haluaisit oppia?
Minkä kielen
27
<50
Vastaukset
Ruumiinkielen laudatur kelpaisi
- Anonyymi
Kielen, jolla ymmärtäisin naisia.
- Anonyymi
Assembleria vois kerrata.
- Anonyymi
Mä puhun jo 6 kieltä 😂😂
- Anonyymi
Venäjän , ajattelin ilmoittautua alkeisiin. Voi olla että musiikilliset ja liikunnalliset kurssit kuitenkin vievät voiton.
- Anonyymi
Koptin kielen
- Anonyymi
Ruskean kielen. Sen avulla kuulemma etenee uralla.
- Anonyymi
Espanjan
- Anonyymi
Espanjan. Englannillakin kyllä pärjää.
- Anonyymi
Sinun kielen
- Anonyymi
Mua kiinnostaisi viittomakieli, en tosin tarkkaan ole ajatellut miksi.
- Anonyymi
Heprean
- Anonyymi
Saksa.
Because wier lieben autos.- Anonyymi
I liebe dich
Saksaa myös.
- Anonyymi
Espanjan.
- Anonyymi
Aramia kun Jeesus puhui sitä.
Menneisyydessä tutustuin venäjänkieleen ja kirjaimiin hiukan. Se kuulosti kivalle, vaikken mitään ymmärtänytkään. Viime vuonna ystävystyin venäjältä suomeen muuttaneeseen naiseen joka puhuu vielä vähän huonosti suomea ja hänen kanssa sitten matkin hänen perässään venäläisiä sanoja. Se on hauska kieli kun siinä on monta samaa kirjainta, mutta ne äännetään erilailla. Sitä ois kiva oppia puhuun ja ensinnäkin lukeen. Nehän kirjoittaakin aivan hämärillä kirjaimilla.
- Anonyymi
Ehkä japani tai korea.
- Anonyymi
En mitään.
- Anonyymi
Iirin kielen ❤
- Anonyymi
Ranskaa ja italiaa. Ranskaa osaan hitusen ja viittä muuta kieltä osaan jo sujuvasti tai natiivisesti.
- Anonyymi
- Anonyymi
Thai
- Anonyymi
C- kielen, kun sitä rakennetta voi hyödyntää muuallakin.
- Anonyymi
Rakkauden kielen
- Anonyymi
Small talkin. Ei mikään kieli, mutta sellaisen tyhjänpäiväisen jaarittelun haluaisin oppia.
- Anonyymi
Englannin kielen. kun äidin kielenä suomi niin ei ole helppoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1301000Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37907Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143734- 54731
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32723Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665