ID.3 Top Gearissa

Anonyymi

Hinta alta 30, Ulkopäin Golfin kokoinen, sisältä Passatin kokoinen. takavetoinen, painonjakautuma 50/50
Range 550 km ja noin 200km sähköt saa ladattua puolessa tunnissa.
Alkaa olemaan perusasiat kunnossa.

https://www.youtube.com/watch?v=iTMFamylaDQ

41

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alle 30:n tuskin saa 550km rangea, vaan jotain 300km. Ihan hyvä toki sekin. Ja se alle 30:n hinta ilmeisesti edelleen vain huhu muutenkin.
      Ei siinä ainakaan Passatin konttia ole, mutta takapenkin tilat tosiaan vaikutti isoilta.
      200km sähköt puolessa tunnissa tarvii 100kw laturin, joita ei toistaiseksi juuri ole.

      Mutta kyllä tää kaikkiaan tuntuu pätevimmältä sähköautolta toistaiseksi. VW:n uskaltaa ostaa toisin kuin Teslaa, hinta on siedettävä toisin kuin Audin tai Jagen.. Alusta asti sähköautoksi suunniteltu toisin kuin moni muu, Kia Niro esimerkiksi.

      • Anonyymi

        Taitaa olla tuo 300km rangella oleva saksassa 30tonnin auto.
        Sisätilat kuulemma ihan ok.no tavaratila ei tietenkää passatin luokkaa.
        Onhan tuo sisältä kyllä aika...noh...ei minua miellytä ja keulakin mitäänsanomaton.
        Ja mitähän varusteita tuo 30tonnin auto sisältää.
        Eli suomessa ruksit varusteita,värin ja toiset renkaat yms niin hinta tietenkin kipuaa.
        Varmasti kaupungissa asuvalle yksinäiselle tai pariskunnalle jolla latausmahdollisuus niin ihan pätevä peli.
        Sähköauton halvat kilometrit on kyllä tulevaisuudessa arvoitus..
        Hallitushan uhosi että polttoaineveroista menettämistä euroista ei luovuta.
        Mitä tämä tarkoittaakaan sähköautoilijoille..sitä ei vielä tiedä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älä vaan mee kertoo VAGArenalle tästä, ne suuttuu. Hyvin tietää mitkä asiat ne haluu salata kun alkaa se trollaus heti. Maahantuoja mukana juonessa ;)


      • Anonyymi

        Mutta suomessa vielä harkitaan että pitäiskö korjata vai ei :)

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/suomikin-mukana-audi-harkitsee-tayssahkoisen-katumaasturinsa-huoltokutsua-euroopassa-tulipalovaaran-vuoksi/5546cafa-438f-4ce1-9248-27a66b720173

        Jeesus halleluja


    • Anonyymi

      Nyt ei pelata napeilla. Siinä on tehtaalla kokoa ja tämä on vain yksi kolmesta VW tehtaasta joka tuottaa jatkossa ainoastaan sähköautoja. Ensimmäiset ID.3:t ovat jo rullanneet ulos tehtaalta.

      https://www.youtube.com/watch?v=AxdKqSsoOsg

      Tojolla on NIIN pitkä matka päästä samaan pisteeseen. VW esitteli MEB-konseptin jo 2015 ja vei neljä vuotta päästä tähän. Tojolla ei ole vielä mitään esittelykelpoista.
      Kun muistaa että Tojolta kesti neljä vuotta jo pelkästää se että perus-priuksesta tehtiin lataushybridi niin ei hyvältä näytä tojon kannalta.

      • Anonyymi

        Ensimmäinen VW pelle joka veti toyon mukaan kun keskustelu on vw:n sähköautosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen VW pelle joka veti toyon mukaan kun keskustelu on vw:n sähköautosta.

        Ja niin faktaa että Toyotahörhö ahdistui välittömästi.


    • Anonyymi

      Tämän jälkeen ei tarvitse enää miettiä mikä auto tulee pokkaamaan kaikki palkinnot ensi vuonna. Muiden ei tarvitse miettiä kuin himmeämpiä mitaleja.

    • Anonyymi

      Tuoha on yhen citikan näköinen

    • Anonyymi

      Kikkelis kokkelis, vwaudi ja palavat sähkösoihdut

      Onnenmaa suomi saa kaikki vwaudi jätteet, muualla korjataan viat tehtaan piikkiin koska on pakko.

