250km/h...poliiseita ei missään...navigaattorissa sama nopeus oli 242.....ei huono 20vuotta vanhalle koslalle jossa vakiokone..täytyy lisätä tehoja jotta menee 270 rikki...ei oikein kulje vielä.
Vetäsin juuri lahtitiellä audilla 2.4-99
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
juuri näin, kytät kyttäävät vain kiihotusta kansanryhmää vastaan, juoppoja ja mopopoikia
itsekin on hyödyntänyt tätä porsaanreikää ja "säästänyt" hitosti. Se on ihme ja kumma tuo sama sairaus on iskenyt lähes kaikkiin audi kuskeihin!
Männä perjantaina pysähdyin suojatien eteen päästääkseni pyöräilijän yli tien, eiköstä vain viereistä kaistaa pyyhkäissyt ohi paskainen farkku audi, onneksi pyöräilijä oli viisaampi kuin tuo audi kuski, ja hyppäsi edessäni pyörältään alas kävelemään, muuten olisi tullutt ruumihia !
Tuokin aloittaja audi hurjastelija, tuskin elää eläkkeelle asti, ellei tyyli muutu!
Mutta haitanneko tuo? sillä noita kahjoja Suomessa riittää!
https://www.mtvuutiset.fi/aihe/liikenneonnettomuudet/7038578
Late Lapista.- Anonyymi
notta ei lahen motarilla ole suojateitä. motarilla ei edes saa käppäillä jalkaisin. se on rikos !
Itse ajelen 530d touring demarilla, siis diesel bemarilla !
Audin farkkumalli on Avant !
Hyvä koneen nuohous pitää päästöt kurissa ja on paras tapa torjua ilmastonmuutosta ! - Anonyymi
Audikuskit voisi lähettää autiomaahan autoineen. Kaahatkoon siellä, pois ihmisten silmistä.
Audikuski ei ole ihminen. - Anonyymi
Reppana! On pikkupojalla haaveet, pihalla seisoo piaggio varustettuna nipulla hajukuusia. Älä vaan aikuisena ala harrastaan tuommosia temppuja se käy hengenpäälle. Opiskele ja hommaa perhe.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510392
- 816933
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445074- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724336Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161932