Haluan nuolla

Tykkään nuolla pillua mutta vaimo ei juurikaan välitä koko hommasta. Aikaisemmat kumppanit ovat olleet kyllä hyvinkin innokkaita nuolettamaan pilluansa. Ois ihana nuolla naista joka nauttii suuseksistä. Olen 45v siisti,terve ja luotettava ukkomies Kokkolasta.

15

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä homma juuri päinvastoin. Miestäni ei juurikaan kiinnosta vaikka ois vasta pesty karvoilla tai ilman karvoja tarjolla. Onneksi minulla on ihana salarakas (nainen) joka antaa ihanaa suuseksiä 😻

• Anonyymi

Olisin milellään salarakas mies sinulle !

• Anonyymi

Meillä päin vastoin mies ei innostu, itse tykkäisin nuolettaa pitkään ja kunnolla. 28v nainen

• Mistä päin olet 28v nainen?

• Anonyymi
        Ernestnytt kirjoitti:

Mistä päin olet 28v nainen?

Olen kokkolassa myös.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kokkolassa myös.

Toi mun on nimimerkki toimii myös suomi24 s postina 😉

• Anonyymi

Meillä päin vastoin. Mies aina unohtaa mun toiveet panemisesta ja nuolemisesta. Hän pitää enemmän käsitöistä.

• Anonyymi

Mistäpäin olet olis kunnon nuolentaa tarjolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet olis kunnon nuolentaa tarjolla

Sitä kaipaisin kun kotona ei onnistu, olen Kokkolassa.

• Oispa mukava tavata. Toi mun nimimerkki on sama kuin suomi24 s posti

• S postia tuli ja kaikki feikkejä. Mikä saa miehen tekeytymään naiseksi? 🤔

• Anonyymi

Haluisko joku nuolla👅🍑🍆🍌💛🍃

• Voi kun löytyisikin nainen tuohon touhuun Satakunnasta, mutta kovin hiljaista on joka puolella.

• Anonyymi

Olen myös halukas nuolemaan vaimo ei välitä koko hommasta mutta juoksee paljon omaksi huvikseen. Vaimon treeni kaveri tuli kesällä kylään, juoksivat yhdessä joka päivä ehkä kahdestikkin. Naiset vaimo Mirja ja sen kaveri Sirkka makoilivat nurmikolla bikinit päällä, Vaimo nauroi olis tässä tavaraa vierekkäin, seisoin niiden eteen ja katselin. housun läpi näkyi vaimon pullea pillu siirryin Sirkan eteen, vaimo nauroi no näytä sille pillun huulet oli pienemmät housun alla sanoin onhan siinä ja lähdin sisälle, naiset nauroivat keskenään. Sirkka kävi sisällä vessassa seisahti eteeni no miltä näytti sanoin nuolen sinua vielä kunnolla vaimo ei anna, luuletko että minä annan sanoin minä otan sinut joka tapauksessa Sirkka lähti ulos hymyillen.Huutelin kuka käy kaupassa. Vaimo tuli sisään minä voin käydä ja tuon viiniä samalla.
      Sirkka tuli sisään istui sohvalle ja huokasi ompa kuuma, menin eteen Sirkka kysyi mitä nyt laskeuduin kontalleen, Sirkka nauroi meinaatko, nykäisin alaosan alas ja maistoin, Sirkka yritti nousta työnsin takaisin pian alko haluta huokaili en uskonut että tosissaan puhuit mutta kiva tunne jäi tykkään tästä ja näin väkisin nuolin ja runkkasin Sirkalle orgasmin vavahteli pitkään. Nuolaisin vähn kysyin annatko sinä kun vaimo ei anna ja nuolaisin lisää vastasi hennolla äänellä annan ihana ajatella että haluat aina nuolla.

Olen muutaman kerran saanut nuolla vapaasti Sirkan luona mutta on jätetty siihen.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe