Pääkaupunkiseudulla? Veho luovutti Länsiautolle. Hintoja ei näy. Onko muita ja hintoja näkyvissä?
Hondan huolto?
12
204
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlainen rosmo kyseesh käytä nyrkkipajalla öljynvaihdos!
- Anonyymi
Kyllä öljynvaihdossa. nyt kyse iso määräaikaishuolto.
- Anonyymi
Iso on mulla housuissa ja homma pelaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso on mulla housuissa ja homma pelaa!
Tarkista mittaa,onko sentin, vai puoltoista. Kuten älykkytsosamääräsikin!
- Anonyymi
Eikö Hondan omistajilta löydy älykkäämpiä vastauksia, jos aloittaja kyselee missä kannattaa Honda huollattaa.
- Anonyymi
Hondan voi huollattaa missä vaan. Takuu ei mene, vaikka huollattaisi nyrkkipajalla.
- Anonyymi
Oma eka 15 tkm huolto 250 € ja toinen 30 tkm huolto 310€. Tämä "marmoritiski-liikkeessä".
- Anonyymi
Mikä honda?
- Anonyymi
Eikö ole huoloilmaisinta? Aika vanha sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole huoloilmaisinta? Aika vanha sitten?
Hr-v vm 2017. Vuodessa 15 tkm.
- Anonyymi
Honda merkkihuoto: Vihdin Autotalo. Heiltä saa sijaisauton kohtuullisen edullisesti, joten etäisyys ei ole ongelma. Itse käyttänyt parina vuonna. Erikoisimmista töistä kannattaa varoittaa etukäteen, jotta saavat varaosat ko. päivälle.
- Anonyymi
Takuun säilyminen ei edellytä merkkihuollon käyttämistä. Kunhan huolletaan huolto-ohjelman mukaisesti ja merkinnät huoltokirjassa, se riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418