Miksi linkit estetään?

Olen monesti yrittänyt postata saman viestin yhdelle keskustelualueelle. Viesti on asiallinen ja sisältää 2 linkkiä.

Viesti ei koskaan ilmesty keskusteluryhmään. Miksi? Kaikki muut viestit toimii ok, jos ei ole linkkejä.

Miksi täysin asialliset linkit estetään viestissä? Tuntuu, että palstaa moderoidaan täysin päättömästi.
1
Ilmoita

Ihan oikein. Katso noita spämmejä. Niissä linkki jonnekin hömpälle. Voi olla myös viruksille.

Linkit aina keskusteluista pois!
Ilmoita
Moi! Suomi24:ssä on käytössä tekoäly, joka poistaa viestejä automaattisesti. Ikävä kyllä joskus myös asiallisia viestejä poistuu tämän seurauksena. Mikäli epäilet näin käyneen, kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen palaute@s24.fi, niin asia saadaan selvitettyä ja tarvittaessa viesti palautettua.
3 VASTAUSTA:
Aivan. Asiallisia poistuu, asiattomat jäävät.
Huolestuttaa se, että kun useampi keskustelualue on hiljainen, niin on tyhmää kun tekoäly poistaa ihan säännönmukaisia viestejä.
Itse kokenut tämän monta kertaa. Viimeksi kerroin suosikkini kysymykseen, kuka on kaikkien aikojen suosikkisi Vain elämää-sarjassa.
Kai tekoäly sitten tuijottaa muös telkkaria ja mun suosikit oli väärät:D
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttaa se, että kun useampi keskustelualue on hiljainen, niin on tyhmää kun tekoäly poistaa ihan säännönmukaisia viestejä.
Itse kokenut tämän monta kertaa. Viimeksi kerroin suosikkini kysymykseen, kuka on kaikkien aikojen suosikkisi Vain elämää-sarjassa.
Kai tekoäly sitten tuijottaa muös telkkaria ja mun suosikit oli väärät:D
Minua ihmetyttää tuo ylläpidon syyn vieritys tekoälylle. He itse ovat sen säätäneet, mutta eivät ota kantaakseen vastuuta omista töistään.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi linkit estetään?

Olen monesti yrittänyt postata saman viestin yhdelle keskustelualueelle. Viesti on asiallinen ja sisältää 2 linkkiä.

Viesti ei koskaan ilmesty keskusteluryhmään. Miksi? Kaikki muut viestit toimii ok, jos ei ole linkkejä.

Miksi täysin asialliset linkit estetään viestissä? Tuntuu, että palstaa moderoidaan täysin päättömästi.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta