Kaipaan takaisin pankkikonttoreita, joissa pystyy asiat hoitamaan palvelutiskillä pankkitädin kanssa ja puhua vaikka säästä. aijotaanko kaikki konttorit ajaa alas. mennyt mahdottoman hankalaksi pankkiasiointi muutenkin.
Miksi ei enää kunnollisia pankkikonttoreita
9
187
Vastaukset
- Anonyymi
S-Pankki on pankkisi jossa ABC / Sale / Alepa / S-Market / Prisma kassalla nostat / talletat käteistä. R-kioskilla maksat Viivakoodi laskut. Molemmissa löytyy pirteä palvelualtis myyjä rupatteluun
- Anonyymi
Aktia kadonnut kokonaan
Danske Bank jatkaa halvaannutettuna
Nordea kadonnut kokonaan
Osuuspankki jatkaa
S-Pankki jatkaa
Tuossa helsinkiläisen isohkon ostoskeskuksen tilanne. - Anonyymi
Osuuspankki on hauska. Yritin lopettaa tyhjäksi nostamani tilin siellä tammikuussa 1991. Se ei kuulemma ollut mahdollista. Minua pyydettiin palaamaan asiaan myöhemmin.
Asia ei minua kiinnostanut. En halunnut olla pankin hypyttämänä. Osuuspankki lähetti minulle viime vuoteen asti erilaisia informaatiokirjeitä tilistäni ja pankin asiakkuudesta kunnes lopulta ilmoitti, että tilini lakkautetaan. Noh, oli jo aikakin! 😁 - Anonyymi
Se voi ollakin yksi syy pankkikonttorien alasajoon, että aloittajan tapaiset ihmiset käyvät pankeissa juttelemassa pankkitätien kanssa säästä.
- Anonyymi
Niin, meitä leppoisia ja ystävällisiä inhimillisiä ihmisiäkin katsos on vielä nykypäivänä olemassa. Suurin osa meistä löytyy Kehä 3:n ulkopuolelta. Meillä ei jatkuvasti otsasuonet kiristä, eikä mennä koko ajan kuin ravihevoset laput silmillä ja vaahto suupielissä. Ärsyttääkö?
- Anonyymi
Mä en ainakaan kaipaa konttoria. Viimeksi kävin omassa pankissa, niin seksin oli siksi, kun pankista soitettiin ja kutsuttiin sinne. Halisivat tavata ns. hyvän asiakkaan!
Muista pankeista kuin omastani en osaa sanoa mitään. S-pankkihan ei ole pankki.
Mutta nykyään voi hoitaa asioita paljon ihan mobiilisti ja pankin kanssa voi jutella viesti palveluilla. - Anonyymi
PARANNUSTA SAATAVA PANKKIASIOINTIIN.
Kansalaisten pitäisi vaatia pankkia ja postia joka pitäjään, äänestämällä oikeita ehdokkaita vaaleissa.
Nyt 2024 keväällä oli taas jotain pankkikyselyä. Monilla oli ongelmia mutta oli myös niitä jotka vielä arvioivat elämää 80-vuotiaanakin vain oman senhetkisen hyvän terveydentilansa perusteella; heillä voivat hymyt hyytyä myös pankkiasioinnin suhteen jos he joutuvat pidemmäksi aikaa sairaalaan ja joutuvat ulosottoon ja olisiko mahdollista että pakkohuutokauppaan kun eivät sattuneesta syystä ole hoitaneet asioitaan eivätkö ole toimintakykyisinä järjestelleet itselleen ketään valtuutettua. Tuollainen tilanne voi tulla myös nuoremmalle henkilölle. MUTTA kukapa terve, ainakaan äänestyskopissa, nyt sairaista ja vaikeuksissa olevista välittäisi. Siinä suomalaisen huolehtivan solidaarisuuden alastoman karu todellisuus.- Anonyymi
Mitäpä se pankki ja posti joka pitäjässä hyödyttää, jos on sairaalassa? Silloinhan sitä varsinkin on asiansa hoidettava puhelimen ja netin välityksellä.
- Anonyymi
Just oli puhetta kaupan kassan kanssa, että ihmiset jotka eli sotien aikaan ja sodan jälkeen kääntyisivät varmaan haudassa jos tietäisivät mitä maailma on nyt vuosikymmenet heidän kuolemansa jälkeen.
Mutta totuus on se, että pankkikäyttätäytyminen on muuttunut niin ettei fyysistä pankkia tarvita. Mutta se kannattaa muistaa, että nykyajan viiskymppinen on 10-15 vuoden päästä tilanteessa jossa saattaa tarvita toisen apua raha-asioissa. Se ei riitä, että osaat hoitaa asiasi, vaan saatat oikeasti tarvita apua laskujen maksamisessa.
Koputetaan puuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262073
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181065
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut111925Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873