miten heikkona olen häneen. Olen hänen silmissään säälittävä, niin uskon. Eikä hän edes noteeraa ja se tekee tilanteen vieläkin nolommaksi. Joskus tuntuu, että hsluan kadota maan alle.
Häpeän sitä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kätevää miten osaat lukea toisen ajatuksia.
- Anonyymi
Tunteitaan ei pidä hävetä!
- Anonyymi
Tuo on muuten totta, sitä yritän opetella itsekin juuri. On kuitenkin rikkaus olla tunteva ihminen, vai onko sittenkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on muuten totta, sitä yritän opetella itsekin juuri. On kuitenkin rikkaus olla tunteva ihminen, vai onko sittenkään?
Rikkautta se on. :)
- Anonyymi
Tunteitaan ei todellakaan kuulu hävetä! Ne kuuluu näyttää.
Muita asioita voiki sitte hävetä. - Anonyymi
Voin kuvitella että kaiken huippu on, ettei edes tiedä tunteistasi. Olet vain kuvitellut että sen pitäisi olla itsestään selvää.
- Anonyymi
Noin se menee. Aika moni kuvittelee sen olevan itsestään selvää ilman minkäänlaisia sanoja.
- Anonyymi
Voisipa se nainen ymmärtää kun kerron tunteistani, kun itken hänen edessään. Voi olla vaikeaa, molemmille.
- Anonyymi
Eihän tuossa auttaisi kuin ottaa halaukseen jotta helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa auttaisi kuin ottaa halaukseen jotta helpottaa.
Tee niin. Tuo kuulostaa tosi hyvältä, ja takuulla helpottaa.
- Anonyymi
Kerro, niin näet. Jos et ole tunteistasi puhunut, voit olla pikemminkin turhauttava kuin säälittävä.
- Anonyymi
Ehkäpä noinkin. Voihan se turhauttaa se roikkuminen. Epämääräinen tyyppi kannoilla. 😊
- Anonyymi
En voi kertoa. Jätän hänet nyt rauhaan ja lopetan jutun jauhamisen. Hymyillään ja jutellaan kun taas tavataan.
- Anonyymi
Oletko sormipilun ystävä vai pitääkö mennä pidemmälle?
- Anonyymi
Sun pitä kertoa mistä pidät kun mies makaa sinut ymmärrätkö mitään mitä sanoataan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576