Hei, ne jotka diggailee Jania, mikä on teidän mielestä paras biisi levyllä? Musta on ehkä siivet tai langennut sinuun.
Haukkujat älkää vaivautuko.
Levyn paras biisi?
10
855
Vastaukset
- just_me_
sulla on aika hauska nimimerkki!Ja tää ei oo mikään loukkaus koska se on oikeesti hauska;)!
- Pade
Saat mut uskomaan on paras biisi levyltä. Ja olen tämän kertonut myös Janille henk.koht.
Siivet on paras.
- n-74
Saat mut uskomaan on suosikkini.
- Sarimari
Siivet on paras. Liikutun joka kerta kun kuulen sen.
- JaniFani
Kyllä Hukun nousee ykköseksi. Kaikki on upeita biisejä, mutta Hukun:n sisältämä tunnearvo ja koskettavuus mulle henkilökohtasesti tekee siitä ykkösen :)
- muusa
Tällä biisillä on mulle hyvin henkilökohtainen merkitys.
- J.W-fani
Siinä loistava biisi, jota kuuntelen justiinsa nyt. Ikinä en kyllästy tähän kappaleeseen:)
- ...
Saat mut uskomaan on paras ! Biisi on Janin oma sävellys, sanoitus ja sovitus (san.osallisena myös Edu K.) !
- janifani4ever
Saat mut uskomaan koskettaa paljon, mutta tykkään myöskin todella paljon biiseistä Hukun, Siivet ja Ei kukaan muu. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73853
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104708- 35577
- 40575
- 29572
- 46570
- 33559
- 50540
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34537- 35464