Pennut koheltaa, mitä voi ihminen tehdä?

Anonyymi

Ei oikein mitään. Kapea huonokuntoinen tie jossa liikkuu lapsia ja traktoreita ja tietenkin autoja. Tiellä on 50 rajoitus, mutta ei aina edes 80 riitä kun pennut ajavat autoillaan. Hyvä pitkä suora, tosin huonokuntoinen kyllä houkuttaa kisaamaan.
Kaksi jannua autoillaan niin paljon jokaisena päivänä mitä ikinä saa vauhtia.

Jos otat asian puheeksi nuorten kanssa niin haistatetaan vitut. Jos nuorten vanhempien kanssa niin haistatetaan vitut. Poliisi on ihan turha sotkea mukaan. Ei tule kuitenkaan. Lähin poliisiasemakin jossain en tiedä missä.

Toivon että ei aja kenenkään yli tai päin. Ajaisivat itse sitten ojaan joka on muuten niin syvä että ei hyvin käy. Loppuu kohellus. Ja toivon muuten tätä ihan oikeasti.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sitä aina välillä saa sentään lukeakin että niille käy huonosti jotka luulee itsestään liikoja, ja kaverit menee mukana. Viimeksi eilen illalla Raumalla.

    • Anonyymi

      Oikea vastaus on soita poliisi.

      Heidän tehtävänsä on valvoa liikennettä ja oikeaa ajokäyttäytymistä. Yksikin kerta pikkupaikkakunnalla riittää, sana leviää nopeasti. Kyllä poliisilla on välillä aikaa tällaiseenkin, kunhan heille joku asiasta kertoo. Muuten eivät välttämättä osu paikalle.

    • Anonyymi

      Pidät omistasi huolen, jos on lapsia niin kerro nuo vaarat ja miten toimia.
      Pari vuotta siinä menee kun kaahari pennyt leikkii, sitten tulee koulut, armeijaa, työ, kodista muutto jne, toivotaan että uusia ei tule tilalle.. vie kondoomeja vanhemille :D niin pidät naapurissuhteet "kunnossa" voi olla että ei huumori riitä niillä vanhemmilla

      • Anonyymi

        Työnnä ne kondomit vaikka prrseeseessi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnä ne kondomit vaikka prrseeseessi.

        Sinun kohdaltasi kaikki ihmiset olisivat toivoneet, että vanhempasi olisivat käyttäneet kondomia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnä ne kondomit vaikka prrseeseessi.

        Jaahans, tavaroiden perseeseen työntämisestä fantasioiva kaveri on palannut palstalle älykkäine kommentteineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahans, tavaroiden perseeseen työntämisestä fantasioiva kaveri on palannut palstalle älykkäine kommentteineen.

        Ja sama homppeli säntää aina paikalle, kun niin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama homppeli säntää aina paikalle, kun niin käy.

        Ja sinä tavoillesi uskollisesti tulet aina puolustelemaan perseeseen työntämisestä kirjoittelevaan. Ja tyylillesi sopivasti taas vetäisi homokortinkin mukaan. Pisteet siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä tavoillesi uskollisesti tulet aina puolustelemaan perseeseen työntämisestä kirjoittelevaan. Ja tyylillesi sopivasti taas vetäisi homokortinkin mukaan. Pisteet siitä.

        Puolustelemaan? En suinkaan. Totean vain tilanteen, eli kun joku mainitsee homon, pippelin tai jonkin työntämisen takapuoleen, niin sinä tulet nopeasti (hihi) paikalle.

        Eikä siinä ole mitään väärää, kun kerran ne asiat niin paljon kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolustelemaan? En suinkaan. Totean vain tilanteen, eli kun joku mainitsee homon, pippelin tai jonkin työntämisen takapuoleen, niin sinä tulet nopeasti (hihi) paikalle.

        Eikä siinä ole mitään väärää, kun kerran ne asiat niin paljon kiinnostaa.

