Meille myytiin Myllyn Teliapisteeltä laajakaista kotiin Turun Raunistulaan noin 1 1/2 vuotta sitten. Asentaja joka tuli tämän kytkemään sanoi ettei ostamamme palvelu tule koskaan toimimaan kunnolla koska piuha tulee Tuomiokirkolta asti. Meidän olisi ehdottomasti pitänyt uskoa häntä eikä Telian ns. asiakaspalvelua, palvelu ei ole toiminut 18 kk aikana kunnolla lainkaan, olemme joutuneet ostamaan lisäksi mokkulan jotta etä- ja iltaopiskelu onnistuu. Telian palveluilla ei niitä pysty tekemään. Telian "asiakaspalvelu" sanoi johdon olevan 10 metriä vaille 2 km, eli palvelu heidän mukaansa toimii - mikäli johto olisi 2 km sitä ei palvelua ei heidän mukaansa edes voisi myydä koska ei toimisi. Vikatiedoitteita on soiteltu useita ja joka kerta "asiakaspalvelu" kertoo etteivät näe mitään vikaa ja palvelu toimii - jännä juttu, koska me jotka olemme siellä palvelun toisessa päässä sitä käyttämässä voimme sanoa käsi sydämmellä ettei toimi, ei vieläkään. Sopimus on tietysti 24 kk määräaikainen ja sen päättäminen kesken kauden on todella mahdottomuus, sitä on koetettu ehdottaa Telialle jo useasti. Lienee täysin tarpeetonta sanoa vieläkö meillä on jotain palveluja Telialta - tätä pakollista lukuunottamatta.
Varo Telian laajakaistaa jos asut Turun Raunistulassa
Anonyymi
2
709
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa pyytää nopeuden laskua, jos yhteys ei toimi. Ittellä on yli 3km keskukseen ja tuolla menetelmällä mennään hyvin 2 megan nopeuksilla - itse asiassa linja ei virheile juuri lainkaan vaan virheitä on n. 1kpl/gigatavu. Harkinnassa ollut itse asiassa pyytää nopeuden nostoa, sillä spesifikaatio lupaa 3km:ään asti 8mbit/s, mikäli johto on riittävän hyvä eli ei ole välijakamoja matkalla liikaa.
- Anonyymi
Telia on paskaa asuu missä tahansa. Asiakkaistaan ei välitä hevonvittua, ostattaa omia paskamodeemejaan ja kun linjat ei toimi, vika asiakkaan laitteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862