Miksi linkit estetään?

Anonyymi

Olen monesti yrittänyt postata saman viestin yhdelle keskustelualueelle. Viesti on asiallinen ja sisältää 2 linkkiä.

Viesti ei koskaan ilmesty keskusteluryhmään. Miksi? Kaikki muut viestit toimii ok, jos ei ole linkkejä.

Miksi täysin asialliset linkit estetään viestissä? Tuntuu, että palstaa moderoidaan täysin päättömästi.

11

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan oikein. Katso noita spämmejä. Niissä linkki jonnekin hömpälle. Voi olla myös viruksille.

Linkit aina keskusteluista pois!

• Moi! Suomi24:ssä on käytössä tekoäly, joka poistaa viestejä automaattisesti. Ikävä kyllä joskus myös asiallisia viestejä poistuu tämän seurauksena. Mikäli epäilet näin käyneen, kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella

• Anonyymi

Aivan. Asiallisia poistuu, asiattomat jäävät.

• Anonyymi

Huolestuttaa se, että kun useampi keskustelualue on hiljainen, niin on tyhmää kun tekoäly poistaa ihan säännönmukaisia viestejä.
        Itse kokenut tämän monta kertaa. Viimeksi kerroin suosikkini kysymykseen, kuka on kaikkien aikojen suosikkisi Vain elämää-sarjassa.
        Kai tekoäly sitten tuijottaa muös telkkaria ja mun suosikit oli väärät:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huolestuttaa se, että kun useampi keskustelualue on hiljainen, niin on tyhmää kun tekoäly poistaa ihan säännönmukaisia viestejä.
        Itse kokenut tämän monta kertaa. Viimeksi kerroin suosikkini kysymykseen, kuka on kaikkien aikojen suosikkisi Vain elämää-sarjassa.
        Kai tekoäly sitten tuijottaa muös telkkaria ja mun suosikit oli väärät:D

Minua ihmetyttää tuo ylläpidon syyn vieritys tekoälylle. He itse ovat sen säätäneet, mutta eivät ota kantaakseen vastuuta omista töistään.

• Anonyymi

Jos linkit olisi estetty, ei noita spämmejä tuli.

• Anonyymi

"Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."

Ylläpito oli poistanut linkin Uuden Suomen uutiseen jossa kerrottiin käytössä ja realitodellisuudessa olevista alle kahden euron tuntipalkoista.

• Anonyymi

" Mikäli epäilet näin käyneen, kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeen "

Se tuki tukkeutuisi laakista jo ekana päivänä jos käyttäjät noudattaisivat tuota ylläpidon toivetta. Eikö ylläpito oikeasti tiedä miten suuri ongelma nuo asiattomat poistot on ja kuinka kauan se on kestänyt? Se on yksi syy suomi24:n surkalle maineelle, asiaviestit katoilevat, mutta älyvapaa öyhötys jää.

• Anonyymi

Onkin tuntunut siltä, että ylläpidossa toimivien kropassa on muutakin "tekoa" kuin rakennekynnet ja irtoripset.

Se on siis se tekoäly.

• Anonyymi

Otetaan luotsit takaisin ja tämä ongelma uppoaisi.

• Anonyymi

Ne oli enne seriffejä, ne luotsit ja ne vaan hieman nopeensi poistamista, mutta käytännössä lähes kaikki lähti jo tuolloin pois kun vaan joku osasi tarpeeksi älyttömästi ilmoitella ja pahastua. Lähti vaikka ne seriffit ei niitä poistaneetkaan kaikkea ilmoitettua, koska myös asiattomia poistopyyntöjä asiallisistakin viesteistä oli paljon. Ne poisteli silloin joku muu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      148
      4465
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      184
      2954
    3. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      17
      2708
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      87
      2697
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      126
      2347
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      32
      1888
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1795
    9. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      9
      1440
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      37
      1045
    Aihe