Moi!
Minä kysyisin voiko tai onko meillä tulevaisuutta siis minulla ja kala pojalla? Me olemme tällä hetkellä seurustellut jo yli kuukauden ja me olemme tunteneet toisemme jo lapsuudesta asti. Olin ihastunut häneen joskus 5:sta luokalla ja sekin minuun. Nyt meistä tuli pari. Hän on saman ikäinen kuin minä. Ja hän kertoi minulle että minä olen hänelle se oikea että se on tienyt sen jo 7:ska luokasta asti. Eli voiko suhde toimia? Kertokaa, rakkaat ihmiset.=) Olen ikuisesti kiitollinen!
Voiko Juosimies tyttö ja kala poika olla yhdessä?
8
1104
Vastaukset
- Laurami
Suhde kuin suhde voi toimia kun molemmat haluavat sitä ja ovat valmiita tekemään asioita sen eteen. Kalat ja jousimies eivät horoskoopillisesti ole helppo pari, suhde voi olla vaikea. Mutta aina kannattaa yrittää!
- Jouskari_n
Olen jouskarinainen ja kaksi kertaa rakastunut palavasti kalamieheen. Ongelmana oli se, että en voinut luottaa kumpaankaan niistä. Kalat ovat ihanan tunteellisia, mutta luiskahtavat kuin saippua kädestä kun on luullut saavansa otteen. Jousimies on suorasanainen ja kala ei kestä kuunnella suoraa puhetta. Kala kuitenkin voi päästä unelmiensa saavutuksiin jousimeiehen avaulla. Suhde toimii, jos suljet silmäsi kalan pikku valheilta ja puhtu hänenne nätisti ja tuet hänen taiteellisia taipumuksiaan, vaikka siitä ei ammattia tulisikaan.
Kannattaa kokeilla!- Nimetön
Hei!
Minä luotan häneen. Hän ei koskaan valehtele. Ihan oikeesti hän on niin sulonen.=) Ja on niin kauheen ikävä aina häntä kun hän käy muualla kouluansa. Mutta, hyvä sitten että meillä on tosi hyvät välit ollut jo lapsuudesta asti. - Jousityttö86
Itselläni ei ole kokemusta Kala miehistä...en taida tuntea yhtään.Mutta ajatelin vain kysyä sun syntymäpäivääsi?Jos haluat kertoa.
- Nimetön
Niin, minä ainakin olen siihen palavsti rakastunut ja meillä synkkaa tosi hyvin. Ei olla pahemmin riidelty ja silleen. Ja olemme menossa kihloihinkin kesällä.=)
- Kalat :)
itse olen siis kalat ja poikaystäväni on jousimies. Välillä en oikein tiedä mitä hän ajattelee mutta kyllä meillä ainakin juttu luistaa ja muutenkin menee hyvin.Jousimies kyllä saattaa pettää...itsekin voin tietysti pettää mutta en todellakaan aijo tehdä niin kenellekkään,tällä tarkoitan siis sitä etteikö kalatkin pettäisi mutta itse en tekisi niin koskaan. Jousimies on...siinä on jotain joka minuun iskee..mutta välillä en ole varma asioista ja saatan luiskahtaa "pakoon" omiin maailmoihini..
- Nimetön
Moi!
Minä ite olen jousimies ja minun mieheni on kalat. Ja minä en ite halua pettää miestänä vaikka meistä sanotaan siis jousimiehistä että me petämme.=)
Jos tuntuu siltä,että suhde onnistuu niin toteuttakaa se! Jos astrologian kiinnostaa niin mene osoitteeseen www.astro.fi tai www.astro.com ja tee teistä astrologinen analyysi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1682632Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n952457Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi772070- 1422009
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1151868Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051587Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241584Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki481524- 811234
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191221