Imisitkö loppuun

Moi
Viime aikoina alkanut tehdä mieli antaa vehkeensä toisen miehen suu ja käsi käsittelyyn. Olen 38v 184/95 ukm. En ole kiinnostunut mistään muusta kuin että sinä yksipuolisesti tyydytät minut. Yht otot nimimerkin sähköpostiin.

26

1945

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se olis kivaa ottaa sinun kullisi käsittelyyn ensin kädellä sen jälkeen suuhun imien ja nuollen sitä ja lopuksi Ottasin sen syvälle suuhun imien sitä ihanasti niin kauan kun heittää spermat suuhuni

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ai että yksipuolisesti haluat salass tyydytystä eikä toisen miehen tunteet kiinnosta tippaakaan? Sinunlaiset "imettäjät" pitäisi ihan 100% rehellisesti tappaa.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä? Mua ainakin kiihottais imeä ykspuoleisesti jos ois puhdas ja kokematon kundi omalla paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä? Mua ainakin kiihottais imeä ykspuoleisesti jos ois puhdas ja kokematon kundi omalla paikalla.

        Pitää olla myös sen imjän suu kunnossa ettei kaluun tartu bakteereita hoitamattomista hampaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla myös sen imjän suu kunnossa ettei kaluun tartu bakteereita hoitamattomista hampaista.

        Moi! Mulla oli kokemuksia joista nautin valtavasti! Olin jotain 24-25 v. Eräs huomattavasti vanhempi ukm pyysi tulemaan huvilalleen talkoisiin. Toki menin ja päivä tehtiin huoltotöitä mökillään. Illalla hiukan alkoholia tietty! Heräsin yöllä siihen, että mua imettiin. Tiesin, ettei siellä ollut naisia ja totesin, että kaveri mua imi. Ensin suutuin, mutta saman tie totesin, ettei vaimoni koskaa ole mulle noin hyvää suusexiä antanut. Nautin valtavasti ja laukesin suuhunsa. Ei mitään vastapalvelusta! Sen jälkeen tavatiin niissä merkeissä silloin tällöin ja aina sain ihanat suuhoidot! Noh se unohtui jossakin vaiheessa, mutta nyt kun olen jo iällä, niin olen muutaman kerran tapaillut lähinnä ukkomiehiä, koska tiedän etteivät he huutele kokemuksistaan. Niin opin myös ottamaan suihin kaveriltä ja tuntuu mahtavalta kun saa spermat suuhun. Olisi kiva saada vakikaveri toisesta ukm'tä, tavattaisiin niissä merkeissä aina kun mahdollista. Tiedämmehän, että naiset eivät vanhemmiten enää poljonkaan välitä kullista! Runkkailen aika usein! Entä Sinä!!
        Vastaa tähän jos haluat miehen kanssa niin otan yhteyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Mulla oli kokemuksia joista nautin valtavasti! Olin jotain 24-25 v. Eräs huomattavasti vanhempi ukm pyysi tulemaan huvilalleen talkoisiin. Toki menin ja päivä tehtiin huoltotöitä mökillään. Illalla hiukan alkoholia tietty! Heräsin yöllä siihen, että mua imettiin. Tiesin, ettei siellä ollut naisia ja totesin, että kaveri mua imi. Ensin suutuin, mutta saman tie totesin, ettei vaimoni koskaa ole mulle noin hyvää suusexiä antanut. Nautin valtavasti ja laukesin suuhunsa. Ei mitään vastapalvelusta! Sen jälkeen tavatiin niissä merkeissä silloin tällöin ja aina sain ihanat suuhoidot! Noh se unohtui jossakin vaiheessa, mutta nyt kun olen jo iällä, niin olen muutaman kerran tapaillut lähinnä ukkomiehiä, koska tiedän etteivät he huutele kokemuksistaan. Niin opin myös ottamaan suihin kaveriltä ja tuntuu mahtavalta kun saa spermat suuhun. Olisi kiva saada vakikaveri toisesta ukm'tä, tavattaisiin niissä merkeissä aina kun mahdollista. Tiedämmehän, että naiset eivät vanhemmiten enää poljonkaan välitä kullista! Runkkailen aika usein! Entä Sinä!!
        Vastaa tähän jos haluat miehen kanssa niin otan yhteyttä!

