Savuton Suomi 2030 kielto laki.

Anonyymi

https://www.verkkouutiset.fi/johtava-viinavirkamies-alkoholiton-suomi-hyva-suomi-14134/

https://savutonsuomi.fi/

Minä vertan tätä ns alkoholiton suomi mikä minun mielestä ei ollekan ole mikän huono idea esim minun kaveri on alkava maksa kirosi eli jos hän ei loppetta alkoholin käyttö hän ei elä kauan no anyway ihmiset kuolevat alkoholin takia sittä ei voi kiistä.😞

Kuiteskin ihmiset ajatelevat että kielto laki ei toimi mutta kun tätä verta savuton suomi 2030 niin sinä hän on tarkoitus kieltä tupakka tuottet myös nuska ja sähkö tupakka vuonna 2030 mutta kun ei kielto laki alkoholin suhten toimi niin kuinka se voisi toimia tupakkan suhten.😞

Ja mikä on se kanta tupakkan suhten no 1980 luvulla saai nuska ja tupakka joka kauppasta ja kioskista ja joka paikkassa tupakoitin sinä sitten kävi niin että tuli tuppakasta rippuvainen eikä tupakkan lopettaminen onnistu yhtä helposti jokaiseltta joillakin on vaikeampi lopetta tupakointi.😞

Siis jos kyse on nuorista ehdottomasti ollan tietenkin sittä mielttä että nidden ei pidä aloitta tupakointi tietenkin tiedän että juuri ne nuoret tupakoi luultua enemään kun sinä koulun vieressä on tietty tupakka paikka ja sinä ne käy ahkerasti ja kun itse ollan tupakoinnut 33 vuotta niin nuoret eivät tietenkän usko kun sano että ei kanatta tupakoida eli se pitäisi sitten sala tupakoida koska ei ne nuoret usko että on vaikea lopetta jos on 33 vuotta polttanut.😞

No anyway sekä alkoholi että tupakointia pitä vähentä mutta kielto laki olipa se sitten alkoholi tai tupakka niin se ei toimi niin sittä tässä haluan sanoa aiemmin oli alkoholi kielto laki se ei toiminnut nykyän eletän aika kaudessa jolloin tupakka halutan kieltä vuoten 2030 menessä eli tavallan kielto laki ja halutan kieltä sekä sähkö tupakka ja myös nuska mutta tuollainen kielto laki ei tule toimiman.😞

0

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        247
        2429
      2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        180
        1557
      3. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        58
        1396
      4. Kaipaaville

        Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
        Ikävä
        77
        1113
      5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

        Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
        Suomalaiset julkkikset
        3
        1109
      6. Miten haluaisit

        Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
        Ikävä
        78
        980
      7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        218
        977
      8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

        mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
        Ikävä
        45
        875
      9. Kohta me ei enää nähdä :(

        En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
        Ikävä
        39
        709
      10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

        Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
        Kärsämäki
        15
        700
      Aihe