      • Anonyymi

        Hihii, nyt iski paniikki ja kateus. Ruostuuko Toyotasi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, nyt iski paniikki ja kateus. Ruostuuko Toyotasi??

        Eiku mersu lahoaa.


    • Anonyymi

      VW sähköautoissa tulipalovaara, amerikka korjaa, suomi harkitsee. Selvää on, että VAGArena ei uskalla kertoa totuutta K-Auton salailuista. Henkilökunta hengailee foorumilaisten kanssa mm. miitingeissä. hieman kyseenalaista veljeillä asiakkaiden kanssa. Ilmeisesti K-Auto valvoo tiukasti kaikkea keskustelua, jossa omistajien mielipiteeseen voi vaikuttaa isosti. Täytyyki alkaa ite osallustuu näihin myös ja vaikuttaa 😁

      • Anonyymi

        Tässä on VWllä sellainen kultakimpale käsissään että saa solvata niin paljon kuin huvittaa. Tilauskirjat täyttävät ja me täällä K-Autossa nauramme koko matkan pankkiin.
        Mitähän niillä kaikilla provikoilla sitten tekis? Purjevene vai kakkosasunto Ranskasta? Tietysti jos tänne Suomeen saadaan tarpeeksi näitä niin sitten molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on VWllä sellainen kultakimpale käsissään että saa solvata niin paljon kuin huvittaa. Tilauskirjat täyttävät ja me täällä K-Autossa nauramme koko matkan pankkiin.
        Mitähän niillä kaikilla provikoilla sitten tekis? Purjevene vai kakkosasunto Ranskasta? Tietysti jos tänne Suomeen saadaan tarpeeksi näitä niin sitten molemmat.

        YT peruttu vai, se kertoo kaiken oleellisen.


    • Anonyymi

      ID.3 myyntiesitteessä lukee isolla:

      ISTU JA PALA

    • Anonyymi

      Mä luin jostain että VW on palkannu apinoita töihin, palkaksi saavat banaaneja 😁

    • Anonyymi

      K-Auton ihmmeelliset yhtälöt osa 1.

      YT = tilauskirjat täynnä, väkeä voidaan vähentää, itelle jää enempi jaettavaa.
      Laatu = valtavasti vikoja ja takaisinkutsuja uusissa sekä vanhoissa malleissa, vioista ei päästä eroon kuin paalaamossa.

      VWAudiSeatSkoda on tietääkseni ainoa automerkki, jota on turha huoltaa, huoltoon laitetut rahat voisi laittaa vaikka säästötilille vanhuuden varuiksi. Nuo laitteet kun hajoaa vaikka niitä huoltaisi kuinka niin miksi edes vaivautua, jos ostat niin aja paskaksi ja vie romikselle kun hajoaa, saat tonnin romutuspalkkion.

      • Anonyymi

        Opetelkaa lukemaan ja kaupankäynnin perusasiat.
        Kirjoitin että täyttyvät. Ei ID.3a voi vielä edes tilata kun hintojakaan ei ole vielä vahvistettu.
        Mutta kun myynti alkaa niin sitten onkin ainoa huoli se että kuinka Suomi saa autoja. Kun toimitusajat venyvät niin se haittaa myyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa lukemaan ja kaupankäynnin perusasiat.
        Kirjoitin että täyttyvät. Ei ID.3a voi vielä edes tilata kun hintojakaan ei ole vielä vahvistettu.
        Mutta kun myynti alkaa niin sitten onkin ainoa huoli se että kuinka Suomi saa autoja. Kun toimitusajat venyvät niin se haittaa myyntiä.

        Ahaa, että sitten kun myynti alkaa. Luulin että kirjoitit tilauskirjojen olevan täynnä...jaa että edelleen vaan unelmoidaan paremmasta huomisesta. Toivotavasti jaksan odottaa.


    • Anonyymi

      Sedan ja lämmin jos olis niin ehkä.hinta max 60tuhatta.
      Rumahan tuo on sisältä ja päältä.

    • Anonyymi

      Valtavaa valetta kaikissa ominaisuuksissa Volkswagenin tapaan ja on lisäksi ruma kuin pohjoissavoilaisen maanviljelijän persereikä.

      • Anonyymi

        Kun tekee loistavan auton niin ei tarvitse valehdella.
        Toista se on tojolla. Juuri äsken Corollan mahtikone jäi TMn vertailussa melkein sekunnin tehtaan ilmoittamasta. Niinhän siinä kävi että pienemmillä, mutta todellisilla lupauksilla kisaan lähtenyt Octavia näytti corollalle takavalot.


    • Anonyymi

      Kuimka paljon kevytautoja on K- Auton tilauskannasa, 60 % eli vain muutama eikä peruuntuneet tilaukset tunnu missään

      Mä tilaan Kevyt Ferrarin kun laki tulee voimaan, sitten revin siitä ne keveydet irti ja painan lapun lattiaan....kusetan verottajaa oikein huolella.

    • Anonyymi

      Tän mukaan valmistus maksaa enemmän kuin mitä VW pyytää näistä? Ompa mahtavaa bisnestä, lainarahalla tehdään tappiota jotta voidaan uskotella maailmalle että meillä osataan, VW ostaa kaiken tekniikan, suunnitellut vain auton kuoret. Kasailee laitteen ihan vastaavalla sähkömoottorilla kuin mitä on missä tahansa muussa sähköautossa. Yksi vika jos löytyy, niin vittuilu alkaa heti. Tän pitää olla täydellinen ja ikuisesti kestävä, muuten on täydellisen epäonnistunut projekti johon hassattiin muiden rahat. Voi voi, Tesla oli jo 10 vuotta sitten samassa vaiheessa kuin VW vasta nyt, voi voi perässä hiihtäjää.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.thedrive.com/news/27720/vw-i-d-electric-hatchback-will-be-more-expensive-than-anticipated-sell-at-a-loss-report

        Siis tän mukaan valmistus maksaa reippaasti enemmän kuin ovh.

        Varmaan EU valtiot tukee huijarin punnisteluja isosti ettei firma kaadu...

        Tappiolla myyminen perustunee siihen, että tolla VW saa keskipäästöjä alas, eli pystyy myymään voittoa tekeviä polttiksia.
        Toki myös Tesla myy ”päästöoikeuksiaan” muille eli samalla tavalla Tesla voi tehdä pientä tappiota suoria kustannuksia katsoen ja saada silti homman kannattavaksi anekaupalla.


    • Anonyymi

      "Tesla oli jo 10 vuotta sitten samassa vaiheessa kuin VW vasta nyt"

      Tesla ei ole koskaan tehnyt voittoa, VW takoo miljarditulosta joka vuosi.
      Teslalla ei ole massatuotetta, VW:llä on.

      VW on polttiksissa automaailman ykkönen ja ottaa nyt haltuunsa myös sähköautot. Kun on rahaa niin voi tehdä mitä haluaa.

    • Anonyymi

      VW vedättää tyhmiä, jengi oikein kilpailee siitä kuka pääsee ekana maksamaan turhaa ylihintaa. Myyntimiesten unelma-asiakkaat on umpityhmiä idiootteja, jotka on helppo aivopestä luulemaan että niiden on pakko ostaa sellanen vaikka niillä on jo paljon parempi auto käytössä. Näitä kutsutaan trendipelleiksi.

      VAGArenalla porukka naureskelee näille tyhmille, K-Auton tyypit puolustelee minkä kerkee, on niillä homma 😀

      • Anonyymi

        Aikamoista pörinää ID.3 on saanut aikaan. Yksi kaveri vaahtoaa siitä että VW myy autoja alle tuotantokustannusten ja toinen vaahtoaa samaan aikaan että ID:n ostajat maksavat ylihintaa.

        On selvää että VW on sekoittanut pakkaa aika huolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista pörinää ID.3 on saanut aikaan. Yksi kaveri vaahtoaa siitä että VW myy autoja alle tuotantokustannusten ja toinen vaahtoaa samaan aikaan että ID:n ostajat maksavat ylihintaa.

        On selvää että VW on sekoittanut pakkaa aika huolella.

        Yksi asia yhdistää kaikkia VW omistajia,: Tyhmyys 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista pörinää ID.3 on saanut aikaan. Yksi kaveri vaahtoaa siitä että VW myy autoja alle tuotantokustannusten ja toinen vaahtoaa samaan aikaan että ID:n ostajat maksavat ylihintaa.

        On selvää että VW on sekoittanut pakkaa aika huolella.

        Molemmathan voi päteä:
        VW tekee tappiota, mutta auto on silti ylihintainen ominaisuuksiinsa nähden, kun verrataan mitä samalla rahalla saa polttomoottorilla tai kilpailijoilta.

        Tosin jos se nyt tuossa 30-40te haarukassa on, niin ei kuulosta pahasti ylihintaiselta omasta mielestäni. Ei juuri eroa Golfiin polttomoottorilla. Tai no, halvimpiin Golfeihin eroa kertyy kymppitonni, mikä on liikaa. Mutta katsotaan nyt varusteet jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmathan voi päteä:
        VW tekee tappiota, mutta auto on silti ylihintainen ominaisuuksiinsa nähden, kun verrataan mitä samalla rahalla saa polttomoottorilla tai kilpailijoilta.

        Tosin jos se nyt tuossa 30-40te haarukassa on, niin ei kuulosta pahasti ylihintaiselta omasta mielestäni. Ei juuri eroa Golfiin polttomoottorilla. Tai no, halvimpiin Golfeihin eroa kertyy kymppitonni, mikä on liikaa. Mutta katsotaan nyt varusteet jne..

        Oma arvio on että tuo 1st edition on Suomessa yli 40.000. Hinnat alkaen malli arvaan olevan luokkaa 35.000€.
        Jää tuohon vielä hintaa, mutta iso askel kohti oikeaa suuntaa. Voisin kuvitella että tuo on kova sana työsuhdeautoksi, varsinkin käyttöedulla. On kiva kuitata kilometrikorvauksia kun sähkö maksaa vain yhden viidesosan bensaan verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma arvio on että tuo 1st edition on Suomessa yli 40.000. Hinnat alkaen malli arvaan olevan luokkaa 35.000€.
        Jää tuohon vielä hintaa, mutta iso askel kohti oikeaa suuntaa. Voisin kuvitella että tuo on kova sana työsuhdeautoksi, varsinkin käyttöedulla. On kiva kuitata kilometrikorvauksia kun sähkö maksaa vain yhden viidesosan bensaan verrattuna.

        ID.3 on sisätiloiltaan suurempi kuin Golf ja suorituskyvyltään lähellä GTI:tä. Myös kabiini on yhden sukupolven nykyistä Golfia edellä.
        Siinä mielessä vertailu hinnat alkaen Golfiin ei ole relevantti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joko ne loppu kaikki halvat IDIOT.3 (ID.3) mallit? Ja jäljellä olisi vain niitä tuplasti kalliimpia DOUBLE IDIOT.3 (DID.3) malleja tuplahintaan sama auto?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eipä näy itse ID.3:sta olevan paljoakaan moitittavaa. Kovamuovia ovessa. Kun on kuitenkin suuri tarve soittaa suutaan niin näkyy ainoa mieleentuleva keino olevan täysin autoon liittymätön nalkutus tai täysin mielikuvituksen pohjalta repäistyt Corollan mitat.
      VW on lyönyt pöytään vahvan kortin.

    • Anonyymi

      Jos yhtiö ei osaa 2019 tehdä toimivia sisävalojen kytkimiä oviin, niin kuinkahan hyvä siitä sähköautosta voi tulla..

    • Anonyymi

      Sähköteollisuuden likainen salaisuus - SF6-eriste on 23 500 kertaa hiilidioksidia pahempi kasvihuonekaasu ja sen päästöt lisääntyvät nopeasti, syynä vihreä energia

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d694adb1-6571-4212-9ae6-f1611fe2866d

      Sähköntuotanto yksistään tuulivoimalla saastuttaa euroopassa vuoden aikana yhtä paljon kuin 1,4 miljoonaa polttomoottoriautoa. Määrää vastaa kaikkia kymmenen vuoden aikana suomessa myytyjen uusien autojen päästöjä.

      Päästään takas ydinvoimaan ja uusia ydinvoimalaoita tarvitaan pian tuhansia että ID.3 saa virtaa...aijaijai mitä sanoo viherpiiperöt? Ne haluaa sähköautoja, mutta saastutus vain lisääntyy, taitaa vituttaa ankarasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe