Ostin Lidlin Tornion myymälästä viime tiistaina pari laadukasta lihapiirakkaa, molemmista puuttui sekä sjuola että lihat, mitä laatua on lihapiirakka josta puuttuu liha ja jopa suola! Syötin piirakat variksille niille piirakat kelpasivat, mutta variksetha eivät suolaa ,kestäkään!
Eipä ole aikaisemmin minun korini Lidlistä osunut heikko laatuisia eväitä !
Late Lapista.
LAATUA LIDLISTÄ????
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lidlihän on matujen ja suvakkien myymälä! Mitä sinä Late siellä teet? Minä en ainakaan sentilläkään halua tukea jotain saksalaista miljardööriä. Kotimaista kauppiasta ja kotimaista ruokaa pitää tukea, maksakoot sitten pari senttiä enemmän!
- Anonyymi
Se on vähän kaksiteräinen asia. Tukemalla pelkästään kotimaista tuet samalla vihreitä, suvakkeja ja vasemmistolaisia ammattiyhdistyksiä.
Valitsen politiikan perusteella kaupan, mistä ostokseni teen ja kannatan Suomen kahtia jakautumista.
- Anonyymi
Suola on halpaa, sitä voi lisätä itsekin sirottimesta. Lihan syöntiä tulisi taas vähentää, jottei Brasiliassa tarvitsisi polttaa sademetsiä lehmien laitumiksi. Lidl on siis hyvinvoinnin asialla.
- Anonyymi
Katsoitko minkä firman piirakoita ne oli. Syyttävän sormen voisit osoittaa sinne päin. Ei pidä lähteä tarjoamaan sekundaa hinnan kustannuksella, vaan aina laatu edellä, vaikka olisi kuinka halpaa. Lidlin pitäisi tarkistaa tuotteet, niin kuin muidenkin. Sillä niistä kalliimmistakin puuttuu joistakin kyseiset ominaisuudet, koska ne tehdään koneilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912