Hei, ne jotka diggailee Jania, mikä on teidän mielestä paras biisi levyllä? Musta on ehkä siivet tai langennut sinuun.
Haukkujat älkää vaivautuko.
Levyn paras biisi?
10
914
Vastaukset 10
- just_me_
sulla on aika hauska nimimerkki!Ja tää ei oo mikään loukkaus koska se on oikeesti hauska;)!
- Pade
Saat mut uskomaan on paras biisi levyltä. Ja olen tämän kertonut myös Janille henk.koht.
Siivet on paras.
- n-74
Saat mut uskomaan on suosikkini.
- Sarimari
Siivet on paras. Liikutun joka kerta kun kuulen sen.
- JaniFani
Kyllä Hukun nousee ykköseksi. Kaikki on upeita biisejä, mutta Hukun:n sisältämä tunnearvo ja koskettavuus mulle henkilökohtasesti tekee siitä ykkösen :)
- muusa
Tällä biisillä on mulle hyvin henkilökohtainen merkitys.
- J.W-fani
Siinä loistava biisi, jota kuuntelen justiinsa nyt. Ikinä en kyllästy tähän kappaleeseen:)
- ...
Saat mut uskomaan on paras ! Biisi on Janin oma sävellys, sanoitus ja sovitus (san.osallisena myös Edu K.) !
- janifani4ever
Saat mut uskomaan koskettaa paljon, mutta tykkään myöskin todella paljon biiseistä Hukun, Siivet ja Ei kukaan muu. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46450