ID.3 Top Gearissa

Anonyymi

Hinta alta 30, Ulkopäin Golfin kokoinen, sisältä Passatin kokoinen. takavetoinen, painonjakautuma 50/50
Range 550 km ja noin 200km sähköt saa ladattua puolessa tunnissa.
Alkaa olemaan perusasiat kunnossa.

https://www.youtube.com/watch?v=iTMFamylaDQ

41

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alle 30:n tuskin saa 550km rangea, vaan jotain 300km. Ihan hyvä toki sekin. Ja se alle 30:n hinta ilmeisesti edelleen vain huhu muutenkin.
      Ei siinä ainakaan Passatin konttia ole, mutta takapenkin tilat tosiaan vaikutti isoilta.
      200km sähköt puolessa tunnissa tarvii 100kw laturin, joita ei toistaiseksi juuri ole.

      Mutta kyllä tää kaikkiaan tuntuu pätevimmältä sähköautolta toistaiseksi. VW:n uskaltaa ostaa toisin kuin Teslaa, hinta on siedettävä toisin kuin Audin tai Jagen.. Alusta asti sähköautoksi suunniteltu toisin kuin moni muu, Kia Niro esimerkiksi.

      • Anonyymi

        Taitaa olla tuo 300km rangella oleva saksassa 30tonnin auto.
        Sisätilat kuulemma ihan ok.no tavaratila ei tietenkää passatin luokkaa.
        Onhan tuo sisältä kyllä aika...noh...ei minua miellytä ja keulakin mitäänsanomaton.
        Ja mitähän varusteita tuo 30tonnin auto sisältää.
        Eli suomessa ruksit varusteita,värin ja toiset renkaat yms niin hinta tietenkin kipuaa.
        Varmasti kaupungissa asuvalle yksinäiselle tai pariskunnalle jolla latausmahdollisuus niin ihan pätevä peli.
        Sähköauton halvat kilometrit on kyllä tulevaisuudessa arvoitus..
        Hallitushan uhosi että polttoaineveroista menettämistä euroista ei luovuta.
        Mitä tämä tarkoittaakaan sähköautoilijoille..sitä ei vielä tiedä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älä vaan mee kertoo VAGArenalle tästä, ne suuttuu. Hyvin tietää mitkä asiat ne haluu salata kun alkaa se trollaus heti. Maahantuoja mukana juonessa ;)


      • Anonyymi

        Mutta suomessa vielä harkitaan että pitäiskö korjata vai ei :)

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/suomikin-mukana-audi-harkitsee-tayssahkoisen-katumaasturinsa-huoltokutsua-euroopassa-tulipalovaaran-vuoksi/5546cafa-438f-4ce1-9248-27a66b720173

        Jeesus halleluja


    • Anonyymi

      Nyt ei pelata napeilla. Siinä on tehtaalla kokoa ja tämä on vain yksi kolmesta VW tehtaasta joka tuottaa jatkossa ainoastaan sähköautoja. Ensimmäiset ID.3:t ovat jo rullanneet ulos tehtaalta.

      https://www.youtube.com/watch?v=AxdKqSsoOsg

      Tojolla on NIIN pitkä matka päästä samaan pisteeseen. VW esitteli MEB-konseptin jo 2015 ja vei neljä vuotta päästä tähän. Tojolla ei ole vielä mitään esittelykelpoista.
      Kun muistaa että Tojolta kesti neljä vuotta jo pelkästää se että perus-priuksesta tehtiin lataushybridi niin ei hyvältä näytä tojon kannalta.

      • Anonyymi

        Ensimmäinen VW pelle joka veti toyon mukaan kun keskustelu on vw:n sähköautosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen VW pelle joka veti toyon mukaan kun keskustelu on vw:n sähköautosta.

        Ja niin faktaa että Toyotahörhö ahdistui välittömästi.


    • Anonyymi

      Tämän jälkeen ei tarvitse enää miettiä mikä auto tulee pokkaamaan kaikki palkinnot ensi vuonna. Muiden ei tarvitse miettiä kuin himmeämpiä mitaleja.

    • Anonyymi

      Tuoha on yhen citikan näköinen

    • Anonyymi

      Kikkelis kokkelis, vwaudi ja palavat sähkösoihdut

      Onnenmaa suomi saa kaikki vwaudi jätteet, muualla korjataan viat tehtaan piikkiin koska on pakko.

