Eläkeläiset kannattaa avoimia rajoja, jotta voivat salakuljettaa

Anonyymi

autoissaan viinaa, tupakkaa ja
kaikkea mistä ne jäi nuorena vaille ja nyt
ne tekee bisnestä.

Moniko eläkeläinen bendelöi espanjan ja Suomen väliä
ja vie eläkkeensä Espanjaan?

Eläkeläiset pitää unionista kiinni.
sanonko mitä sakkia....

11

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tärkein salakuljetettava on T3-kilpirauhaslääke.
      Eräissä maissa ei ole Suomen sairastamispakkoa, saa ilman reseptiä.

      • Anonyymi

        sitäkö ne ostaa ja myy muille?


      • Anonyymi

        200 000 kilpirauhasen vajaatoimintapotilasta ei raa edes tyroksiinilääkitystä joka lääke muutamissa Euroopan maissa on reseptivapaa. Samoin venäjällä. Vaarattomampi kuin Burana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200 000 kilpirauhasen vajaatoimintapotilasta ei raa edes tyroksiinilääkitystä joka lääke muutamissa Euroopan maissa on reseptivapaa. Samoin venäjällä. Vaarattomampi kuin Burana.

        Styroksilääkettä 😆 Kaikenlaista lumenappulaa sitä huumeteollisuus saa kaupatuksikin 😁 Seuraavaksi varmaan kehittävät nappulan pääkopan vajaatoiminnalle 😆


    • Anonyymi

      aika monet niistä dokaa siellä päivät läpeensä
      ja nostaa täältä kaiken eläkkeen siellä

      Suurten ikäluokkien aiheuttama valuuttapako ei ole mikään pieni.

    • Anonyymi

      Eläkkeiseen eläkekatto, joka on palkkatulojen mediaani.

      Eläkkeistä otetaan vero Suomessa ennen kuin ne maksetaan ulkomaille.

      Eläkeen suuruus tulee sitoa paitsi eliniän odotteeseen, niin myös hieman tarkemmin eli eliniän odotteeseen huomioon ottaen palkan suuruus elinikää pidentävänä tekijänä. Rikkaammat elävät pidempään kuin köyhät. Siksi mitä suuremmat palkkatulot eläkkeen laskennan pohjana sitä pienemmällä prosentilla laskettava.

    • Jos kerran on avoimet rajat ja alkoholin tuonti on luvallista, niin missä siinä on se salakuljetus? Salassaolo kotikylän naapurikyttääjiltä ei täytä salakuljetuksen määritelmää.

      • Anonyymi

        niin, sinäpä vahvistit.

        Jos olis rajat ja omat tullit,
        eläkeläisten smugglaus loppuis siihen.

        toi karavaanari korostaa
        sitä, ettei autoja tutkita...koko ajan, ettei autoja tutkita.... ja
        ollaan ....vapaita.

        Ei ollut mitään ongelmaa ennenkään rajojen ylityksessä
        ennenkään jos ei ollut ylilastia tai laittomia taskuissa.


    • Anonyymi

      Olipa siinä aloitus!

      Voe, herranjestas sentään teitä ihmispoloisia, jotka elelette jossakin haavemaailmassa.

    • Anonyymi

      Meinaatko kakara palata milloin takaisin äidinkielentunnille?

      • Anonyymi

        mitä sä tuot espanjasta tai muualta euroopasta
        mitä ei saisi tuoda jos olis normaalit rajatarkastukset?

        Venäjän rajalla ei hilluta nyt eikä muutenkaan, mutta
        eipä se näytä menoa hidastavan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe