onko coltissa vaihteisto tai vauhtipyörä vikoja ??
mitsu colt vaihteisto
15
350
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sää höriset ei ole eikä tule!
- Anonyymi
mun mitsusta 1.3 rohina kuuluu mutta kun kytkintä painaa loppuu 100,000 ajettu
- Anonyymi
Sulla on siis kytkin menossa paskaksi, eikä vaihteisto ja vauhtipyöräkin vielä tasainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on siis kytkin menossa paskaksi, eikä vaihteisto ja vauhtipyöräkin vielä tasainen!
Sulla on siis kytkin menossa paskaksi: VIRHE,, jos kytkinpoljin ylhäällä kuuluu rohinaa niin ne äänet kuuluu laatikon laakeroinnista , poljin pohjassa laatikko pysähtyy ja hiljenee,ainoastaan painelaakeri vois silloin äännellä jos se on kulunut !!!
- Anonyymi
Mitsubishi Coltia on tehty 1962-2012 välisenä aikana, joten mihin ikäryhmään kysely oli suunnattu?
- Anonyymi
Mistä löysit tuon 1961 ????
- Anonyymi
Tuli väärin ,,ei 1961 vaan 1962. Mitubishi Colt on uudempi keksintö !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli väärin ,,ei 1961 vaan 1962. Mitubishi Colt on uudempi keksintö !!
Trollit tuolla taas sekoilee! Ei ole tuossa mallissa ollut kytkintä lainkaan, on valmistettu jo automaattina 1961 alkaen!
- Anonyymi
ei ollut kytkin vaihdettu 2008 malli
- Anonyymi
Mitsubishiin vaan ei tule tuollaisia vikoja lainkaan!
- Anonyymi
Mitsubishiin vaan ei tule tuollaisia vikoja lainkaan! Vuoden -87 loppuun vaihdelaatukot olivat erittäin HUONOA tavaraa sen jälkeen niiden kesto tuplaantui kun laakerit tulivat suuremmiksi. Esim parhaimmillaan Colt ja Gallant 90 luvulla saattoi jo päästä 150000-200000km ennen kuin rohinat alkoi. 87 vuoden loppuun asti laatikko kesti noin 60000-70000km ja paineilmakäyttöinen viitosvaihde hävisi akseleitten välysvikojen takia (laakerit). Tätä en ole luntannut mistään trollifoorumista kuten monet muut. Olen itse ollut noina vuosina Mitsubishi /Peugeot verstaassa vastaavana ja ongelmien ratkojana !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitsubishiin vaan ei tule tuollaisia vikoja lainkaan! Vuoden -87 loppuun vaihdelaatukot olivat erittäin HUONOA tavaraa sen jälkeen niiden kesto tuplaantui kun laakerit tulivat suuremmiksi. Esim parhaimmillaan Colt ja Gallant 90 luvulla saattoi jo päästä 150000-200000km ennen kuin rohinat alkoi. 87 vuoden loppuun asti laatikko kesti noin 60000-70000km ja paineilmakäyttöinen viitosvaihde hävisi akseleitten välysvikojen takia (laakerit). Tätä en ole luntannut mistään trollifoorumista kuten monet muut. Olen itse ollut noina vuosina Mitsubishi /Peugeot verstaassa vastaavana ja ongelmien ratkojana !!
113000 km ajettu Colt 1.3 poskilaakeri kulunut kuusilaakeria laatikoon vaihdettiin rohina jäi jäljelle vielä? onko perus vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
113000 km ajettu Colt 1.3 poskilaakeri kulunut kuusilaakeria laatikoon vaihdettiin rohina jäi jäljelle vielä? onko perus vika?
vielä lisäys 2008 malli myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
113000 km ajettu Colt 1.3 poskilaakeri kulunut kuusilaakeria laatikoon vaihdettiin rohina jäi jäljelle vielä? onko perus vika?
Jos laakerit vaihdetaan liian myöhään niin hammaspyörät saavat hammasvaurioita akseliheittojen takia ja niihin jää ääni loppuiäksi !!
- Anonyymi
Rohinat jää laatikkoon jos laakeriremontti tehtiin liian myöhään ja silloin ääntää hammaspyörät !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618