Hei muille. Mä Oon huomannut että Suomessa monella on tämä että on "oppinut" ja pakotettuna tai oli syy mikä vaan niin tukahduttamaan viha ettei tule konflikteja. Joku konfliktin pelko? Aluksi ajattelin että hyvä juttu. Mutta nyt kun huomasin että siitä on tullut kuin tapa! Siis Tiedättekö että tulee tilanne mikä vahingoittaa ja yhtäkkiä et pystykkään sanoa että tämä ei käy!. Se viha niinku katoaa ja osa jää möykyksi. usein lähteekin pois kun kokee sen yksin.
Ja sitten ku yritän kertoa mikä on minulle oikeasti tärkeää niin muut ohittaa sen. Arg
Elämä ilman vihaa?
Anonyymi
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Paitsi kerran elämänvaiheessa olin todella onnellinen siis ei ollut mitään syytä tuntea vihaa niin huomasin että tosi moni oli siihen epäuskosia että "et voi olla tuosta onnellinen" asenne. Siihen yrittää palata vielä ku voi mutta annanko muiden sitten uskoa mitä haluaa ja puhua "seläntakana"? Vähän ku koulussa jos joku kiusaa ja eikä tee mitään niin sehän vaan jatkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111426- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565904Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644830- 164687
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844213- 843497
- 803250
- 481751