Mitä nyt...?

Anonyymi

Windows 10 1903 versio nyt koneessa. Perään ilmaantui samantien (Windows Updateen) seuraavat ilmoitukset: kumulatiivinen päivitys KB4506991, tila: odottaa lataamista, ja toinen ilmoitus Adobe Flash Player tietoturvapäivitys, tila: odottaa lataamista. Ja näiden kahden lataamista odottavan alla painike "lataa" eli siis kummatkin latautuvat sitten, jos siitä menee painamaan.

Onko nämä välttämättä ladattava tai asennettava? Olen lukenut, että ainakin tuo kumulatiivinen päivitys KB4506991 on aiheuttanut paljon ongelmia. Ja AFP taas on tietoturvaongelmainen, jonka tukikin lakkaa 2020.

Jos näitä ei lataa, mitä sitten? Toimiiko kone silti ym.?

Tuleeko käynnistysvalikkkoon ajallaan pakollisena päivityksenä edellä mainitut, jos en tee mitään? En ole valinnut 7 päivän tai muutakaan pidennystä päivityksiin.

5

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

W10 aiempi versio toiminut itsellä moitteettomasti. Lähinnä nyt, kun automaattipäivitykset muutettiin, tuli ongelmia, miten niitä kuuluis päivitellä.

Ja säälin lähinnä Windowsia jos mun vakoiluuni käyttää aikaansa...

• Anonyymi

Minä päivitän kaikki tarjolla olevat päivitykset aina W10 ja Ubuntu 18.04. Ei ongelmia.
        Minttiin oli yhdentekevää päivittikö vai ei, se meni solmuun aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä päivitän kaikki tarjolla olevat päivitykset aina W10 ja Ubuntu 18.04. Ei ongelmia.
        Minttiin oli yhdentekevää päivittikö vai ei, se meni solmuun aina.

Niin, Windowsin hiekkalaatikkoon on kissa pääsyt laskeen lastinsa. .†

• Anonyymi

Olet ymmärtänyt lukemasi väärin. KB4506991 (2 kk. vanha) ei ole aiheuttanut ongelmia, mutta KB4512941 (uusin) on aiheuttanut ongelmia.
      Lataa vaan molemmat ja AFP voi ottaa selaimen asetuksista pois käytöstä.

• Anonyymi

Flash Player on automaattisesti oletuksena pois päältä. Se kytketään päälle vain jos sitä selaillulla sivulla tarvitaan ja sen käyttäjä silloin tapauskohtaisesti itse hyväksyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10223
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5010
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2181
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2038
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1581
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1382
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      971
    9. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      953
    Aihe