Mikäs näissä on jakopäässö: hihna vai ketju? Mikä on vaihtoväli?
Duster 130/150 TCE Jakopää?
8
1698
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä merkkihuolto kertoo ja sieltä saat kerrasta oikean tiedon.
- Anonyymi
Ketju on ikuinen.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Katsoppa vaikka faktoja VW n ketjujen kestävyydestä.
Kestää toki moottorin iän. Kilometreinä n 50 tkm. - Anonyymi
Mitään ketju ei ole ikuinen ja varsinkaan tämänpäivän autoissa !!!
- Anonyymi
Oot väärällä palstalla, täälä puhutaan Duster 130/150 TCE moottorin jakopäästä missä ketju kestää vähintään 200000 km.
- Anonyymi
Jos ei osaa itse tehdä mitään eikä tiedä mitään. Parempi kun ei osallistus keskusteluun.Kesä pelinä 15 vuotias jagge ketjulle ei ole tehty mitään.Hihnan olis jo saanut vaihtaa.Kyllä minä jo ostaissa tahdon tietää onko siellä ketju vai hihna.
- Anonyymi
Ketju siellä pyörii. Kun käynnistyksessä kuuluu rohinaa pari sekuntia, niin tietää ketjun venyneen. Silloin se pitää vaihtaa.
- Anonyymi
Ketju on ja semmoinen mopon ketju että porsii 100tkm välein. Eli ketju jakoremmin huoltovälillä. Vaihtohinta 1000-1500€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844