Siivet on paras. Liikutun joka kerta kun kuulen sen.
0Äänestä
JaniFani
Kyllä Hukun nousee ykköseksi. Kaikki on upeita biisejä, mutta Hukun:n sisältämä tunnearvo ja koskettavuus mulle henkilökohtasesti tekee siitä ykkösen :)
0Äänestä
muusa
Tällä biisillä on mulle hyvin henkilökohtainen merkitys.
0Äänestä
J.W-fani
Siinä loistava biisi, jota kuuntelen justiinsa nyt. Ikinä en kyllästy tähän kappaleeseen:)
0Äänestä
...
Saat mut uskomaan on paras ! Biisi on Janin oma sävellys, sanoitus ja sovitus (san.osallisena myös Edu K.) !
0Äänestä
janifani4ever
Saat mut uskomaan koskettaa paljon, mutta tykkään myöskin todella paljon biiseistä Hukun, Siivet ja Ei kukaan muu. :)
Vastaukset 10
Vanhimmat
sulla on aika hauska nimimerkki!Ja tää ei oo mikään loukkaus koska se on oikeesti hauska;)!
Saat mut uskomaan on paras biisi levyltä. Ja olen tämän kertonut myös Janille henk.koht.
Siivet on paras.
Saat mut uskomaan on suosikkini.
Siivet on paras. Liikutun joka kerta kun kuulen sen.
Kyllä Hukun nousee ykköseksi. Kaikki on upeita biisejä, mutta Hukun:n sisältämä tunnearvo ja koskettavuus mulle henkilökohtasesti tekee siitä ykkösen :)
Tällä biisillä on mulle hyvin henkilökohtainen merkitys.
Siinä loistava biisi, jota kuuntelen justiinsa nyt. Ikinä en kyllästy tähän kappaleeseen:)
Saat mut uskomaan on paras ! Biisi on Janin oma sävellys, sanoitus ja sovitus (san.osallisena myös Edu K.) !
Saat mut uskomaan koskettaa paljon, mutta tykkään myöskin todella paljon biiseistä Hukun, Siivet ja Ei kukaan muu. :)