Olisin tänä aamuna tarkastanut rengaspaineet autosta, mutta ei löytynyt Huoltoasemaa josta olis saanut ilmaa. Täytyy nähtävästi hankkia kompressori tai vastaava että on aina tarpeen tullen ilmaa saatavilla.
Rengaspaineet
15
939
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos että kerroit meille tämän tärkeän tiedon.
- Anonyymi
Ei rengaspaineen tarkastamiseen tarvitse paineilmaa.
- Anonyymi
Niin että puhaltamalla lisäät sitä sitten....?
- Anonyymi
Aloittajan ongelma oli paineen tarkistus, ei paineen lisääminen.
Paineen lisääminen on ihan toinen kysymys. Jos tarvitsee lisätä, siihen ongelmaan palataan vasta sitten. Paineen lisäämiseen on olemassa monia eri ratkaisumalleja, mutta niistä ei tässä vaiheessa enempää.
- Anonyymi
Olisit käynyt esim. Pitkäjärven ABC:llä,siellä painevehkeet käytössä 24h
- Anonyymi
Ne on melkein aina rikki, ja silloin kun toimii, niin se indikoitu paine ja mitä se oikeasti on, ei ole ihan justiinsa.
- Anonyymi
Rengaspainemittari ei montaa euroa maksa. Sellainen kuuluu jokaisen huolellisen autoilijan varustukseen.
- Anonyymi
T: Motonet
- Anonyymi
Tuo oli muuten hyvä vinkki, että hankkii oman rengaspainemittarin.
Itellä on se että vanha nelikymppinen veteraaniauto seisoo talvet tallissa, kun ei oo talvirenkaita.
Sitten keväällä (tai vasta nyt kun en oo kerinnyt aikaisemmin) kun ottaa ajoon, niin ilmat on melkein lopuillaan ja joutuu ajamaan hiljakseltaan lähimmälle pumpulle.
Mutta nyt kun sain tään vihjeen, niin hankimpa ihka oman rengaspainemittarin ja voinkin ite fiksata ilmat renkaisiin.
Miten monta euroa se maksaa, että tiedän varata hinnan lompakkoon?- Anonyymi
Motonetistä alle kympillä löytyy monenlaista.
- Anonyymi
Eikös se auto itse ilmoita että paljon on ilmaa?? Sieltä se jostain valikosta löytyy.
- Anonyymi
No ei oo todennäköisesti minun autossa sellaista, kun on vuosimallia -78.
- Anonyymi
No suuret on murheet jollakin... voimia sulle!
- Anonyymi
Ihan hitaast ajaa törryyttelin pumpulle kolmeakymppiä, yksikaistainen tie ja muut ajoneuot ajelivat hissukseen perässäni.
Ei maksanut ilma mitään ja samaan hintaan putsasin vähän ikkunoita ja reunoja, kun olivat tomuttuneet.
Hyvin kulkee taas, ei huoven häivää.
Joka kerran on läpäiissyt uljaasti katsastukset.
Ainut häikkä tällä hetkellä on että pitää vaihtaa uusi pakoputki.
Jos ei löydy myynnistä enää sellaista, niin pitää pyytää sepän tekemään sellainen omakätisesti.- Anonyymi
Pyyvä sepältä rosteriputki ni ei tarvihe vitsailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241