      • Anonyymi

        Hihii, nyt iski paniikki ja kateus. Ruostuuko Toyotasi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, nyt iski paniikki ja kateus. Ruostuuko Toyotasi??

        Eiku mersu lahoaa.


    • Anonyymi

      VW sähköautoissa tulipalovaara, amerikka korjaa, suomi harkitsee. Selvää on, että VAGArena ei uskalla kertoa totuutta K-Auton salailuista. Henkilökunta hengailee foorumilaisten kanssa mm. miitingeissä. hieman kyseenalaista veljeillä asiakkaiden kanssa. Ilmeisesti K-Auto valvoo tiukasti kaikkea keskustelua, jossa omistajien mielipiteeseen voi vaikuttaa isosti. Täytyyki alkaa ite osallustuu näihin myös ja vaikuttaa 😁

      • Anonyymi

        Tässä on VWllä sellainen kultakimpale käsissään että saa solvata niin paljon kuin huvittaa. Tilauskirjat täyttävät ja me täällä K-Autossa nauramme koko matkan pankkiin.
        Mitähän niillä kaikilla provikoilla sitten tekis? Purjevene vai kakkosasunto Ranskasta? Tietysti jos tänne Suomeen saadaan tarpeeksi näitä niin sitten molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on VWllä sellainen kultakimpale käsissään että saa solvata niin paljon kuin huvittaa. Tilauskirjat täyttävät ja me täällä K-Autossa nauramme koko matkan pankkiin.
        Mitähän niillä kaikilla provikoilla sitten tekis? Purjevene vai kakkosasunto Ranskasta? Tietysti jos tänne Suomeen saadaan tarpeeksi näitä niin sitten molemmat.

        YT peruttu vai, se kertoo kaiken oleellisen.


    • Anonyymi

      ID.3 myyntiesitteessä lukee isolla:

      ISTU JA PALA

    • Anonyymi

      Mä luin jostain että VW on palkannu apinoita töihin, palkaksi saavat banaaneja 😁

    • Anonyymi

      K-Auton ihmmeelliset yhtälöt osa 1.

      YT = tilauskirjat täynnä, väkeä voidaan vähentää, itelle jää enempi jaettavaa.
      Laatu = valtavasti vikoja ja takaisinkutsuja uusissa sekä vanhoissa malleissa, vioista ei päästä eroon kuin paalaamossa.

      VWAudiSeatSkoda on tietääkseni ainoa automerkki, jota on turha huoltaa, huoltoon laitetut rahat voisi laittaa vaikka säästötilille vanhuuden varuiksi. Nuo laitteet kun hajoaa vaikka niitä huoltaisi kuinka niin miksi edes vaivautua, jos ostat niin aja paskaksi ja vie romikselle kun hajoaa, saat tonnin romutuspalkkion.

      • Anonyymi

        Opetelkaa lukemaan ja kaupankäynnin perusasiat.
        Kirjoitin että täyttyvät. Ei ID.3a voi vielä edes tilata kun hintojakaan ei ole vielä vahvistettu.
        Mutta kun myynti alkaa niin sitten onkin ainoa huoli se että kuinka Suomi saa autoja. Kun toimitusajat venyvät niin se haittaa myyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa lukemaan ja kaupankäynnin perusasiat.
        Kirjoitin että täyttyvät. Ei ID.3a voi vielä edes tilata kun hintojakaan ei ole vielä vahvistettu.
        Mutta kun myynti alkaa niin sitten onkin ainoa huoli se että kuinka Suomi saa autoja. Kun toimitusajat venyvät niin se haittaa myyntiä.

        Ahaa, että sitten kun myynti alkaa. Luulin että kirjoitit tilauskirjojen olevan täynnä...jaa että edelleen vaan unelmoidaan paremmasta huomisesta. Toivotavasti jaksan odottaa.


    • Anonyymi

      Sedan ja lämmin jos olis niin ehkä.hinta max 60tuhatta.
      Rumahan tuo on sisältä ja päältä.

    • Anonyymi

      Valtavaa valetta kaikissa ominaisuuksissa Volkswagenin tapaan ja on lisäksi ruma kuin pohjoissavoilaisen maanviljelijän persereikä.

      • Anonyymi

        Kun tekee loistavan auton niin ei tarvitse valehdella.
        Toista se on tojolla. Juuri äsken Corollan mahtikone jäi TMn vertailussa melkein sekunnin tehtaan ilmoittamasta. Niinhän siinä kävi että pienemmillä, mutta todellisilla lupauksilla kisaan lähtenyt Octavia näytti corollalle takavalot.


    • Anonyymi

      Kuimka paljon kevytautoja on K- Auton tilauskannasa, 60 % eli vain muutama eikä peruuntuneet tilaukset tunnu missään

      Mä tilaan Kevyt Ferrarin kun laki tulee voimaan, sitten revin siitä ne keveydet irti ja painan lapun lattiaan....kusetan verottajaa oikein huolella.

    • Anonyymi

      Tän mukaan valmistus maksaa enemmän kuin mitä VW pyytää näistä? Ompa mahtavaa bisnestä, lainarahalla tehdään tappiota jotta voidaan uskotella maailmalle että meillä osataan, VW ostaa kaiken tekniikan, suunnitellut vain auton kuoret. Kasailee laitteen ihan vastaavalla sähkömoottorilla kuin mitä on missä tahansa muussa sähköautossa. Yksi vika jos löytyy, niin vittuilu alkaa heti. Tän pitää olla täydellinen ja ikuisesti kestävä, muuten on täydellisen epäonnistunut projekti johon hassattiin muiden rahat. Voi voi, Tesla oli jo 10 vuotta sitten samassa vaiheessa kuin VW vasta nyt, voi voi perässä hiihtäjää.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.thedrive.com/news/27720/vw-i-d-electric-hatchback-will-be-more-expensive-than-anticipated-sell-at-a-loss-report

        Siis tän mukaan valmistus maksaa reippaasti enemmän kuin ovh.

        Varmaan EU valtiot tukee huijarin punnisteluja isosti ettei firma kaadu...

        Tappiolla myyminen perustunee siihen, että tolla VW saa keskipäästöjä alas, eli pystyy myymään voittoa tekeviä polttiksia.
        Toki myös Tesla myy ”päästöoikeuksiaan” muille eli samalla tavalla Tesla voi tehdä pientä tappiota suoria kustannuksia katsoen ja saada silti homman kannattavaksi anekaupalla.


    • Anonyymi

      "Tesla oli jo 10 vuotta sitten samassa vaiheessa kuin VW vasta nyt"

      Tesla ei ole koskaan tehnyt voittoa, VW takoo miljarditulosta joka vuosi.
      Teslalla ei ole massatuotetta, VW:llä on.

      VW on polttiksissa automaailman ykkönen ja ottaa nyt haltuunsa myös sähköautot. Kun on rahaa niin voi tehdä mitä haluaa.

    • Anonyymi

      VW vedättää tyhmiä, jengi oikein kilpailee siitä kuka pääsee ekana maksamaan turhaa ylihintaa. Myyntimiesten unelma-asiakkaat on umpityhmiä idiootteja, jotka on helppo aivopestä luulemaan että niiden on pakko ostaa sellanen vaikka niillä on jo paljon parempi auto käytössä. Näitä kutsutaan trendipelleiksi.

      VAGArenalla porukka naureskelee näille tyhmille, K-Auton tyypit puolustelee minkä kerkee, on niillä homma 😀

      • Anonyymi

        Aikamoista pörinää ID.3 on saanut aikaan. Yksi kaveri vaahtoaa siitä että VW myy autoja alle tuotantokustannusten ja toinen vaahtoaa samaan aikaan että ID:n ostajat maksavat ylihintaa.

        On selvää että VW on sekoittanut pakkaa aika huolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista pörinää ID.3 on saanut aikaan. Yksi kaveri vaahtoaa siitä että VW myy autoja alle tuotantokustannusten ja toinen vaahtoaa samaan aikaan että ID:n ostajat maksavat ylihintaa.

        On selvää että VW on sekoittanut pakkaa aika huolella.

        Yksi asia yhdistää kaikkia VW omistajia,: Tyhmyys 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista pörinää ID.3 on saanut aikaan. Yksi kaveri vaahtoaa siitä että VW myy autoja alle tuotantokustannusten ja toinen vaahtoaa samaan aikaan että ID:n ostajat maksavat ylihintaa.

        On selvää että VW on sekoittanut pakkaa aika huolella.

        Molemmathan voi päteä:
        VW tekee tappiota, mutta auto on silti ylihintainen ominaisuuksiinsa nähden, kun verrataan mitä samalla rahalla saa polttomoottorilla tai kilpailijoilta.

        Tosin jos se nyt tuossa 30-40te haarukassa on, niin ei kuulosta pahasti ylihintaiselta omasta mielestäni. Ei juuri eroa Golfiin polttomoottorilla. Tai no, halvimpiin Golfeihin eroa kertyy kymppitonni, mikä on liikaa. Mutta katsotaan nyt varusteet jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmathan voi päteä:
        VW tekee tappiota, mutta auto on silti ylihintainen ominaisuuksiinsa nähden, kun verrataan mitä samalla rahalla saa polttomoottorilla tai kilpailijoilta.

        Tosin jos se nyt tuossa 30-40te haarukassa on, niin ei kuulosta pahasti ylihintaiselta omasta mielestäni. Ei juuri eroa Golfiin polttomoottorilla. Tai no, halvimpiin Golfeihin eroa kertyy kymppitonni, mikä on liikaa. Mutta katsotaan nyt varusteet jne..

        Oma arvio on että tuo 1st edition on Suomessa yli 40.000. Hinnat alkaen malli arvaan olevan luokkaa 35.000€.
        Jää tuohon vielä hintaa, mutta iso askel kohti oikeaa suuntaa. Voisin kuvitella että tuo on kova sana työsuhdeautoksi, varsinkin käyttöedulla. On kiva kuitata kilometrikorvauksia kun sähkö maksaa vain yhden viidesosan bensaan verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma arvio on että tuo 1st edition on Suomessa yli 40.000. Hinnat alkaen malli arvaan olevan luokkaa 35.000€.
        Jää tuohon vielä hintaa, mutta iso askel kohti oikeaa suuntaa. Voisin kuvitella että tuo on kova sana työsuhdeautoksi, varsinkin käyttöedulla. On kiva kuitata kilometrikorvauksia kun sähkö maksaa vain yhden viidesosan bensaan verrattuna.

        ID.3 on sisätiloiltaan suurempi kuin Golf ja suorituskyvyltään lähellä GTI:tä. Myös kabiini on yhden sukupolven nykyistä Golfia edellä.
        Siinä mielessä vertailu hinnat alkaen Golfiin ei ole relevantti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joko ne loppu kaikki halvat IDIOT.3 (ID.3) mallit? Ja jäljellä olisi vain niitä tuplasti kalliimpia DOUBLE IDIOT.3 (DID.3) malleja tuplahintaan sama auto?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eipä näy itse ID.3:sta olevan paljoakaan moitittavaa. Kovamuovia ovessa. Kun on kuitenkin suuri tarve soittaa suutaan niin näkyy ainoa mieleentuleva keino olevan täysin autoon liittymätön nalkutus tai täysin mielikuvituksen pohjalta repäistyt Corollan mitat.
      VW on lyönyt pöytään vahvan kortin.

    • Anonyymi

      Jos yhtiö ei osaa 2019 tehdä toimivia sisävalojen kytkimiä oviin, niin kuinkahan hyvä siitä sähköautosta voi tulla..

    • Anonyymi

      Sähköteollisuuden likainen salaisuus - SF6-eriste on 23 500 kertaa hiilidioksidia pahempi kasvihuonekaasu ja sen päästöt lisääntyvät nopeasti, syynä vihreä energia

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d694adb1-6571-4212-9ae6-f1611fe2866d

      Sähköntuotanto yksistään tuulivoimalla saastuttaa euroopassa vuoden aikana yhtä paljon kuin 1,4 miljoonaa polttomoottoriautoa. Määrää vastaa kaikkia kymmenen vuoden aikana suomessa myytyjen uusien autojen päästöjä.

      Päästään takas ydinvoimaan ja uusia ydinvoimalaoita tarvitaan pian tuhansia että ID.3 saa virtaa...aijaijai mitä sanoo viherpiiperöt? Ne haluaa sähköautoja, mutta saastutus vain lisääntyy, taitaa vituttaa ankarasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

      Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7076
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

      Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

      Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

      Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

      Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

      Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5173
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

      Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

      Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

      "Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3457
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

      vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe