Hyviä kiinteistöhuoltoliikkeitä?

Anonyymi

onko tuupovaarassa tekevää kiinteistöhuoltoa?

47

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinteistöhoito tupis

    • Anonyymi

      Talohoolto T. Pietiläinen ky
      Myös ahkera tähtitoevon merde olut kourassa harvoo heluttaa

    • Anonyymi

      Onkos tuo Kiinteistönhoito Tupis hyvä. Edullinen vaikuttaisi olevan.

      • Anonyymi

        Kiinteistöhoito tupis ja homma hoituu.nuori ahkera kaveri johdossa.hinta/laatusuhde hyvä.


      • Anonyymi

        Suosittelen. Hoiti hommat hyvin kun minä en joutanut mopon rassaukselta. Tv: jasperi heinävaarasta


      • Anonyymi

        komppaan. priimaa pukkaa ja halvat hinnat. olen jopa kade. hyvää kevään jatkoa toivotellen markas ehkä vatipää kiihtelyksestä.


      • Anonyymi

        aaivan ihgku mies tämä tupiksen pyörittäjä. miehen ottasin jos en oisi varattu. rakkahin terveisin miia nilsiästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinteistöhoito tupis ja homma hoituu.nuori ahkera kaveri johdossa.hinta/laatusuhde hyvä.

        Kiitoksia kaikille kehuista t. Kiinteistönhoito tupis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia kaikille kehuista t. Kiinteistönhoito tupis

        tekkeekö hän myös kaislakadulla kiinteistöhommii?


    • Anonyymi

      Mannen KiinteistöPalvelu Oy.

    • Anonyymi

      Mä olen kiinteistönhoito tupiksen johtaja ja teen niin hyvin työt miten voin.

    • Anonyymi

      Hoituuhan se mainonta noinkin. Kysyy ja vastaa itse. hah-haa

      • Anonyymi

        En ole ollut kysymässä.. Sattumalta löysin tän kyselyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut kysymässä.. Sattumalta löysin tän kyselyn

        Nysse meinaa rakentaa koiran kopin itellensä ja naapurille. Kova on hemmo tekee tollaista nykyaikana


    • Anonyymi

      Mertsillä w123 johon laitettu 3lumikolaa keulille, kyllä penkat siirtyy tupiksen taajamassa T;turpoo

    • Anonyymi

      Meillä Toyota anjovis josta rakennettu lava malli on virta lavalla hiekkaa heittämässä terveisin Mertsi

    • Anonyymi

      Nyt joutavat viestit pois.antaa kiinteistöhoito tupiksen tehdä hommansa rauhassa ja kunnolla.osa yrittää saada elantonsa yrittäjyydellä. Jape on mies paikallaan.

      • Anonyymi

        Kiitoksia..


    • Anonyymi

      Buhhahhaa tämä Jape on itse avannut tämän keskutelun ja kehuu itse itseään. No käyhän se noinkin, mutta hieman läpinäkyvää ellen sanoisi....

      • Anonyymi

        Valitettavasti en ole aukaisut


    • Anonyymi

      Hoi sie mertsi laitetaanko märsyysi holsssetti isolla pesällä? Rupeaa penkat siirtymään myös 4 kolalla

    • Anonyymi

      Hei nyt oikeasti antakaa jo olla.miksi pitää asiallinen keskustelu pilata mertseillä.ottaa kolan käteen jos pysy.ja firma pystyyn.sitten voit keväällä ehkä sen anjoviksen tai jopa mersun ostaa.

    • Anonyymi

      Onko kolassa anjovis jos mertsillä on mersu? Onko Duubovaarassa kovat talohuoltomeisningit? Onko? JA vieläkään ei oo selvinnyt mikä on paras ja mikä ei?

    • Anonyymi

      Mietin tuossa sellaista, että jos hitsaisi Lada Samaran keulaan lumikolan niin saiskohan sillä luiurakoita. Akka vois sitten peräontista nakella vielä hiekat perään, niin tulis kerralla hyvä.

    • Anonyymi

      Onko Duubovaarassa oikein kilpailua kiinteistöhuoltohommista? mondako yrittäjää niitä mahdaneekin oleman?daidaapi oleman jo liikaki yritteliästä joukkoo???
      No hyvä se on jotta ollahan yrityshenkistä porukkaa....

    • Anonyymi

      Otitteko parhaan ja halvimman firman.eli kiinteistöhuolto Tupoksen?

      • Anonyymi

        Oiskona vaihtanut nimen kiinteistöhoito suppoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskona vaihtanut nimen kiinteistöhoito suppoon?

        Kyllä se nykyisin on aikamiespalvelut.


      • Anonyymi

        Oisko kellään myydä koiraa? Mielellään osamaksulla ja postiennakolla. Asun äidin luona ja naapurissa on koira.


    • Anonyymi

      Lumikelit painaa päälle, kannattaa hoitaa talohuoltoasiat kuntoon jo nyt!

    • Anonyymi

      Vieläko Tupis on alalla vai keskittyykö osto ja myyntitoimintaan?

    • Anonyymi

      Onko paikallinen sulo mennyt työkokeiluun tuponhuoltoon?
      Päivällä näytti harjailevan kaupan rappuja,vai lie vain tukea harjasta otti

      • Anonyymi

        Jospa japetista on tullut kauppias. Kuulemma kova ostelemaan tavaroita osamaksulla ja postiennakolla.


      • Anonyymi

        Meinaatko kylän pilottipoliisia/baarin ovimiestä, tuskin on harjaa heilutellu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko kylän pilottipoliisia/baarin ovimiestä, tuskin on harjaa heilutellu.

        Kiitoksia asiallisista kommenteista.
        T
        Japetin talkarointi


      • Anonyymi

        Kuulemma pistänyt kirppiksen pystyyn. Kova rektumin kaveri yrittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma pistänyt kirppiksen pystyyn. Kova rektumin kaveri yrittämään.

        saikohan japetzi tukia hallitukselta?


    • Anonyymi

      oisko myydä kellään mitsuu mulle ja osamaksulla tietenkin? tälleen tolleen polleen.

      • Anonyymi

        Mitsun kyyissä ois hyvä vetää poskisavuja tälleen polleen tolleen.


      • Anonyymi

        Holset hx55 ois ylimääräsenä


      • Anonyymi

        nyt ois hakusessa nokkakärryt ja xxxxxl koon uimapuku. Löytyiskö osarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt ois hakusessa nokkakärryt ja xxxxxl koon uimapuku. Löytyiskö osarilla.

        Nokkakärryjä ei löydy mut sisäänajettu jaguari löytys. Kiinnostasko hieroo kauppoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokkakärryjä ei löydy mut sisäänajettu jaguari löytys. Kiinnostasko hieroo kauppoja?

        Hakusessa olisi 96 vuotias etummainen umpio nissan accordiin. Tälleen tolöeen polleen


    • Anonyymi

      Vieläkö tämä pulju on pystyssä?

      • Anonyymi

        On. Tekee isoja urakoita sekä Tuupovaarassa, että Joensuussa. Parasta aikaa iso työmaa menossa Joensuun liepeillä. Käykää tutustumassa, niin ei tarvitse täällä arvailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Tekee isoja urakoita sekä Tuupovaarassa, että Joensuussa. Parasta aikaa iso työmaa menossa Joensuun liepeillä. Käykää tutustumassa, niin ei tarvitse täällä arvailla

        Vieläkö tekee käsitöitä Tuupovaarassa?


    • Anonyymi

      Japetti nähty Tuupovaarassa pitkästä aikaa. Jokohan on kiinteistöhoito firma avattuna

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe