Mitä vuosimalleja koskevat nuo öljynsyöntiviat?
Mulla käytössä -13 vuosikertaa oleva Audi A6 c7 Avant, mutta kuitenkin rekisteröity -12 loppupuolella?
Koskeeko tämä öljynsyöntivika siis omaakin autoani? Olen havainnut öljypalkkieni laskevan hieman ja muutaman kerran joutunut öljynvaihdon jälkeen lisäilemään. ostin yksilön n. vuosi sitten, jolloin oli ajettu vain 72000 km, nyt mittarissa 93800 km. Vai onko yksinkertaisesti niin, että tämän tason premium autoon joutuu öljyä ajoittain lisäilemään..?
2.0 TFSI 12-13
7
144
Vastaukset
2007-2011 oli ongelmakoneet muistaakseni.
- Anonyymi
Syövät nämä uudetkin öljyä, eli ei ole saaneet sitä ominaisuutta korjattua. 18 vm A4 2.0tfsi ja jouduin 600km matkalla jo lisäämään öljyä. Näyttää menevän reilu litra tonnille, kuulemma normaalia näille.
- Anonyymi
Litros pitäisi lorauttaa vasta sitten kun ilmoittaa mittaristossa ja tarkkailla ajettuja kilsoja🙈🙉🙊
- Anonyymi
Olet surkea röllikkä jolla on ahkera, mutta surkea mielikuvitus. Suomeksi sanottuna olet idiootti...
- Anonyymi
Ei pitäisi alle 200.000 kilsaa ajettuun lorauttaa mitään lisäöljyä jos on kone kunnossa. Konehan polttaa silloin voiteluöljyä jos sitä kuluu. Karstoittaa koneen ja turbon kunnes kilahtaa. Tämä on fakta. Ei trakaisinkutsuta koska on suunnitteluvirhe ja maksaisi tolkuttomasti. Testaus on ulkoistettu kuluttjille omaan piikkiin.
- Anonyymi
osta volvo, niissä ei tartte huolestua öljyn vähenemisestä vaan pitää laittaa konehuoneeseen sankko jonne lisääntynyt moottoriöljy kerätään seuraava vaihtoa varten.
- Anonyymi
Kaveri on Audi huoltaja ja mainitsi uusienkin kuluttavan öljyä. Ei suositellut mulle, mutta sanoi että korjaamolla töitä kuulemma riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818