Rahastuksen makua

Anonyymi

Uuden Audin ostajaa rahastetaan epäreilusti auton värivaihtoehtojen pienellä määrällä. Joka mallissa vain 1 tai 2 ilmaista perusväriä, muista väreistä joutuu maksamaan nelinumeroisen hinnan. Ovat kylläkin metallivärejä, mutta kaikki ostajat eivät niistä ole kiinnostuneita.

8

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinhan on kaikilla merkeillä, etkö ole huomannut. Metallivärit pyörivät siinä 800-1000 ja erikoisemmat vähän enemmän. Yleensä löytyy valkoinen ja musta perusväri, ei muuta. Kannattaa huomioida, että parempien merkkien maalipinta tehdään paremmaksi kuin halvimpien autojen.

    • Anonyymi

      No eikait auton osto enää jää kiinni siitä tonnista että saat haluamasi värin.
      Ja miksi enää valita niitä tylsiä perusvärejä kun hienoja metallivärejäkin on saatavilla.
      Ja en omista audia..

    • Anonyymi

      Jos tuota joutuu miettimään niin kannattaa harkita halvempaa autoa, vai oliko helpompi jos se tonni olisi lisätty suoraan hintaan erittelemättä??

    • Anonyymi

      Ei ole montaakaan vuotta siitä. kun Audiin sai kolme perusväriä ja 90-luvulla oli useampiakin. Kehitys on mennyt huonompaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Kunnon saksalainen autonvalmistaja ei koskaan rahasta asiakkailtansa mitään ylimääräistä jostain auton väristä!
      On se sen verran rehellinen !!!!!

      • Anonyymi

        Huijausohjelmakin tulee maksutta ruksaamatta ja öljypullo!


      • Anonyymi

        Perusväri taitaa olla ainoa kestävä maalipinta, monessa merkissä ja mallissa!


    • Anonyymi

      No samahan se on käytännössä jokaisessa autossa. Ennen sai valita mustan tai valkoisen ilmaiseksi, nyt valkoisen menekin kasvettua siitäkin saa pulittaa parisataa monilla merkeillä.

      Ostin uuden BMW:n ja mielestäni metallivärien hinnoittelu oli Audin tapaan premium lisällä. Vastaavankokoiseen Passatiin saat saman metallivärin kolmanneksen halvemmalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe