Syksy on tullut ja pimeitä on illat tämänkin kesän jäljiltä...
Kysymys onkin herännyt seuraavanlainen :
Löytyisikö täältä järkevää tyttöä / naista, jonka kanssa iltaa voisi viettää hengaillen, saunoen ja suuseksiä harrastellen? Tykkään itse nuolla myös ja olen hyvä siinä. Meseä vaan rohkeasti tähän ketjuun, jos niikseen. Olen itse M32, ihan kuumaa kamaa! Tutustu jos uskallat.
~A
Suuseksi / Vantaa
Anonyymi
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
Moi. Mikä on sp, olen kiinnostunut.
Olen 42v nainen VantaaltaHuomenta! Täällä olisi samaisesta kiinnostunut m35 Vantaalta, laitahan sähköpostia mun @suomi24.fi sähköpostiin.
SeikkailevaMies kirjoitti:
Huomenta! Täällä olisi samaisesta kiinnostunut m35 Vantaalta, laitahan sähköpostia mun @suomi24.fi sähköpostiin.
Hei, mikä on sp.
Lindsay77 kirjoitti:
Hei, mikä on sp.
(toi mun nimimerkki tän viestin vasemmassa yläreunassa) @suomi24.fi
En tiedä onko sulla käytössä suomi24.fi sähköposti, mutta laitoin sulle s-postia just.
- Anonyymi
Helsingistä miestä suuseksiin.
minua saisi kanssa nuolla, sukupuolella ei väliä.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231840Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531681- 301423
- 691093
- 501022
- 53880
- 49851
- 23850
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä174710