Olisi kiva tietää miten paljon itse uskallatte tai olette uskaltaneet ottaa lainaa tänäpäivänä.
Tietysti se pitää suhteuttaa tuloihin.
Onko teistä paljon jos tienaa 4000 kuussa ja ottaa 100 000 lainan?
Itse pidän tulojani pienenä.
t.Miettivä
Miten suuria lainoja teillä on
12
6458
Vastaukset
- mamma
nettotulot n. 4000, lainoja n. 140 000. hyvin pärjätään, laina-aika 20 vuotta asuntolainassa.
- Tara
100000 autoon 4000 tuloilla on suuri, mutta ei asuntolainaan. Tietysti se mitää viivan alle kun on vähennetty menot on ratkaisevaa. Asuntolainaan saisi mennä karkeasti 1/3 nettotuloista
- sakkikin
meillä 190000€ laina josta n160000€ jäljellä,perheen nettotulot 6100€/kk
itsensä köyhäksi:-( mutta lainamäärän ja uskallus on varmaan kiinni tuloista ja varmuudesta niiden suhteen.
Vaikka ainahan sitä pääsee asunnosta eroon ja pienempään ellei ihan huonosta hulluja maksa.
Eikös?
- lainaa..
Me otettiin 118.000 e lainaa 25 vuodeksi.
Bruttotulot yhteensä n.3.500e/kk.
Lyhennyksiä on noin 600e/kk plus siihen päälle tulee tietty yhtiövastikkeet sun muut vielä. - villapaitakaulaliina
Minulla on yksin (sinkku kun olen) pankkilainaa asuntoa varten tällä hetkellä jäljellä noin 38.000,00 euroa, lainan alkuperäinen nostettu määrä 51.000,00 euroa, laina-aika 10 vuotta. Vanhemmilta lainattu korottomasti 40.000,00 euroa, loput oli säästöjä. Nettotulot tällä hetkellä noin 1.800,00 euroa/kk.
- hometalon omistaja
on otettu ja vuokralla asutaan..katsokaa mitä ostatte, älkää luottako näihin ns."luotettaviin" kuntotarkistuksiin!!
Me luotettiin ja vuosi odotettu asian kaa, kohta lähtee oikeuteen!
Siis varokaa...koskaan ei voi tietää tarpeeksi! - Tuhlari Tilda!
Velkaa on 70.000, mutta toivottavasti selviän!
Pankki tarjosi toisen puolen lisää, mutta järki sanoo ei ei ei.. - Säälittävä
Kuinka tuollainen voi olla???
Ymmärrät varmaan raha-asioista yhtäpaljon kuin sika satelliitista? - ahtaalta tuntuu
nettotulot/kk n 3000 €, lainaa 71 000 €.
Kolmiossa asutaan, on vähän liian pieni meille. Isompi asunto olis kiva, mutta pelätään enempää lainan ottoa korkotason kohoamisen pelossa. Nyt tullaan kohtalaisesti toimeen. Lainakulut n. 500 € kuussa plus muut kulut. - Laskelma
Nettotulot noin 4200 kuussa
Lainaa 160 000 euroa ja 20 vuotta
Kuukausittain asumiseen noin 1050 euroa ja muuhun elämiseen 3150 euroa. - kkkk
Meillä nettotulot 7200 € ja lainaa 360000€ sellaista on asuminen ok talossa espoossa.Rahat riittää mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504