Hondan huolto?

Anonyymi

Pääkaupunkiseudulla? Veho luovutti Länsiautolle. Hintoja ei näy. Onko muita ja hintoja näkyvissä?

12

78

Vastaukset

• Samanlainen rosmo kyseesh käytä nyrkkipajalla öljynvaihdos!

• Kyllä öljynvaihdossa. nyt kyse iso määräaikaishuolto.

• Iso on mulla housuissa ja homma pelaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Iso on mulla housuissa ja homma pelaa!

Tarkista mittaa,onko sentin, vai puoltoista. Kuten älykkytsosamääräsikin!

• Eikö Hondan omistajilta löydy älykkäämpiä vastauksia, jos aloittaja kyselee missä kannattaa Honda huollattaa.

• Hondan voi huollattaa missä vaan. Takuu ei mene, vaikka huollattaisi nyrkkipajalla.

• Oma eka 15 tkm huolto 250 € ja toinen 30 tkm huolto 310€. Tämä "marmoritiski-liikkeessä".

• Mikä honda?

• Eikö ole huoloilmaisinta? Aika vanha sitten?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole huoloilmaisinta? Aika vanha sitten?

Hr-v vm 2017. Vuodessa 15 tkm.

• Honda merkkihuoto: Vihdin Autotalo. Heiltä saa sijaisauton kohtuullisen edullisesti, joten etäisyys ei ole ongelma. Itse käyttänyt parina vuonna. Erikoisimmista töistä kannattaa varoittaa etukäteen, jotta saavat varaosat ko. päivälle.

• Takuun säilyminen ei edellytä merkkihuollon käyttämistä. Kunhan huolletaan huolto-ohjelman mukaisesti ja merkinnät huoltokirjassa, se riittää.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 175 pakolaista tulossa Suomeen

Sisäministeriö vahvisti IL:n tiedot: Suomi ottaa Välimeren pakolaisleireiltä enintään 175 alaikäistä tai yksinhuoltajaperheiden jäseniä https://www.il
      Maailman menoa
      182
      3388
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      104
      833
    3. Taas on yksityisautoilija paha ihminen

Taas on yksityisautoilija paha ihminen Traficomin tutkimus: ”Polttoaineen tulisi maksaa ainakin 2,26 euroa litralta, jotta autoilijat alkaisivat vähe
      Maailman menoa
      102
      725
    4. Miten mä voin olla ihastunut vieläkin, vaikka mennyt yli kolme vuotta.

Tunsin jotain erittäin harvinaista vetovoimaa meidän välillä ja tiedän sun myös tunteneen. Myöhäistähän se enää on miettiä ja jos elämäntilanteeni oli
      Ikävä
      29
      485