Löytyykö kookkaalla varustettua miestä pariskunnan seuraksi tänään kuudenaikoihin
Me 40v pari nainen normaali vartaloinen kiinteät rinnat ja iso peppu
Tänään keltaiseen ruusuun klo 18 aikoihin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö helsingistä löydy yhtään iso kullista keltaiseen ruusuun nyt ? Täällä ollaan nyt . Terv. Pariskunta
- Anonyymi
Puoli tuntia on teitä etsitty, mutta ei ole havaintoa.
- Anonyymi
Täällä ollaan edelleen missä isokulliset ?
Pariskunta - Anonyymi
No, löytykö? Käykö siellä hetero ja?
- Anonyymi
Eivät olleet siellä. Koettivat vedätystä. Tosin aika kehno oletus, että joku tuollaisen pohjalta lähtee minnekään. Paikalla kun on paljon parempaakin.
- Anonyymi
Tautipesäkkeet tuolla käy yök
- Anonyymi
Mistä erotat tautipesäkkeen terveestä?
Olen käynyt kymmeniä kertoja ruusun gloryholella imettämässä kulliani ja olen 100% terve (käytän aina kondomia).
- Anonyymi
Oliko vedätys. Ei näkynyt Terv. Hetero
Mä tuun katsomaan näkyykö isoja 12 aikaan
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347222Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714418- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243007- 741962
- 1531836
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151774Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448