Mistä oli tänään Tammelan torilla kysymys kun joku kaupungin virkamies sanoi odottavansa niin kauan paikalla että xxxxxxx tuotteet poistuvat myynnistä? Onko meille myyty jotain sellaista mitä ei saisi myydä? Justiinsa oli juttua iltalehdessä että jotkut myyvät virolaisia mustikoita suomalaisina, mutta myydäänkö siellä jotain muutakin? Pistää mua miettimään montako vuotta meitä on huijattu!
Tammelan torilla tänään nähtyä
31
502
Vastaukset
- Anonyymi
Tammelan torille on tullut uusi kaupankäynti kulttuuri kaukoidästä. " Eilen sisko poimi Orivesi" on vastaus kysymykseen kuka on poiminut... Suomeksi tämä tarkoittaa että joku venäläinen tai ukranalainen on poiminut jostain omasta maastaan ja marjat ja sienet kulkee Viron kautta Suomeen tullen suomalaisiksi saapuessaan satamaan.
- Anonyymi
Ja näitäkö valvotaan? Äälkääs ny. Ihmeen oot nähny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näitäkö valvotaan? Äälkääs ny. Ihmeen oot nähny
"Poliisilla on käynnissä suuri operaatio Tampereella, tiedottaa Sisä-Suomen poliisilaitos. Paikalla Tampereen Tammelassa on useita partioita."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tampereella-kaynnissa-iso-poliisioperaatio/7552752
- Anonyymi
Tammelan torilla suuri kauppasota. Kyllä nyt on kansainvälistä meininkiä. Liput salkoon!
- Anonyymi
Onko katsomoa, myydäänkö pop cornia?
- Anonyymi
Onko pop corni suomalaista ja itse poimittua? Muuten oon ihmetellyt miksi mun pitää maksaa jonkun arvon lisävero? mitä mulle kuuluu arvon verot kun en tunne koko miestä?
- Anonyymi
Tarviiko torilta ostaa muuta kuin mustaamakkaraa tai grillituotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pop corni suomalaista ja itse poimittua? Muuten oon ihmetellyt miksi mun pitää maksaa jonkun arvon lisävero? mitä mulle kuuluu arvon verot kun en tunne koko miestä?
Maksa pois vain. T Arska
- Anonyymi
Aasialaiset myyvät ulkolaisia marjoja, vaikka mainostavatkin niitä kotimaisiksi.
Sama tilanne oli myös mansikoiden kohdalla.
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/798897-tammelantorin-mustikoiden-kotimaisuus-epailyttaa-kauppiaat-ovat-ilmiantaneet- Anonyymi
Kuka käskee ostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka käskee ostaan.
Yakuza
- Anonyymi
Ulkomaalaisia tuotteita myyvät ovat kylläkin suomalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaisia tuotteita myyvät ovat kylläkin suomalaisia.
Uutisten mukaan muualta tulleita. Keräävät jopa pahvilaatikot joss aon suomi leimat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutisten mukaan muualta tulleita. Keräävät jopa pahvilaatikot joss aon suomi leimat.
Kilpailukykyjohtajatar Heinämäki kipitti launataina pitkin ja poikin Tammelantorilla ostoksilla. Saammeko lisää kilpailukykyä tuontituotteista? Heinämäelle voisi jo kohta myöntää leppäkerttu-merkin
- Anonyymi
Puolukka kuorma saapui just laivalla Helsinkiin, se on sitten huomenna tuoretta puolukkaa Tammelan torilla. Muutama laatikko oli myös pensasmustikkaa Puolasta sekä kantarelleja.
- Anonyymi
Miksei torilla saa hierontaa happy endillä? Helpompaa kuin marjan poiminta eikä tarvii kinastella onko tuontitavaraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei torilla saa hierontaa happy endillä? Helpompaa kuin marjan poiminta eikä tarvii kinastella onko tuontitavaraa
Etkö ole saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole saanut?
Ei saa torilta, mutta torin jokaisella laidalla on hieromalaitos. Kävin ottamassa hieronnan koko keholle kun alkoi jäykistään puolukkametsässä. Hierojan kädet oli kyllä hyvät, huomasi että muutakin tehty kuin puolukoita poimittu
- Anonyymi
Kyl siihe torille pitäs saara iha oma kajarevohka. Ryminää, örinää ja tyhjiä kaljapulloja ym. röynää jokapuolel.
- Anonyymi
Haluaako joku ostaa suippumadonlakkeja?
T: KilttiMiäs89- Anonyymi
Menkää ihan ite poimiin marjoja metsään ni ei tartte arvuutella. Torilta muutenkaan ei kannata mitään ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää ihan ite poimiin marjoja metsään ni ei tartte arvuutella. Torilta muutenkaan ei kannata mitään ostaa.
No mutta, metsään pitää mennä savuttavalla autolla eikä maailma silloin pelastu, lähimetsät kun on rekennettu jo taloja täyteen.
- Anonyymi
Ostan marjat Tallinnan Keskturgilta. Virossa kaikki punnitaan toreillakin, myyjät ei pääse huijaamaan. Hinta kilolta on halvempi kuin Suomessa litrahinta. Sienien hintaero on vielä suurempi koska kilo sieniä on 3 litraa. Tolkutonta on puhua että siellä on heikompilaatuista. Heh heh.
- Anonyymi
Ontin sieniä kilon, ne punnittiin siinä nokkani alla. Myyjä thaimaalaien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ontin sieniä kilon, ne punnittiin siinä nokkani alla. Myyjä thaimaalaien.
Vakana oli meidän wanha vaka. Meille edullinen vaka ja sinulle hyvä vaka
- Anonyymi
Siksi me torimyyjät ostetaan virosta ettei meitä huijata, kun tiedämme miten huijattaan asiakasta
- Anonyymi
Joko Tammelan torilta saa Venäläisiä karpaloita suomalaisena? Ostin viime syksynä tukkurilta suoraan mersun vitosta pari laatikkoa aamu hämärässä ja ostan tänäkin syksynä.
- Anonyymi
Karpaloita on jo myyty monta viikkoa. Kypsyneet ukrainan soilla hyvin
- Anonyymi
Missä pakkaa kylmäkuljetusrekoista ? ennen muinoin ihan julkisesti heittivät pakettiautoon , mutta siitä on jo aikaa .
- Anonyymi
Huumeita myytiin. Virkahenkilö odotti että tavara saadaan myytyä ja sitten voi kantaa rahat kokoomuksen konttorille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059