Mietin että ocuni tarttisi uudet jarrut lähinä Radalle.com päiviä varten. Vakiojarrut ei ole oikein riittävät rata-ajoon. Onko suosituksia millaiset keraamiset olisi hyvät ja mistä olette tilanneet? Pitäisi pysähtyä hyvin🙂
Octavia RS. Oletteko tilanneet keraamisia jarruja?
8
50
Vastaukset
- Anonyymi
Motor pitää myös viilata, niin on jarruille käyttöä?
- Anonyymi
Ensin alusta, ja jarrut kuntoon, ja vasta sen jälkeen motoriin lissää horsepowereita. Sen vanhan, ja vankkumattoman ja kokeneen ajaton sääntö....
- Anonyymi
Lada Vesta RSn jarrut vois olla kova sana. Kaikki Vestan ja Okun osat on yhteensopivia.
- Anonyymi
Ihan normi venäläisistä jarrupaloista tulee keraamiset kun niiden pinnat lasittuvat käytössä, sitten kun vinkuvat kuin sika teuraalla sulla on keraamiset jarrut.
- Anonyymi
Vai oikein rs ocu ratapäiville....huvinsa kullaki
- Anonyymi
Muista jättää miettiminen niille, joilla on siihen edellytyksiä.
- Anonyymi
Mietitään tätä yhdessä Škoda-klubilla. Stolishnaya virtaa ja kommarit laulaa yhteislaulua. Kahta emme jätä kommunismia ja Škodaa.
Miksi sinä skoodaa radalle viet? Se on urheiluautojen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294