        Missä päin asut.Minä Hki 64v ukm


    • Anonyymi

      tuo kullisi luokseni hieron otan suuhun saat laskea lastin suuhuni nielen kaiken saat hyvän nautinnon mies odottaa sinua

    • Anonyymi

      täällä halukas imijä, saat nussi nieluun siemenet. itse en vaadi kuin vaitiolon tapahtuneesta. vaasa.

      • Anonyymi

        jaapa jaa


      • Anonyymi

        Vaitiolon tapahtuneesta. Voi vittu saatana. Ei siinä ole mitään hävettävää. :D


    • Anonyymi

      Suihin antamisessa / otossa imijän tunteilla ei ole mitään merkitystä.
      imijänä olen vain pano-reikä, sperman-tyhjennys-astia.
      Tärkeintä on Imettäjän nautinto.

    • Mikä on sinun sähköposti osoite niin voisin sinua käsin ja suulla hyväillä

    • Anonyymi

      Kun panet kalusi suuhuni, niin olen halukas imemään ja nielemään spermasi.
      minun tehtäväni on yksipuolisesti tyydyttää sinut.


    • Anonyymi

      mistäpäin olet? mihin aikaan päivästä sinulle sopii?

    • Anonyymi

      Hei se olsi todella kinnostavaa. Laittaisit minulle siveysvyön, jota en mitenkään vosi saada itse pois: sellaisen teräksisen ja penisputkella, ja ottaisit kaikki avaimesi haltuusi. Kehoittaisit minua ajamaan munakarvat ihan posliiniksi siinä katsellessasi. Vaatisit, että käytän naisten stay up sukkia ja pyytaisit eteesi polvillesi. Sinullla olis päälla mustat suorat housut ja valkonen kaulupaita ja punainen solmio. Jalassa mustat sukat ja mustat nauhalliset puolikengät.

      Istuessasi solimo ylettyisi haarojen väliin. Siirtäisin solmiota ja avaisin sepaluksen ja ottaisi kalusi boxerishortsien sepaluksesta ulos ja alkaisin imeä paljasta kaluasi kunnes laukeat suuhuni. En lopettaisi ennen kuin koko mälli on tullut ja nielisin sen.

      Laittaisin kalusi takaisn sepaluksesta ja sulkisin vetoketjun.

      Haksin piiskan ja menisin polviesi päälle poikittain ja antain piiskan sinulle. Antaisit piiskan paukkua takalistollani, kunnes se on täysin punainen.

      Lopuiksi antaisit minun pukeutua ja sanoisit, etta viikon päästa sitten uudelleen. Et tietenkään avaisi siveysvyötäni, jotta en saa runkattua viikon aikana.

    • Anonyymi

      itse olen tottunut hoitamaan tällaiset imuttelut turussa siellä poikkean aina siinä läntisellä pitkäkadulla xxx paradisessa ja sitten kun menen helsinkiin poikkean keltaisessa ruusussa. se on ollut tähän asti varma taktiikka ja ei maksa satasia. tampereellakin on ollut kiinnostusta joskus käydä kokeilemassa sitä paikallista imutusupaikkaa oliko se nimeltään unisex cinema.

    • Anonyymi

      Käyn imemässä munaa turussa. Hieno tunne kun olen muna suussani, imen ja saan sperman suuhuni nieltäväksi.

    • Anonyymi

      Rakastan imeä anonyymisti gloryholessa ja saada kyrpää ja spermaa suuhuni. Kiihottaa niin paljon että meinaan laueta jo imiessäni. Hki tku ja tre kokeiltu.

    • Tampereella voisin imeä puhdasta kullia.


    • Anonyymi

      olen mies tule luokseni riksuun otan kullisi suunihoitoon saat laskea lastin suuhuni nielen kaiken hivelen sykkivää terskaasi kielelläni tule nauttimaan

      • Anonyymi

        Moii !! Olisin kiinnostunut tulemaan luoksesi kyläilemään riksuun


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe