Hei! Tänne Tämä kuuluu? Mulle on tullut vaihe että "nyt riitti" tämä. Enään en aio mökkihöperömmäksi mennä ja Anna muiden loukata minua.. Miten kannattaa liftata? ja rekkoja? Enään en ole niin nuori enkä tunne itseäni nuoreksi mutta joskus lyhyitä matkoja nuorena liftannut Tutun kyydissä. Muut onnistu pilaamaan mun elämän jo mutta toivoa en aio menettää! On sitä muutkin selvinnyt vaikka mistä ja jos ei muuten niin Kai se viisaus tulee vanhenemisen mukana näin? :D
Uuteen elämään! Liftaus alku?
Anonyymi
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
Niin siis alkuperäinen asia että millaista autoa kannattaa liftata? Rekat menee pitkiä matkoja. Nainen olen ja varmana haluan vain naisen kyytiin.. rekalla menijät tarviiko seuraa? Onko illalla hyvä vai aamusta? Musta tuntuu että illalla.. en ole hirveän puhelias.. mitä kokemuksia muilla on ja minne ootte päässyt liftaamaan? Ootteko yksin mennyt?
- Anonyymi
Nainehan pääsee liftaamalla mihin vaan,mikäli kuski saa jotain kivaa hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973