U21 EM veikkauksia

Anonyymi

Miten pärjäävät suomalaiset - tuleeko otteluvoittoja, sijoituksia tai mitaleita? Letkä ovat kuumimmat seurattavat?

Antakaa veikkauksia, mielellään ilman trollaamista eli asialinjalla pysyen.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Häviämisen häpeäminen on suomalaisille mielensäpahoittajille tärkeämpää kuin voitot. Tästä näkökulmasta katsottuna olemme vahvoilla, koska ne, joita ei päästetty mukaan, eivät varmasti häviä otteluja. Siksi liiton strategia on nerokas ja se voi jo nyt sanoa onnistuneensa kaikissa niissä sarjoissa, joihin se ei päästänyt suomalaisia. Toisaalta joissain sarjoissa on vieläkin suomalaisia mukana eli on edelleen mahdollista, että joku voi hävitä ottelunsa. Vaikka otteluvoittojen mahdollisuus menisikin, olisi syytä selvittää, voitaisiinko muidenkin suomalaisten ilmoittautumiset vielä perua. Se olisi pieni hinta suomi24:n mielipahan välttämisestä.

    • Anonyymi

      Miehissä mahdollisuus useammallakin ottelijalla yltää voitettuihin otteluihin, tai jopa sijoituksille. Naisten ainoa mahdollisuus yksittäisiin otteluvoittoihin on avauskierrokselle arvottu heikko vastustaja. Joukkueen osalta en tiedä tilannetta.

      • Anonyymi

        2 kultaa ja yksi hopea.


    • Anonyymi

      Kyllä pitäisi judossakin olla kaikki pelaa mentaliteettia. Tärkeintähän on osallistuminen, eikä voittaminen. Mitä sitten, jos nykyiselle urheilija-ainekselle koko judo on elämysmatkailua ja maajoukkueeseen kuuluminen tärkeämpää imagollisista syistä kuin voiton tavoittelua. Kaikki mukaan kisoihin niin todennäköisyys voittaa otteluitakin kasvaa.

    • Anonyymi

      Olisiko aika lopettaa "Suomen judon" mitalitavoitteet? Tavoitteet voisivat urheilijoiden henkilökohtaisia yksityisasioita ja liiton tehtävä urheilijoiden palveleminen.

      Tiedän, että tällainen ajatus ei mahdu olympiamitaleita laskevien urheilujunttien eikä vallassaan roikkuvien urheilujohtajien päähän, mutta lukekaa edes tuo linkin juttu Erkka Westerlundista ja hänen oivalluksestaan Torinon olympialaisissa:

      https://yle.fi/urheilu/3-10955712?fbclid=IwAR2m03e5zwfVFp7lC8inMpcbIxfn4rqpZ6CUOk_hi4udn5QJ7Tw_BTrOb8Y

      • Anonyymi

        Vai oikein palvelijoita....
        Nyt ymmärrän kun olen käynyt katsomassa maajoukkueiden reenamista opistoilla.
        Juu lopetetaan Suomen judo ja puhutaan Minun judosta ( Minun Lapseni) !
        Minua pitää palvella, Minun Lastani pitää palvella ja minä en muita tarvitse kuin palvelemaan minua ja hyvää tulee.


      • Anonyymi

        Liiton tarkoitus on sääntöjensä mukaan palvellla seuroja. Lisäksi edistetään kilpa- ja huippu-urheilua.

        "Suomen Judoliitto on suomalaisten jäsenseurojen yhteistyö-, palvelu- ja edunvalvontajärjestö. ... Liiton tarkoituksena on kehittää judoa sekä edistää suomalaista judon kilpa- ja huippu-urheilua. ..."

        Nimim, En ole TJ P...a


      • Anonyymi

        Monissa lajeissa urheilijat menestyvät hyvin ilman lajiliittojen maajoukkueita ja holhousta. Yksilö, seura ja sponsorit ovat toiminnan keskiössä. Itse näen että lajiliitosta on hyötyä tukipalvelujen ja laji-infran kuten esim. valmennusleirien ja kilpailujen tuottajana. Urheilijoiden johtoportaaksi ei tarvita maajoukkuetta tai liittoa (joka ei pysty maksamaan palkkaa). Maailma on vaihtoehtoja täynnä, mutta ymmärrän että sellainen on yhteen muottiin kasvaneille vaikea käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liiton tarkoitus on sääntöjensä mukaan palvellla seuroja. Lisäksi edistetään kilpa- ja huippu-urheilua.

        "Suomen Judoliitto on suomalaisten jäsenseurojen yhteistyö-, palvelu- ja edunvalvontajärjestö. ... Liiton tarkoituksena on kehittää judoa sekä edistää suomalaista judon kilpa- ja huippu-urheilua. ..."

        Nimim, En ole TJ P...a

        Mielestäni tuossa ei lue: "Suomen Judoliitto on suomalaisten judokoiden ylin johto ja ehdotonta valtaa käyttävä organisaatio. ... Liiton tarkoituksena on johtaa judon harrastajia sekä määrätä suomalaisen judokoiden kilpa- ja huippu-urheilusta yksilötasolla. ..."
        Miksi liitto siitä huolimatta toimii näin?


    • Anonyymi

      Kuka on asettanut mitalitavoitteen u21 emkisoihin? Henkilökohtaisia tavoitteita oli urheilijoiden esittelyissä kyllä. Muuten en ole kuullut muuta kuin että lähempänä Westerlundin arvomaailmaa joukkue menee kuin esim Venäjän linjalla.

    • Anonyymi

      Joukkue kilpailu on suomalaisen judon häpeätahra siinä on vain yksi todellinen judoka. Yksilöissä on taas hivenen potentiaalisia nuoria jotka voi edetä kaaviossa jos arpa on suotuisa.

      • Anonyymi

        "suomalaisen judon häpeätahra" Elät synkässä maailmassa. Mitä kaikkea muuta häpeät? Itseäsi? Perhettäsi? Säälin sinua.


      • Anonyymi

        Mun mielestä siinä on 6 judokaa? Parhaat saatavilla olevat valittiin! Kun ei yhdellä saa osallistua! Toivottovasti on myös joka painoluokkaan varamiehet! Tsemppiä judokat!


    • Anonyymi

      Totta ei ole joukkueella mitään mahdollisuuksia

    • Anonyymi

      Ja varalisä mukaan myös....
      Judo kuuluu kaikille, kaikki voi onnistua judossa
      Ja sitte halitaan

    • Anonyymi

      Arvat on tullut. Eetu ja Valtteri menossa poolivoittoon Oskulla ja Turpalilla vähän vaikeampaa.

    • Anonyymi

      Tähän on tultu, kun suomalaisen valmennusjärjestelmän on pakko nostaa kädet pystyyn. Ei pystytä tuottamaan voittajia, joten väännetään arvot sellaisiksi, että ne tukevat oman toiminnan tasoa. Turha puhua enään huippu-urheilusta, ruvetaan hakemaan vaan avustuksia kansanterveyden nimissä.

      • Anonyymi

        Ai ei pystytä "tuottamaan" voittajia? Jos haluut jotain tuotantoa niin mikset ala lihantuottajaks? Tai ala tuottamaan munia? Tai työnnä valmennusjärjestelmä perseesees ja tuota sillä paskaa.


    • Anonyymi

      Eka kierros pitäisi kaikilla olla hoidettavissa, sen jälkeen vastus kovenee huomattavasti.

    • Anonyymi

      Eivät pärjää. Pitäisi treenata 6 kertaa päivässä.

      t. Travis

    • Anonyymi

      Tähän mennessä 4 ekan kierroksen voittoa.

      Siis ihan oikeissa kisoissa on oltu paikalla, ei olla mitalitasoa muttei kisojen heikoimpiakaan.

      • Anonyymi

        Eli, ei siis vielä huudella Pariisi 2024 täältä tullaan, vaan ....


    • Anonyymi

      pm 2020...

    • Anonyymi

      Travis Stevens kertoi Suomalaisten olevan 10.vuotta jäljessä, ja se on lähellä totuutta, koska EM kisojen mitalisteista useat kisaavat menestyksellisesti myös aikuisten EJU cupeissa ja jopa Slameissa. Tiukassa on otteluvoitot näissäkin karkeloissa, mutta näyttää niitä onneksi tulevan, päivän hienoin suoritus oli Eetu Ihanamäen ottelu voitto! Katsomossa saisi olla enemmän nuoria katsomassa huippujudoa!

      • Anonyymi

        Paskasti meni kisat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe