Ketään ei ikävöi minua oikeasti.
Olen pelkkä roska tässä maapallossa.
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et vaan tiedä sitä vielä, että jossain on joku joka sinua ikävöi!
- Anonyymi
Mistä tunnet sä ystävän?
- Anonyymi
Tunteistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteistani.
Minulla on hyvät tunteet nyt mutta haluaisin tuntea lisää. Haluaisin jonkun pienen asian.
- Anonyymi
Etkä ole roska.
- Anonyymi
Kiitos. Kiva nähdä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Kenen pitäisi ikävöidä sua?
- Anonyymi
Ei minuakaan kukaan ikävöi eikä ole koskaan kukaan aidosti välittänytkään.
- Anonyymi
Minua kiinostaa se juuri koska minä tiedän sen. Voin tuntea sen. Haluisin vain pienen vastakaikun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiinostaa se juuri koska minä tiedän sen. Voin tuntea sen. Haluisin vain pienen vastakaikun.
Haluat ihmisen elämääsi ja lähellesi pitämään hyvänä. Koskettamaan. Voin ymmärtää sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat ihmisen elämääsi ja lähellesi pitämään hyvänä. Koskettamaan. Voin ymmärtää sinua.
Ihan kuin minä en haluisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin minä en haluisi.
Minä uskon että sinäkin haluat. Ehkä oletkin jo nähnyt hänet ja hän on sanonut sinulle jotain kerran, yhden sanan verran.
- Anonyymi
Ketä ei ole kuka. Ketä on yleiskielessä kuka:n partitiivi. Kirjoitat jotain Porin murretta missä puhutaan murteella.
- Anonyymi
Ketä sinä ikävöit?
- Anonyymi
Kirjoittaisit suomea että kukaan ymmärtäisi mitään.
- Anonyymi
Kuka se Ketä on?
- Anonyymi
Ketään ei ikävöi? Voi elämä.
Minä en ikävöi ketään. Kukaan ei ikävöi minua. Jäikö koulut käymättä.- Anonyymi
Tutkinnolla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. On paljon ihmisiä jotka ovat jättäneet joulut kesken ja memestyneet silti vaikka ovat tulleet huonoista elinoloista ja sitä paitsi älykkyyttä on monenlaista. ;)
- Anonyymi
Voi olla esim tunneälykkyyttä, että aistii herkästi ihmisten tunnetiloja. Sekin on tärkeää ja monilta puuttuu sellainen kyky/ominaisuus.
- Anonyymi
Roskaaminen pitäisi kieltää laillisesti.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/pia-on-nähnyt-läheltä-mitä-köyhyys-tekee-lapsiperheelle-–-ei-edes-varaa-ostaa-hedelmiä-lapsille-yhteiskunta-suhtautuu-sinuun-kuin-ihmisroskaan/ar-AAGXZEA?li=BBr5KbI- Anonyymi
Jokaiselle lapselle yksi omena päivässä ja seuraavana päivänä banaani. Ei hedelmät ole läheskään niin kalliita, kuin marjat. Eikä hedelmää olisi hyvä syödä, kuin 2 päivässä. Appelsiinit myös halpoja.
älä välitä, aina se ollut myös minun kohtaloni, syystä tai kolmannesta =/ tosin on osattava katsoa itseään peiliin ja miettiä mahdollisia vikojakin. löytää ne, ja koettaa korjata niitä, mitkä vielä korjattavissa on. Enkä tarkoita ulkoisia seikkoja vaan sisäisiä. sekä myös luonteenpiirteitä, itseään mahdollista muuttaa mikäli haluaa, se vaatii työtä itsensä kanssa.
- Anonyymi
En mene enää töihin. Jään vaan pois. Ei tarvitse kaivata.
- Anonyymi
Piristy!
Etkö ole hakenut vielä mielialalääkitystä? Se on ihan normijuttu nykymaailmassa. Aluksi saat sairaslomaa, Keksi mielekästä ja hauskaa tekemistä. - Anonyymi
En tarvitse sairaslomia. On uusi työpaikka.
- Anonyymi
Sain uuden työpaikan. En mene vanhaan enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1393557Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2753020Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2291903- 661876
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641798- 701601
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901346Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781282Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3361224Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391092