Voiko Juosimies tyttö ja kala poika olla yhdessä?

Juosimies_86 (Nainen)

Moi!

Minä kysyisin voiko tai onko meillä tulevaisuutta siis minulla ja kala pojalla? Me olemme tällä hetkellä seurustellut jo yli kuukauden ja me olemme tunteneet toisemme jo lapsuudesta asti. Olin ihastunut häneen joskus 5:sta luokalla ja sekin minuun. Nyt meistä tuli pari. Hän on saman ikäinen kuin minä. Ja hän kertoi minulle että minä olen hänelle se oikea että se on tienyt sen jo 7:ska luokasta asti. Eli voiko suhde toimia? Kertokaa, rakkaat ihmiset.=) Olen ikuisesti kiitollinen!

8

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laurami

Suhde kuin suhde voi toimia kun molemmat haluavat sitä ja ovat valmiita tekemään asioita sen eteen. Kalat ja jousimies eivät horoskoopillisesti ole helppo pari, suhde voi olla vaikea. Mutta aina kannattaa yrittää!

• Jouskari_n

Olen jouskarinainen ja kaksi kertaa rakastunut palavasti kalamieheen. Ongelmana oli se, että en voinut luottaa kumpaankaan niistä. Kalat ovat ihanan tunteellisia, mutta luiskahtavat kuin saippua kädestä kun on luullut saavansa otteen. Jousimies on suorasanainen ja kala ei kestä kuunnella suoraa puhetta. Kala kuitenkin voi päästä unelmiensa saavutuksiin jousimeiehen avaulla. Suhde toimii, jos suljet silmäsi kalan pikku valheilta ja puhtu hänenne nätisti ja tuet hänen taiteellisia taipumuksiaan, vaikka siitä ei ammattia tulisikaan.
      Kannattaa kokeilla!

• Nimetön

Hei!

Minä luotan häneen. Hän ei koskaan valehtele. Ihan oikeesti hän on niin sulonen.=) Ja on niin kauheen ikävä aina häntä kun hän käy muualla kouluansa. Mutta, hyvä sitten että meillä on tosi hyvät välit ollut jo lapsuudesta asti.

• Jousityttö86

Itselläni ei ole kokemusta Kala miehistä...en taida tuntea yhtään.Mutta ajatelin vain kysyä sun syntymäpäivääsi?Jos haluat kertoa.

• Nimetön

Niin, minä ainakin olen siihen palavsti rakastunut ja meillä synkkaa tosi hyvin. Ei olla pahemmin riidelty ja silleen. Ja olemme menossa kihloihinkin kesällä.=)

• Kalat :)

itse olen siis kalat ja poikaystäväni on jousimies. Välillä en oikein tiedä mitä hän ajattelee mutta kyllä meillä ainakin juttu luistaa ja muutenkin menee hyvin.Jousimies kyllä saattaa pettää...itsekin voin tietysti pettää mutta en todellakaan aijo tehdä niin kenellekkään,tällä tarkoitan siis sitä etteikö kalatkin pettäisi mutta itse en tekisi niin koskaan. Jousimies on...siinä on jotain joka minuun iskee..mutta välillä en ole varma asioista ja saatan luiskahtaa "pakoon" omiin maailmoihini..

• Nimetön

Moi!

Minä ite olen jousimies ja minun mieheni on kalat. Ja minä en ite halua pettää miestänä vaikka meistä sanotaan siis jousimiehistä että me petämme.=)

• Jos tuntuu siltä,että suhde onnistuu niin toteuttakaa se! Jos astrologian kiinnostaa niin mene osoitteeseen www.astro.fi tai www.astro.com ja tee teistä astrologinen analyysi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe