moi!
kaikkien mieleen on varmaan tullut,että tahtoisivat koiranpennun?silloin sitä voisi luulla ettei siinä ole muuta hoitamista kuin ruoka,ulkoiluttaminen ja haliminen.mutta eihän se ole niin,eihän?muistakaa,että koirat ovat oikeita täystuholaisia vaikka ovatkin vielä niin pieniä ja halittavia.mutta kyllä ne sitten oppivat olla pureksimasta tavaroita kun ne ovat vanhempia.mutta niitä pitää myös jo pentuna opettaa siihen,etteivät ne saa tehdä sitä edes pentuina!!ottakaa kantaa ja sanokaa mielipiteenne!!=)
koiranpennut söpöjä,vai täystuholaisia?
3
177
Vastaukset
- Liisa
Tietysti pennut ovat suloisia, kivoja ja halittavia, mutta myös suurin osa niistä ovat tuholaisia. JA kyllä niissä on paljon enemmän hoitoa kuin ruokiminen, ulkoiluttaminen ja haliminen! Kouluttaminen, pesu, eläinlääkärillä kännit, rokotukset, mahdollisen turkin harjaaminen, leikkiminen ja olisi ihan kivaa jos koiraa veisi näyttelyyn, tai tutustuttaisi sitä muihin koiriin. Joten tekemistä niitten kanssa riittää :) Ja jos ei ole aikaa tuohon kaikkeen, on parempi jos ei koira ota ollenkaan. Se vaan kärsisi..
- Sheltie
Meillä on täällä juuri nyt sellainen halittava täystuho:) Kyllä se tosiaan on niin että jos koirasta haluaa yhteiskunta kelpoisen on sillä oltava tiukat säännöt. Kuitenkaan kieltojen määrä ei koskaan saisi ylittää rakkauden määrää.
- marakka
koiran pennut on söpöjä ja täystuholaisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632