Vesi keitettävä

Anonyymi

Aamulehden nettisivuilta löysin vahingossa tiedon että lähes puolen pitäjän alueella on vesi keitettävä. Sisältää suolistoperäistä tavaraa. Kunta väittää omalla sivullaan että kaikkien vakiasukkaitten, joitten numero on julkinen, puhelimiin on lähetetty viesti asiasta. En sitten ilmeisesti ole vakiasukas, ja olenkin elellyt täällä vasta vajaat 70 vuotta.

9

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpas erikoista että noinkin erillään olevista kaivoista on löytynyt yhtä aikaa skeidaa. Luulempa että pian keittokehoitus tulee myös ruoveden keskustan alueelle, onhan siellä yhdysputket..

    • Anonyymi

      kuka kopeloinut.mieleen nokian vesisotku.ja roveellä nyt monessa kylässä.kuinkas usein kokeita otetaan.mikään näämmä ei ole varmaa.vaan epävarmaa.

    • Anonyymi

      monta päivää tullut p.vettä.ja ilmoitus ...ottakaa huomioon kaikilla ei nettiä.eli ilmotettu tietyille.

    • Anonyymi

      Joku/jotkut Visuvedellä olivat tienneet vesiongelmasta jo torstaina..Jostain syystä olivat pitäneet omana tietonaan eivätkä kertoneet kavereille. Näin toimii yhteisöllisyys Visuvedellä.

      • Anonyymi

        siis.kuka nukkkuu.ja väärät hanat.ehottomasti ei salailua mitä nyt on.p.vettä juomavedessä.haloo missä vika.ja nopeenpaa ilmoitusta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis.kuka nukkkuu.ja väärät hanat.ehottomasti ei salailua mitä nyt on.p.vettä juomavedessä.haloo missä vika.ja nopeenpaa ilmoitusta .

        Vaikea arvata tämä kirjoittaja pilkkujen ja pisteiden käytön perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis.kuka nukkkuu.ja väärät hanat.ehottomasti ei salailua mitä nyt on.p.vettä juomavedessä.haloo missä vika.ja nopeenpaa ilmoitusta .

        Minä olen kaupungista ja tiedän näistä asioista. Omalle mökille tein itse täydellisen kaivon ja koko mökin myös. En mää ymmärrä kun sivukyliltä mihin tämä asia ei edes vaikuta, niin ensimmäisinä ollaan viestejä ja ilmoituksia vaatimassa. Etusijalla vanhainkodit ja huoltoasemat ym. missä vetä käytetään paljon ja isoille ihmismassoille, myös navetat , hevostilat ym. Kyllä näitä valittajia löytyy mitkä kuntaan ottavat heti viestein ja soittaen yhteyttä, vaikka itse lusmuillaan ja tissutellaan koko elämänsä ajan hyviä ohjeita muille antaen, vaikka oma tekeminen on.. no se on sitä mitä se nyt laiskoilla ihmisillä on. ei oo sitä, ei oo tätä, miksmiks, minäminä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea arvata tämä kirjoittaja pilkkujen ja pisteiden käytön perusteella.

        Niin? Mitä sitten? Joku sentään uskaltaa kirjoittaa, vaikka nimettömänä, Ruoveteläiset niin lampaita etteivät Facen puskaradioonkaan uskalleta kirjoittaa. Nostan hattua niille jotka ottavat asioita esille.


    • Anonyymi

      Miksi kunta ei ole toimittanut kaupalle vesitankkia? Kaupasta alkavat kivennäis- ja pullovedet olla vähissä . Ne, jotka saivat asiasta ensin tietää, ehtivät hamstrata . Ne, joille ei lähetetty tekstiviestiä, jäivät vähemmälle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe