi hymyyni :)

        Oliko vielä nyökytyksiä?


    • Anonyymi

      Veri pakkaantui päähän

      • Anonyymi

        Ylä- vai alapäähän?


    • Anonyymi

      Ei mitään. Kaikille, ihan kaikille täysin tuntemattomille "auttajille" ärsyynnyn heti kun huomaan sellaista ja osittain vihainenkin, koska hiljaisuus on puuttunut niin kauan.

    • Anonyymi

      Ei oo näkyny. En tiedä hänen elämäntilanteista.

    • Anonyymi

      laivat oli erikoinen ja pohdituttaa.

    • Anonyymi

      Minulle ainakin jonkin ajattelijan kanssa aiheuttu todella lämpimiä ajatuksia.

      Mutta joku sotkiki sitten sen meidän keskustelumme, joku viallinen mies ns....

      Mutta omassa mielessäni ajattelijan osa on aina mukavana, vaikka yritänkin häntä aina poistaa unistani.

    • Anonyymi

      Aiheutti ujostelua. Outoa sinänsä kun olen aina sanavalmis.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Tunne vie melkeinpä jalat alta. Voi kunpa mies tekisit aloitteen, että ei tarvitsisi enää kitua.
        Kaipuu tekee hulluksi. Olet pyörinyt ajatuksissa jo yli kaksi vuotta. Nyt parin pikaisen näkemisen jälkeen huomaan, että tunteet eivät ole laimistuneet, vaan vahvistuneet. Olet komea mies!


    • Anonyymi

      En oo varma mut jotain homoja oli perässä, oon kait hyvän näkönen jätkä, jollain vaan mulkkua inspiroi

      Toisaalta saatan olla väärässäkin. Ei mulla mitään vastaan.

      mieheltä naiselle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      304
      3431
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      241
      1882
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      94
      1373
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1213
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe