Yleltä poimittua:
"Helsingin hovioikeus ei muuta laulaja Tomi Metsäkedon kunnian loukkaamisesta annettua tuomiota. Hovioikeus katsoo Helsingin käräjäoikeuden tavoin neljän naisen syyllistyneen Metsäkedon kunnian loukkaamiseen.
Naiset tuomittiin syksyllä 2018 sakkoihin Metsäketoa koskevista kirjoituksista sosiaalisessa mediassa. Kaikki neljä saivat 25 päiväsakkoa.
Yksi naisista valitti hovioikeuteen. Hän katsoi, että hänen sosiaalisessa mediassa kirjoittamansa viestit eivät olleet loukanneet Metsäkedon kunniaa vaan olivat osa yhteiskunnallista keskustelua."
Tällaiset uutiset ovat "mannaa" korvilleni/silmilleni. Niin saivat juoruakat köniinsä, että korvat soi. On todella hyvä, että joku julkisuuden henkilö jaksaa taistella oikeuteen asti noiden juoruakkojen jaskan jauhannasta ja valehtelusta.
Tomi Metsäketo voitti Hovissakin
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle on mannaa, kun sikamaisesti käyttäytyvät törpöt menettää työt ja etuudet... Ei sitä menetettyä kunniaa oikeuden päätös tuo takaisin ja totuus se ei vaan pala tulessakaan...
Eikö olekin "mannaa", kun joku juoruakka (hyvin nuorikin sellainen) saa merkinnän rikosrekisteriin? Sepä se saattaa elämän varrella aiheuttaa ongelman, jos toisenkin.
- Anonyymi
Heh heh, mahtaa sua vituttaa kun Tomilla on tänäkin syksynä keskimäärin kolme keikkaa viikossa. Ei se, että joku sinun kaltainen kateellinen ja vahingoniloinen metoo-femu kuinka toivoo maineen ja tulojen menetystä, TOTUUTTA miksikään muuta. >D
Iso käsi ja tsemppejä Tomille!
Paska osui juoruakkojen omaan tuulettimeen. Hyh, hyh, kun löyhkää.- Anonyymi
Enpä ole tuonut julkisuuteen T:n minulle lähettämiä viestejä. Jos sen teen, niin tuskinpa saa keikkaa enää edes perähikiän kebabravintolasta.
- Anonyymi
Eikö seveni sun muut lehdet ole tarttuneet täkyyn?? Vai onko pelko omasta maineesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs501364- 1601166
- 611037
- 8902
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12832
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä52785- 347765
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti90749