Muistakaa se, että rahojanne kahmuavat myös nämä kylillä liikkuvat remonttien myyjät. Tarjotaan peltikaton uusimista, lisäeristystä, putkiremonttia, aurinkosähköä, viemärikuvausta, ikkunoiden ja ovien uusimista. Ja kaikkea tätä, mitä nyt en enää muista.
Viisi firmaa näistä on kuluttajaviraston mustalla listalla. Näiden firmojen autoja liikkuu kylällä.
Älkää ostako mitään kulkukauppiailta!
Varokaa, älkää tehkö sopimuksia!
Siilinjärveläiset miljonäärit!
6
113
Vastaukset
- Anonyymi
Rupiset talot kauhalla kummoon ja uutta tilalle tai betoni lukaliin?
- Anonyymi
Niin, mutta kun nämä kauppamiehet haluavat myydä nimenomaan siihen vanhaan taloon kaikkea mahdollista. Kuvataan viemäriä ja sanotaan, ettei kuvasondi mene viemäriin. Loppulausuma on se, että viemärit pitää uusia.
Näitä tarjoajia riittää ja nimenomaan iäkkäiden ihmisten oville nämä löytävät.
Sitäpaitsi, ei se uusi aina ole entistään parempi. Vanhassa on muita arvoja.
- Anonyymi
Tiistaina oli Herkkupataan majoittuneet vesikattoja myyvät kauppiaat. Kyselin, että miljonäärejäkö metsästätte. Eipä tietenkään.
Kylällä on ajellut ahkerasti valtakunnallisen putkifirman paku.
Kyllä nämä rahan haistavat. - Anonyymi
olleet varmaan edellisessä elämässään jotain haaskalintuja, korppikotkia tai perskärpäsiä...
- Anonyymi
Köyhiä ovat siilinjärveläiset voittajat, jos pelkällä uudella vesikatolla pärjäävät. Muillahan ei Siilinjärvellä olekkaan varaa kunnon kattoon.
- Anonyymi
Niin no, siitähän ei olekaan kyse.
Nämä kauppamiehet ovat tyytyväisiä, jos saavat jotain kaupattua reiluun ylihintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181