Mitä kautta löytyy yksityisiä lainaajia?
Tarve 50000€ voin maksaa 10% koron.
Yksityinen lainaaja
9
78
Vastaukset
- Anonyymi
Pankista saa lainaa minkä pankki lainaa tallettajilta nolla korolla. Itse olen joskus pyytänyt pankista lainaa sillä, että lupasin korkoa tietyllä prosentilla. Ei onnannut. Njet
- Anonyymi
Ei mistään ilman vakuuksia. Nyt on paha aika lainata yksityisiltä, kun he tietävät maksukyvyttömien ihmisten tulitikkutalojen olevan lähellä romahtamista.
- Anonyymi
Vain täyskaheli maksaa 10 prosentin koron lainasta. Fiksu hommaa lainansa halvemmalla luotettavalta lainoittajalta.
Eipä taida olla muuten olla yhtään niin pöhköä jaljellä, että antaisi 50 000 euroa tuntemattomalle lainaksi, olipa korkoprosentti 10 tai 100. - Anonyymi
Reilu korko 10% Luulisi kiinnostavan
5000 euroa vuodessa ilman lyhennyksiä.
10 vuoden maksuajallako ajattelit?- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Helppo ottaa 50000€ lainaa ja hölmön antaa, mutta vilpittömän velanottajan ymmärrys takaisinmaksuaika voi olla myös hatara. Kun arki tulee, niin voi sitä hetkeä...
Itsellä on suhteellisen kokoinen rahasto ja pienet tulot. Oman pankin pankkineuvoja olisi suonut minulle 1000€ limitillä luottokorttia. Pankin luottoyhtiö ei lämminnyt.
50000€ lainan pyytäjä kannattaa kysyä luottoa omasta pankista jos se antaisi edes murua tuosta summasta.
- Anonyymi
Minä voin lainata mikäli saan pantiksi 60 000€ arvosta kultaa.
- Anonyymi
Minä voin lainata 12,5kg:n kultaharkkoa vastaan.
- Anonyymi
Kuka helvetti maksaa tuntemattomalle 50000€? Aloituksen on pakko olla vitsi. Ei täällä kukaan tuommoisia rahoja lainaa kenellekään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225534- 324860
- 292794
- 342354
- 372068
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231492
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons271481