Hei, ne jotka diggailee Jania, mikä on teidän mielestä paras biisi levyllä? Musta on ehkä siivet tai langennut sinuun.
Haukkujat älkää vaivautuko.
Levyn paras biisi?
10
914
Vastaukset 10
- just_me_
sulla on aika hauska nimimerkki!Ja tää ei oo mikään loukkaus koska se on oikeesti hauska;)!
- Pade
Saat mut uskomaan on paras biisi levyltä. Ja olen tämän kertonut myös Janille henk.koht.
Siivet on paras.
- n-74
Saat mut uskomaan on suosikkini.
- Sarimari
Siivet on paras. Liikutun joka kerta kun kuulen sen.
- JaniFani
Kyllä Hukun nousee ykköseksi. Kaikki on upeita biisejä, mutta Hukun:n sisältämä tunnearvo ja koskettavuus mulle henkilökohtasesti tekee siitä ykkösen :)
- muusa
Tällä biisillä on mulle hyvin henkilökohtainen merkitys.
- J.W-fani
Siinä loistava biisi, jota kuuntelen justiinsa nyt. Ikinä en kyllästy tähän kappaleeseen:)
- ...
Saat mut uskomaan on paras ! Biisi on Janin oma sävellys, sanoitus ja sovitus (san.osallisena myös Edu K.) !
- janifani4ever
Saat mut uskomaan koskettaa paljon, mutta tykkään myöskin todella paljon biiseistä Hukun, Siivet ja Ei kukaan muu. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861381
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka180779Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm50654- 43620
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28613Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät372592- 30521
- 18505
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19486Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11482