Hei! Tänne Tämä kuuluu? Mulle on tullut vaihe että "nyt riitti" tämä. Enään en aio mökkihöperömmäksi mennä ja Anna muiden loukata minua.. Miten kannattaa liftata? ja rekkoja? Enään en ole niin nuori enkä tunne itseäni nuoreksi mutta joskus lyhyitä matkoja nuorena liftannut Tutun kyydissä. Muut onnistu pilaamaan mun elämän jo mutta toivoa en aio menettää! On sitä muutkin selvinnyt vaikka mistä ja jos ei muuten niin Kai se viisaus tulee vanhenemisen mukana näin? :D
Uuteen elämään! Liftaus alku?
Anonyymi
2
184
Vastaukset
- Anonyymi
Niin siis alkuperäinen asia että millaista autoa kannattaa liftata? Rekat menee pitkiä matkoja. Nainen olen ja varmana haluan vain naisen kyytiin.. rekalla menijät tarviiko seuraa? Onko illalla hyvä vai aamusta? Musta tuntuu että illalla.. en ole hirveän puhelias.. mitä kokemuksia muilla on ja minne ootte päässyt liftaamaan? Ootteko yksin mennyt?
- Anonyymi
Nainehan pääsee liftaamalla mihin vaan,mikäli kuski saa jotain kivaa hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272115
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221510Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671189Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101127Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88972
- 80839
- 17837
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691