Hei, ne jotka diggailee Jania, mikä on teidän mielestä paras biisi levyllä? Musta on ehkä siivet tai langennut sinuun.
Haukkujat älkää vaivautuko.
Levyn paras biisi?
10
914
Vastaukset 10
- just_me_
sulla on aika hauska nimimerkki!Ja tää ei oo mikään loukkaus koska se on oikeesti hauska;)!
- Pade
Saat mut uskomaan on paras biisi levyltä. Ja olen tämän kertonut myös Janille henk.koht.
Siivet on paras.
- n-74
Saat mut uskomaan on suosikkini.
- Sarimari
Siivet on paras. Liikutun joka kerta kun kuulen sen.
- JaniFani
Kyllä Hukun nousee ykköseksi. Kaikki on upeita biisejä, mutta Hukun:n sisältämä tunnearvo ja koskettavuus mulle henkilökohtasesti tekee siitä ykkösen :)
- muusa
Tällä biisillä on mulle hyvin henkilökohtainen merkitys.
- J.W-fani
Siinä loistava biisi, jota kuuntelen justiinsa nyt. Ikinä en kyllästy tähän kappaleeseen:)
- ...
Saat mut uskomaan on paras ! Biisi on Janin oma sävellys, sanoitus ja sovitus (san.osallisena myös Edu K.) !
- janifani4ever
Saat mut uskomaan koskettaa paljon, mutta tykkään myöskin todella paljon biiseistä Hukun, Siivet ja Ei kukaan muu. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1371557Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431373Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak118871Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123836- 77795
- 56741
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero154599Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt298576- 37571
- 6540