        Kyllä minä olen täällä paikalla silloin tällöin, ja ihan ilman mainitsemiasi asioita. Olen yrittänyt kiinnittää alapääkijoituksia tänne tekevien huomiota sepustuksiensa "älykkyyteen" ja kritisoinut niitä, ja heti kun näin olen toiminut , sinä astut esiin puolustelemaan näitä alapääperseeseentyöntämiskommentteja. Huvittavaa kommenteissasi on se, että kuvittelet näiden kyseisten asioiden kiinnostavan minua vaikka kommenttini on osoitettu vain niiden kirjoittajien toiminnan kritisointiin. Se ei todellakaan tarkoita että alapäähän tavaroiden työntely tai seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvan henkilön kirjoittelut erikseen kiinnostaisi.
        Mutta älä ole huolissasi, näitä alapääjutuilla omaa älykkyyttään esiintuovia kirjoittajia tällä palstalla riittää, joten ei sinun niitä erikseen tarvitse puolustella. Ylläpitoa ei mikään kiinnosta joten foorumi on vapaa kaikelle muullekin paskalle. Sinäkin voit edelleen homotella ja kommentoida entiseen tapaasi kaikkea, mikä liittyy ihmisten alapäähän ja eritteisiin. Olet kaltaistesi joukossa, oikealla foorumilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen täällä paikalla silloin tällöin, ja ihan ilman mainitsemiasi asioita. Olen yrittänyt kiinnittää alapääkijoituksia tänne tekevien huomiota sepustuksiensa "älykkyyteen" ja kritisoinut niitä, ja heti kun näin olen toiminut , sinä astut esiin puolustelemaan näitä alapääperseeseentyöntämiskommentteja. Huvittavaa kommenteissasi on se, että kuvittelet näiden kyseisten asioiden kiinnostavan minua vaikka kommenttini on osoitettu vain niiden kirjoittajien toiminnan kritisointiin. Se ei todellakaan tarkoita että alapäähän tavaroiden työntely tai seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvan henkilön kirjoittelut erikseen kiinnostaisi.
        Mutta älä ole huolissasi, näitä alapääjutuilla omaa älykkyyttään esiintuovia kirjoittajia tällä palstalla riittää, joten ei sinun niitä erikseen tarvitse puolustella. Ylläpitoa ei mikään kiinnosta joten foorumi on vapaa kaikelle muullekin paskalle. Sinäkin voit edelleen homotella ja kommentoida entiseen tapaasi kaikkea, mikä liittyy ihmisten alapäähän ja eritteisiin. Olet kaltaistesi joukossa, oikealla foorumilla.

        Tuon paasauksen jälkeen ei ole epäselvää, onko ne jutut sinulle tärkeitä vai hyvin tärkeitä 😂

        Lainaapa kirjoituksistani se kohta, jossa puolustelen noita. Kiinnostaa tietää, mistä tuo hölmö harhaluulo kumpuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon paasauksen jälkeen ei ole epäselvää, onko ne jutut sinulle tärkeitä vai hyvin tärkeitä 😂

        Lainaapa kirjoituksistani se kohta, jossa puolustelen noita. Kiinnostaa tietää, mistä tuo hölmö harhaluulo kumpuaa.

        Se, että tulet heti veti vittuilemaan jos joku kritisoi homottelua tai jotain muuta alapääpaskaa kirjoittavien toimintaa. Se on suora osoitus siitä, että paskan kirjoittaminen on mielestäsi suositeltavaa, tai vähintään hyväksyttävää. Ei sellaisen esittämiseksi ja todistamiseksi tarvitse mitään kirjoituksistasi erikseen lainata. Tyhmäkin sen huomaa kun osaa laskea yksi plus yksi. Paitsi sinä et osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että tulet heti veti vittuilemaan jos joku kritisoi homottelua tai jotain muuta alapääpaskaa kirjoittavien toimintaa. Se on suora osoitus siitä, että paskan kirjoittaminen on mielestäsi suositeltavaa, tai vähintään hyväksyttävää. Ei sellaisen esittämiseksi ja todistamiseksi tarvitse mitään kirjoituksistasi erikseen lainata. Tyhmäkin sen huomaa kun osaa laskea yksi plus yksi. Paitsi sinä et osaa.

        Noin, eli et osannut, ja se on ihan loogista, koska en noita puolustele. Sinulla vaan taitaa veri pakkautua jonnekin muualle kuin aivoihin ajatellessasi noita asioita, niin ajatus ei oikein kulje ja näet mitä sattuu. Ei se haittaa, ymmärrämme kyllä.


      • Anonyymi

        Jaahas, tavaroiden perseeseen työntämisestä fantasioiva kaveri on palannut palstalle älykkäine kommentteineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, tavaroiden perseeseen työntämisestä fantasioiva kaveri on palannut palstalle älykkäine kommentteineen.

        Ja hyvä niin, eikös vaan?


    • Anonyymi

      Ei tuo Helsinki - Lusi moottoritie ole mitenkään niin kovin kapea, mutta se on myös koheltavia pentuja Bemareineen aivan täynnä.

    • Anonyymi

      Kuopungissa mööth laittetahan kierrettäviä estehiä, toloppia sun muuta että tiellä jouthuu kiertelemmähän niitä. Hiastetöyssyjä myös käytettähän.. niitä voi vielä laittoo lisäksi. Tietysti kunnallat nämä pitää pyytää, kondoomeja ei ehkä saa kunnalta niitä voinee hankkia omin kustannuksinkin..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe