Löytyykö kookkaalla varustettua miestä pariskunnan seuraksi tänään kuudenaikoihin
Me 40v pari nainen normaali vartaloinen kiinteät rinnat ja iso peppu
Tänään keltaiseen ruusuun klo 18 aikoihin
11
67
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö helsingistä löydy yhtään iso kullista keltaiseen ruusuun nyt ? Täällä ollaan nyt . Terv. Pariskunta
- Anonyymi
Puoli tuntia on teitä etsitty, mutta ei ole havaintoa.
- Anonyymi
Täällä ollaan edelleen missä isokulliset ?
Pariskunta - Anonyymi
No, löytykö? Käykö siellä hetero ja?
- Anonyymi
Eivät olleet siellä. Koettivat vedätystä. Tosin aika kehno oletus, että joku tuollaisen pohjalta lähtee minnekään. Paikalla kun on paljon parempaakin.
- Anonyymi
Tautipesäkkeet tuolla käy yök
- Anonyymi
Mistä erotat tautipesäkkeen terveestä?
Olen käynyt kymmeniä kertoja ruusun gloryholella imettämässä kulliani ja olen 100% terve (käytän aina kondomia).
- Anonyymi
Oliko vedätys. Ei näkynyt Terv. Hetero
Mä tuun katsomaan näkyykö isoja 12 aikaan
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583969Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541994- 721436
Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2021418Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896